illanviettoa

85 7 0
                                    


* Time skip pari päivää*

Joelin pov:

Tänään menemme Joonakselle kaikki jätkät ja Meri. Vietämme iltaa. Olen tällä hetkellä matkalla Joonakselle. Kävelen koska matkaa on todella vähän.

Saavun Joonakselle ja kokeilen onko ovi auki. Ei ole. Kaivan varaavaimet taskusta ja avaan oven. "Moi!" Huudan eteisessä. "Moi!" Kuuluvat Ollin, Joonaksen, Nikon ja Tommin äänet. Eli nyt puuttuu vain Meri ja Aleksi.

Pian ovikello soi ja Niko käy avaamassa. "Moi!" Kuuluu Aleksin ääni.
Pian Meri ja Aleksi astelevat olohuoneeseen ja istuvat Ollin ja Nikon kanssa samalle sohvalle. Naulitsen katseeni Meriin. Hänellä on tummat reisitaskuhousut sekä musta thrasher huppari. Hänellä on myös rento alanuttura ja korvikset. Hän on niin söpö... En ymmärrä mikä minulla on. Meri on vasta lapsi. Hän on 13-vuotias pikku tyttö. En voi ajatella hänestä näin. FUCK Ajattelen silti.

Alamme nyt pelaamaan "oletko koskaan" peliä. Aleksi aloittaa "oletko koskaan tehny jotain jota et ole kertonut sisaruksillesi?" Hän kysyy. Niko ja minä otamme huikat bisseistämme. Meri empii hetken mutta ottaa sitten huikan alkoholittomasta lonkerostaan.
"Mitä sä oot jättänyt kertomatta?" Aleksi kysyy uteliaana. "En kerro" Meri vastaa kylmästi. Hyvä tyttö. "Oletko koskaan polttanut tupakkaa?" Joonas kysyy ja ottaa huikan. Myös minä ja Niko sekä Olli otamme huikan. "What onks Ollikin?" Aleksi kysyy. "Joo mutta joskus teininä!" Olli puolustautuu ja naurahtaa perään. "Merin vuoro!" Niko huudahtaa. "Oletko koskaan.... Tehnyt mitään laitonta?" Meri kysyy tylsistyneen oloisena. Minä otan huikan. Ajatukseni Meristä ovat varmaan laittomia....

"Mä taidan lähteä kotiin!" Tommi sanoo ja nousee ylös. "Joo niin mäki!" Niko sanoo. "Sama!" Olli sanoo. "Voidaanko me jäädä yöksi?" Aleksi kysyy. "Jooo!" Joonas sanoo. "Mäki jään." Sanon. "Joo!" Joonas sanoo.

* Time skip pari tuntia*

Merin pov:

Nukun Aleksin kanssa sohvalla ja Joel ja Joonas nukkuu Joonaksen sängyssä. Mietin Joelia. Jumalauta se jätkä on komee... Mutta ihan helvetin ärsyttävä. Minä en ole ihastunut. Tiedän kyllä erään joka on kusessa Joeliin. Nimittäin Joel itse. 

● Vittu että mä vihaan sua●✅️Where stories live. Discover now