Rhaenyra Targaryen'in haftalık vlog videolarını paylaştığı TheBlackQueen isimli YouTube hesabı yüz bin kişilik bir takipçi sayısına ulaştığından beri genç kızın popülerliği taçlanmıştı.
Kasabasında yıldız olduğu yetmezmiş gibi artık sosyal medyanın da prensesi gibiydi. Ya da babasının. Viserys hâlâ kızını sosyal medya ile paylaşmaktan yana geri kafalıydı ancak neyse ki kızı onu hiç dinlemiyordu.
Zayn Malik'in onu Instagram'dan takip ederek iki fotoğrafına beğeni atması ve bir yorumunu beğenmesi de sosyal medyadaki ününe katkıda bulunmuştu. Gümüş saçları ve doğal güzelliği ile birçok hayran edinmişti. Uzaktan kuzeni Laenor Velaryon'un dediği gibi kızda kraliçe ışığı vardı ve Rhaenyra bunu özenle kullanıyordu. Yüz bin kişi onun halkı sayılırdı. Genç kız ne derse onaylıyor, her videosuna yorum yağdırıyorlardı. Çok yakındaki geleceği tasarlamıştı. Genç Rhaenyra, sosyal medyanın kraliçesi olacaktı.
Fakat bunun için zaman gerekiyordu.
Disiplinli bir video çekme düzeni var olan Rhaenyra, haftanın ilk günü için yatağından kalktıktan sonra okuluna hazırlanıyordu. Elinde kamerası, duş sonrası bakım rutini için banyosunu işgal etmişti. Dün gece, eski tanrıların ritüelleri konulu sıkıcı tarih ödeviyle uğraşmaktan dolayı geç uyumuştu ve göz altı torbaları felaket durumdaydı.
"Sanırım genetik olarak şans benden yana." dedi Rhaenyra. Vlog kamerası kayıtta iken yüzüne bakım kremlerini sürüyordu. Güzelliğine önem verirdi. Cumartesi akşamı yayınlayacağı vlog serisinin yeni videosu için pazartesi sabahından itibaren çekime başlardı. Amcasının ona ünlü Pentos kozmetik mağazasından aldığı kremi sürmeye devam ederken konuşuyordu.
"Targaryen doğunca tenin her zaman beyaz ve pürüzsüz oluyor. Makyajdan nefret ediyorum. Büyükannem Alyssa bana bu..." derken yüzünü gösteriyor ve gülümsüyordu. "...inanılmaz bakım rutinini miras bıraktığı için makyaja gerek bile duymuyorum. Sanırım size Targaryen kadınlarının güzelliklerine dair ayrı bir video çekmeliyim. Birkaç tüyo veririm diyorum. Hem, çekilişin sonuçlarını da açıklamış olurum. Kim Velaryon oto yıkama şubelerinde dört kere bedava aracını yıkatma şansına sahip olacak, hep beraber göreceğiz."
Velaryon hanesi ile akraba olmaları bazı reklam işlerinde Rhaenyra'ya çok yardımcı oluyordu. Kuzeni Laenor'un sayesinde Corlys Velaryon, genç kızın YouTube kanalı için sponsor olmuştu.
Rhaenyra kameraya gündelik liseli problemlerini anlatıp bakım yapmaya devam ederken telefonuna WhatsApp grubundan mesaj gelmişti. Ekrandaki Sansa'nın ismi yanıp sönüyordu. Kız, matematik sınavını veremezse tekrar aynı derse girme riskinden bahsedip sabah rutinini bitirmişti ve kamerayı kapattı. Lavabo tezgahına oturarak telefonunu eline aldı.
Sansa🍺: Nyra, benim beyaz eyeliner kalemim sende kalmış olabilir mi?
Sansa🍺: Evde bulamadım.
Sansa🍺: Eğer aptal Robb onu futbol skor tablosunda kullanmak için almadıysa sana geldiğimde unutmuş olmalıyım.
Nyra🔥: Dün gece makyaj masamda buldum.
Nyra🔥: Okula gelirken getiririm🫶🏻
Alicent 🧀: Günaydınnnnnnnnn🤡
Sansa🍺: İkiden fazla harf uzatması kullandın.
Nyra🔥: Hâlâ sarhoş yani.
Alicent🧀: Babam hasta olduğumu sanıyor ve yatağıma kahvaltı getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
modern westeros story • hotd/got
Fanfiction"Günümüzde ejderha diye bir şey yoktur." dedi Ned Stark. Kendinden oldukça emin konuşuyordu. Önündeki yanmış krepleri müşterinin tabağına bir lapa yulafla aynı anda atarken, o gümüş saçlı aileye karşı haz etmediği fikirlere sahipti. Özellikle de ejd...