BİRLEŞİK KRALLIK
Melek GölüJaponları çokta anımsatmayan, kısa saçlı, kahverengi gözlü, normal giyimli, oldukça uzun boylu 5 elementin 6.koruyucusu olan Asahi sanki kıyamet kopmuş gibi telaşlıydı.
-Hayvanlar her şeyinizi toplayın! Karanlık Kraliçe ordusuyla buraya geliyor, acilen boyut değiştirmeliyiz.
Karanlık Kraliçe BİRLEŞİK Krallığın kıraliçesiydi ancak içindi barındırdığı öfke, elementlerin yöneticisi olma isteği ile gücünü büyü ile birleştirerek BİRLEŞİK Krallığın büyük bir kısmını kendi yönetimine geçirdi.(Kendi kişisel gücü ise var olanı güçlendirmek/değiştirmek)
-Siz elementlerin koruyucususunuz onları tek bir el hareketiyle yok edebilirsiniz.
(Su elementinin özel hayvanı Sarı renginde göz kamaştıran bir kuştu)Koruyucunun yüzü bir anda öfkeyle kaplanmıştı
"Ancak 5 elementi de aynı anda kullanmak, onları yönetmek ne kadar zor anlıyamazsın!"Elini sert bir şekilde masaya vurarak;
-Şimdi 5'inizde ne diyorsam onu yapın!Aradan 5 belkide 10 dakika geçmişti koruyucu acele bir şekilde hayvanlarla beraber kaçmaya başlamıştıki önlerini Karanlık Kıraliçe kesti.
" Galiba acelemiz var!"
Arkasında 2 metreye yakın kaslı kırmızı renginde 20'ye yakın canavar vardı.
"Eğer beni rahat bırakmassan elementleri kullanmaktan korkmam"Adamlarına iki parmağını kaldırdı adamları anında koruyucunun etrafında belirdi.
"Sizden korkum yok"-Nasıl korkun yok bacakların titriyor neredeyse altına yapıcaksın ama bak dikkatli ol bir Kraliçe'nin önünde böyle bir saygısızlık olmaz.
-Ne kadar komiksin gülmekten yerlere yatıcam!
-Nerde kalmıştık, şimdi benim olanı bana VER!-İstediğin gibi olsun.
Kraliçe'nin yüzünde gururlu bir tebessüm oluştu.
Hayvanlar şaşırmıştı nasıl böyle bir şey olabilirdi? Kendi elleriyle kendi sonunu getiriyordu.Ateş elementi;Git ve yeni koruyucunu bul!
Asahi'nin içinden büyük bir ateş çıktı ateş hayvanıda uzaklaşan o büyük ateşin içine giriyoduki Karanlık bir büyü ile onu ve diğer dört hayvanı hapsetti.
Karanlık Kraliçe bir büyü ile Asahi'nin boynundan sıkıca tutarak havaya kaldırdı.
-Diğer 4 Element onları hemen bana ver!
"Asahi zar zor kelime kuruyordu;
Su, Hava, Toprak elementi gidin ve yeni sahiplerini bulun öhö! öhö!"
-Doğa onu bana ver!
-Doğa elementi git ve Doğanı koru!
Karanlık Kraliçe daha sert boğazını sıkta ve en sonunda o öldü...BOYUT 007
TÜRKİYE"Ateş"
Ateş Elementi'nin yeni koruyucusu.
"Toprak"
Toprak Elementi'nin yeni koruyucusu.
"Selin"
Su Elementi'nin yeni koruyucusu.
"Buse"
Hava Elementi'nin yeni koruyucusu.Ateş ocağın altındaki tüpe vurarak:
"Off! Yine mi tüp bitti? Para ağaçtan toplanıyor sanki."
Tüpe biraz daha vururken aniden içine bir ateş topu girer ve tüp patlar."O-orda yangın mı var?"
İtfaye siren sesleri gelmeye başlar.
Selin derin bir oh çekerek;
"Umarım can kaybı yoktur"İtfaye ekibi hazırlıkları yapıp yangını söndürmeye başlamıştı.
-İçerde biri var
-Aramızdan dört kişi içeri girsin birden fazla kişi olabilir. Ayrıca içerideki kişi ölmüş veya parçalarına ayrılmış olabilir.
(İçeri girerler ama içeri girdiklerinde ne ölmüş biri nede parçalarına ayrılmış biri vardır. Ateşin burnu bile kanamamıştır.)-Şuna bakın tek bir çizik yok.
-Yaşıyo mu?
-Evet nefes alıyor hatta normal bir insana göre daha iyi nefes alıyor.
-O zaman ambulansa ihtiyaç yok.
-Biz yinede çağıralım.
-Tamam. Hadi onu çıkartalım.10 gün sonra...
OKUL
(Okulun popüler kızları Selin'i kenara sıkıştırır.)
-Ooo! Naber Selin?
-Ne istiyorsunuz?
-Hiç bir şey sadece biraz canımız sıkıldı Selin bizi eğlendirir diye düşündük.
-Tabi çünkü ben sizi eğlendirmek için yaratıldım.
-Sen bize kafa mı tutuyorsun?
(Buse gelir)
-Rahat bırakın onu.
-Ooo Busecik bakıyoruz yumuşadın. Şimdide inekleri mi bize karşı savunuyorsun.
(Buse)
Ya ailen sana insanların ismini söylemeyi öğretmedi mi benim adım Busecik değil Buse ayrıca git kendine insanlar ile uğraşmak dışında bir hobi bul.(Çığlık atarak!)
-seninle daha işim bitmedi Busecik.-Şey bana yardım ettiğin için teşekkür ederim!
-Sorun değil, hadi sınıfa geçelim hem tanışırız.
-Olur.Ders başlar...
-Selin şu arkada oturan simsiyah giyinmiş kızı tanıyor musun?
-Hayır ama adı yanlış hatırlamıyorsam Toprak.
-Peki neden hiç konuş muyor?
-Bilmem belki dili yoktur.
-Teneffüste konuşmayı deniyelim.
-Tamam. Şimdi derse odaklanalım.
(Göz devirerek)
-Tamam.(Bir sonraki bölüm karakter tanıtımı)
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 ELEMENT
FantasyDoğanın 5 elementi olan Ateş, Su, Hava, Toprak ve Doğa'nın son koruyucusu olan Asahi'nin elementleri devretmesiyle 007 boyutundaki yeni koruyucularının yeni güçlerine alışması ve hayat amacı 5 elemente hükmetmek olan Karanlık Kraliçe ile olan savaşl...