Ateş
Bilmiyorduk. Neye bulaştığımız, neler olucağını, ne kadar güçlü olduğumuzu, kim olduğumuzu ve en önemlisi neden biz bu ödül veya ceza için uygun kişilerdik bilmiyorduk.
Karanlık Kraliçe ardından günlük kafamızın karışmasına çok yardımcı olmuştu.
Sabah gözlerimi açtığımda nerede olduğumu anlamamıştım. Etrafımda bir tur atmıştım ama göre bildiğim tek şey ateşti. Sadece ateşi görebiliyorum. Daha sonra sağ ve solumda iki tane ayna belirdi aynaların içinde diğer elementler vardı ve bana uyanmam için bağırıyolardı. Ne olduğunu anlamamıştım gerçekten ne oluyordu?
"Sizi duyuyorum!" diye bağırdım ama tepkileri geçmedi hala beni uyandırmaya çalışıyolardı ve bu giderek korkunç olmaya başlamıştı. Daha sonra bir ses yükseldi;
"Ateş elementi!"
"S-sen kimsin, neredesin?"
"Ben senin zihninim, iç sesinim, merakın ve korkunum."
"Ben neredeyim?" ses giderek yükseliyordu ve içimdeki korku gittikçe azalıyordu. Etrafıma bakınıyorum ve onu bulmak için çaba harcıyorum ama o gözükmüyordu.
"Şu anda ateş testi oluyorsun!" dedi nereden geldiği belli olmayan gizemli ses. Ateş testinin n'olduğunu biliyordum günlükte yazıyordu ama ne yapmam gerektiğini bilmiyordum.
"Merakını hissede biliyorum. Bu testte 24 saatin var bu süre içerisinde kendini bulucaksın geçmişi hatırlıycaksın, acıların sana kişisel gücünü vericek şimdi ateş testi başladı ama şunu unutma geleceği göremezsin ama geçmişi unutamazsın,beyin unutmak istesede kalp unutturmaz."
"Söylediğin son söz olmasada olurdu!" dedim dalga geçermiş gibi. Daha sonra aynalardan birine yaklaştım ve yaklaştığı aynaya dokundum. Dokunduğum sırada kızların görüntüsü gitti ve farklı bir görüntü geldi.
Aynadaki Görüntü
Kahverengi uzun saçlı, kahverengi gözlü, uzun boylu, teni ay kadar güzel olan bir kadın siyah dizlerine kadar dar dizilerinden sonra ise bol olan bir elbise giyiyordu. Elinde elmastan bir pusete koyulmuş bebek ile bir villanın önüne yaklaşıyordu. Villa beyazdı ve o kadar güzeldiki insanın baktıkça bakası geliyordu. Güzel kadın elindeki puseti villanın kapısının önüne bıraktı ve zili çaldı daha sonra ise villanın bahçesinden çıkarak siyah bir geçitten geçti ve ortalıktan kayboldu. Bebeğim üstündeki kartta ise tek bir şey yazıyordu Birleşik Krallığın prensi ve tahtın sahibi...
"Burası bizim ev ve kartta benim adım var..." konuşamıycak kadar kötü hissediyordum kendimi. O kadın benim gerçek annemdi ve ben Birleşik Krallığın prensi isem Karanlık Kraliçe benim annem miydi?
Sorularımı bir kenara bırakarak diğer aynaya gittim diğer aynadaki gerçek anneme ait olan görüntü yok oldu ve farklı bir görüntü belirdi.
Aynadaki Görüntü
Aynadaki görüntüde altı yaşındaydım ve anasınıfındaydım. Sınıf arkadaşlarım ile oyun oynuyorduk.
"Bu görüntünün şimdi ne ilgisi var." dedim gerçekten ne ilgisi vardı? Belki bir anlamı vardır diye görüntüyü daha dikkatli izledim daha sonra pencerede onu gördüm Karanlık Kraliçe. Normalde olduğundan daha gençti tahmin otuz yaşındaydı. Gözünü kırpmadan beni izliyordu ne gülüyordu nede ağlıyodu hiç bir tepki vermiyordu ara sıra benim kahkalarıma tebessüm ediyordu daha sonra ise yüzü yine tepkisiz kalıyordu. Yoksa o kadın benim gerçek annemmiydi. Aslında yapbozun parçaları birbirine uyuyordu. Birleşik Krallığın kraliçesi Karanlık olması, benim tahtın sahibi olmam beni izlemesi ve çok büyük bir ihtimallede beni üvey ailem gilin kapısına bırakan oydu."O benim annem olamaz, böyle bir ihtimal olamaz. Ben onun kadar kötü değilim. Üvey annem bana hep seni melekler getirdi demişti,sen özel bir çocuksu senin süper güçlerin var demişti. Bu aynalar yalan söylüyor!" diyerek bağırdım. Yere dizlerimin üstüne oturarak ağlamaya başladım. Annem yıllar sonra elimdeki gücü almak için peşime düşmüştü bu çok acı verici bir şeydi sırf elimde büyük bir güç var diye benim peşime düşmüştü yoksa umurunda bile değildim.
Sanki içimdeki güç açığa çıkmış gibi hissettim ayağa kalktım iki elim de de
Ateş topları belirdi daha sonra bu ateş topları bütün vücudumu kapladı. Derim yanıyordu ama canım acımıyordu aslında bakarsak çok havalı bir durumdu gerçekten çok havalıydı.Ellerimi iki aynaya yönettim daha sonra vucudumdaki bütün ateşi aynalara gönderdim, iki aynada paramparça olmuştu daha sonra gözlerime bir karanlık çöktü uyandığımda başımda kızlar vardı ve uyandığıma seviniyolardı.
Hala yaşananların şokundaydım ilk defa güçlerimiz kontrollü kullanmıştım ve annem hakkında korkutucu bir şey öğrenmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 ELEMENT
FantasyDoğanın 5 elementi olan Ateş, Su, Hava, Toprak ve Doğa'nın son koruyucusu olan Asahi'nin elementleri devretmesiyle 007 boyutundaki yeni koruyucularının yeni güçlerine alışması ve hayat amacı 5 elemente hükmetmek olan Karanlık Kraliçe ile olan savaşl...