12.Bölüm:Işınlanma İksiri

12 6 0
                                    

Element hayvanları ile konuştukları zaman iki gün boyunca cumartesi gününü beklemişlerdi. O günden sonra hayvanlarla hiç bağlantı kurmamışlardı.

"Bizi masanın etrafına topladın büyük planın ne Selincim?" Selin sabahın altısında elementleri 'Büyük bir planım var.' diye uyandırmıştı. Elementler hakkında bir şeyler yapıcakları zaman Ateş ve Buse'nin mutfağındaki masanın etrafına toplanırlardı elementler.

"Bekleyin biraz diğerlerinide aradım onlar gelsinler anlatıncam." Selin Edvin, Masal, Atakan ve Rüzgarı da çağırmıştı.

" Niye o zaman bizi sabahın köründe buraya topladın?"dedi Buse

"Ya Buse birazda erken kalk hem vücudun daha sağlıklı olur." dedi Selin.

"Zaten vücudum sağlıklı." diyerek kafasını masaya koydu ve uykuya daldı Buse.

1 Saat Sonra

"Hepiniz burda olduğuna göre planımı açıklıyorum." dedi Selin

"Açıkla artık hadi Selin!" dedi Ateş bıkmış bir ses tonu ile.

30 Dakika Sonra

"Bu kadar." dedi Selin. Selin planı anlatırken daha havalı gözüksün diye arkası dönük anlatmıştı. Masaya doğru döndüğünde Edvin dışında hepsinin uyuduğunu gördü.

"Kalkın hepiniz hemen!" öfkeyle bağırdı Selin.

Selin bağırdığında hepsi uyanmıştı.
"Madem planımı dinlemediniz şimdi hayvanların istediğini yapıcaz aynalarda ne gördüğünüz detaylıca anlatın. Birbirimizi hakkında bilmediğimiz her şeyi bu gün bu masada anlatıcaksınız! " dedi Selin bağırarak.

"Niye bu kadar öfkeli?" diye sordu Ateş Rüzgar'a.

Rüzgarda bilmiyorum anlamında dudağını büzdü ve iki omzunu oynattı.

"Peki ben başlıyorum." dedi Toprak.

"Aynalar bana hiç bir şey göstermedi. Testeki konuşan kişi bana beni kimsenin görmediğini herkesin görmezden geldiğini söyledi. Aynaların kendiliğinden kırılacağını ve testi geçmiş sayılacağımı söyledi." dedi Toprak. Ardından "Benim hakkımda bilmediğiniz şey ise annem henüz on yaşımdayken öldü babam ise ondan beş sene sonra annem ile aynı hastalıktan öldü." dedi Toprak. Ağlamamak için kendini zor tutuyordu.

"Ailemden izin alim derken kimden izin alıyordun?" Buse konuşurken sesi titriyordu.

"Yurt müdiresinden."

"Neden bunca zaman bize söylemedin?" dedi Buse

"Ben gizemli kız rolüne sahip değil miyim?" dedi Toprak.

"Peki şimdi sıra bende olsun." dedi Ateş.

"Aynalar bana gerçek annemi gösterdi. Karanlık Kraliçeyi. Beni ailemi bıraktığı zamanı ve bıraktıktan yıllar sonrasında beni ziyarete gelişini gösterdi. Beni büyüten kişilerin ve ablamın üvey olduğunu biliyordum ama gerçek annemin bir dünyası olduğunu bilmiyordum. Onun dışında ailem Amerikada yaşıyor ve oraya taşınırken oraya gitmek istemediğimi söyledim, onlarda üniversiteyi orada okuyabileceğimi söyledi. Her ay bana düzenli olarak bana yüz dolar gönderiyorlar kendi başıma yaşamamı öğrenmem için ise fazlasını göndermiyorlar." dedi.

" Aynalar bana ilk önce babamın beni tecavüz etmeye çalıştığını gösterdi. Bu küçükken çok oluyordu bu yüzden alıştım. Ama Aynalar bana daha sonrasında A-Alev ve benim..."

Herkes merakla onu dinlerken Buse ağlamaya başladı.

" Okul kapandıktan saatler sonra Alev beni aradı. Okula gel dedi, bende gittim. Alev Sude Nazı'da çağırmıştı. Alev'in eski sevgilisini Alev'in elinden alan bir kızı camdan aşağı itti. Kız öldü, Alevde kamera görüntülerini çaldı ve daha sonra sildi. Polisler okula geldiğinde de bütün suçu Sude Naz'ın üstüne attı Sude Naz hapiste intihar etti" dedi Buse.

4 ELEMENT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin