10.Bölüm:Yıl Başı Partisi

25 7 3
                                    

Elementler kişisel güçleri için olan testleri tamamlamıştı. Kişisel güçlerinin henüz ne olduğunu bilmiyorlardı. Ve hiç biri teste neler gördüğünü ayrıntılı anlatmamıştı. Ve bu gün ise parti günüydü. Buse'nin en sevdiği şey di parti onun için çok şey ifade ediyordu. Onu içindeki büyük fırtınalardan kurtarıyordu, özgür bir şekilde istediği her dans hareketini yapıyordu, istediği her kıyafeti giyiyordu. Bir çoğu saçma nedenler olsada yaşadığı bu hayatta bu nedenler onun için çok şey ifade ediyordu.

"Ateş uyan, bu gün parti günü!" Buse evin içinde sürekli bu şekilde bağırıyordu.

"Yeter bağırma artık, salak değilim bu gün parti olduğunu biliyorum." Ateş Buse'nin sürekli bu şekilde bağırmasıdan sıkılmıştı.
Buse, "Ama ya kızlar unutmuşsa!" diyerek elementlerin olduğu 'SÜPER GÜÇLERİ OLDUĞUNU SANAN ŞİZOFRENLER' grubunu aramıştı.
"Grubu niye arıyorsun? Telefonda da rahat yok." Ateş, Buse sevinç çığlıkları atarken salondaki l koltuğa yatmıştı ve telefonuyla oynuyordu.

SÜPER GÜÇLERİ OLDUĞUNU SANAN ŞİZOFRENLER grup araması;

"Sabahtan beri Buse ile uğraşıyorum sıra sizde bay bay." diyerek aramadan çıkmıştı Ateş.

"N'oldu Buse?" Toprak ruhsuz bir şekilde sormuştu bu soruyu.

"Bu gün parti günü!"

"Sağır değiliz niye telefona bağırıyorsun?" dedi Selin.

"Ben davetiye almadım."dedi Toprak.

" Biliyorum bu yüzden ben sanada aldım. "

" O partiye gelmiycem."

"Yirmi dakika içinde bizim evde olun görüşmek üzere." diyerek aramadan çıkmıştı Buse.

Buse "Ateş!" diye bağırmıştı.

"Efendim."

"Bu gün parti var!"

"Of Buse Of!"

Otuz dakika sonra

"Alışveriş yapmamız gerekiyor çünkü hiç kıyafetim yok." Buse kıyafetlerini kendi dolabına sığdıramadığı için Ateş'in dolabının bir kısmını kullanıyordu. Ayrıca bir bavulu hala açılmamıştı.

"Gerçekten hiç kıyafetin yok." dedi Ateş.
"Siz davetiye kartını okudunuz mu?" diye sordu Buse.
Davetiye kartının arkasında konum için bir karekod vardı. Her kartın arkasında bir renk vardı ve partiye gelicek kişiler çıkan renkleri giymek zorundaydı. Son olarakta partiye gelen herkes bir tane hediye almak zorundaydı,çekiliş yapılıcaktı ve ismi çıkan kişi alınan hediyelerden birini seçicekti.

"Evet baktım. Bana mavi çıktı, size?" dedi Selin.

"Bana mor çıktı ama mor kıyafetim yok." dedi Buse.

"Bana gri çıktı." dedi Ateş.

"Gelmiyceğimi söylemiştim."

"Toprak geliyorsun. Ayrıca ben senin kartının arkasına baktım pembe çıktı." dedi Buse.

Ateş ve Selin gülmeye başladığında Toprak ikisinede 'bu gece öleceksiniz' bakışı attı.

"Pembe asla giymem."

"Asla asla demiyceksin. Şimdi hadi alışverişe gidelim."

Alışveriş Bitişi

Ateş gri bir paraşüt pantolon ile bol bir gri AC/DC baskılı t-shirt aldı,Buse mor kısa dantelli tül bir elbise, altın takılar, ve bir kaç kıyafet daha aldı, Selin beyaz kalın askılı krop üstüne kot mavi bir ceket aldı, İspanyol paça mavi pantolon ve beyaz spor ayakkabı aldı.
Toprak asla istemiyerek tamamen Buse'nin zoru ile, beyaz bir t-shirt ve pembe bir kargo pantolon aldı.        

4 ELEMENT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin