4. Bölüm:ilk Defa

34 9 0
                                    

"Selin'i geri getirmek için oraya tekrar gidelim!" Buse'nin korkusu nefesinden anlaşılıyodu Selin'i orda kalması anlamsız şekilde onu ürpertiyordu. Bu kadar kısa bir sürede onlara bağlanmak Buseyi de şaşırtıyordu sanki onları yıllardır tanıyormuş gibiydi ama onları bu kadar çok bağlanmak istemiyordu belki de bağlanmak onu korkutuyordu Buse'nin annesi onu terk etmişti o ilk hayal kırıklığını yaşadığında daha yedi yaşındaydı annesini çok seviyordu ve kaybetmekten çok korkmasın rağmen annesi onu hiç bir zaman Buse kadar sevmemişti belkide bağlanma korkusu bu yüzden di terk edilmek onun ürpertiyordu.

"Bir fikrim var!" diyerek bağırmıştı Toprak.
"Ne, fikrin ne?" diyerek yanıt verdi Buse bu onu sevindirmişti çünkü Selin de anlaşılmaz bir pozitif dalgalar vardı ve ister istenmez bu herkesi kendine bağlamasına sebep oluyordu.

"Plan şu; eğer çiçek geçit açarken dört gücü bir arada istiyorsa ve Selin orda kaldıysa dört gücü tekrar aktif etmeliyiz"

"Ya sen niye bu kadar zekisin? Biz bu planı nasıl düşünemedik söylesene Einstein dört gücü nasıl bir araya getiricez,yeni bir Selin mi yaratıcaz?" Buse'nin sesi kızgın çıkmıştı ama isyanında haklılık payı vardı çiçeği aktif etmek için saatlerce uğraşırken şimdi hadi yapalım diyince olucak bir iş deyildi ayrıca şimdi bir kişi eksikleridi.

" Eğer sözümü kesmeseydin anlatıcaktım planımı... " bu seferde Toprak'ın sesi yükselmişti Toprak sessizdi konuşmak onun tercihleri arasında yoktu ama konuştuğu zaman sözü kesilsin istemezdi net konuşurdu ve asla emin olmadığı şeyi söylemezdim. "Ya cidden kavga mı ediceksiniz?" Ateş sessizliğini bozmuştu. "Toprak sen planını anlat! Buse sende sözünü kesme!" Buse Ateş'in patronluk taslamasına pek haz olmuş gibi durmuyordu Ateş' in dediklerinin ardından ona göz devirmişti.

"Tamam anlatıyorum. Aslında bir plan değil sadece çiçeği aktif ediceğimi düşündüğüm bir yol. Bizim elementler olduğumuzu var sayarsak çeşmeden akan su, soluduğumuz hava, üstünde yaşadığımız toprak, ısındığımız ateş bizden geliyor olmalı. Çiçekte bu şekilde aktif oluyorsa..." demiştiki Buse yine sözünü kesti. "Sadede gel! " Toprak Buseye yan gözle baktı ve göz devirdi ardından konuşmaya devam etti:
" Yani diyiyorumki eğer bizim güçlerimizle çalışıyorsa ve biz güçlerimizi kullanamıyorsak o zaman zaten olan şeyleri kullanırız. Evinizde balon var mı? " diyerek sözünü bitirdi.

"Balon mu balonu ne yapıcaksın?" dedi Buse.

"Evet var ihtiyaç çantamda olucaktı" diyerek odasına doğru yol aldı Ateş.

"Peki toprak ve çakmak?" dedi Toprak. "Çakmak ocağın yanında toprakta odamdaki gülün dibinde var." dedi Buse.

---------------------------------------------------
Yarım saat önce

"B-ben neden hala burdayım?" Selin korkuyordu ve anlam vermiyordu diğerleri gitmişken o neden hala buradaydı?
Selin bunları düşünürken birinin ona doğru yaklaştığını gördü siyah zarif bir elbise giyen bir kadındı. Sıkı topuz yapılmış saçlarının üstünde parıldayan altın rengi bir taç vardı ten rengi ve yüz şekli Ateş'e çok benziyordu zayıf biriydi ama vücut hatları çok güzeldi. İyice Seline yaklaştı ve omzuna dokunda o anda Selin' in gözleri dudakları ve omzuna dokunduktan sonra sade beyaz giysisinin altından kol ve kalbine kadar olan damarları simsiyah bir şekilde parlıyordu. Kısa süre sonra elini omzunda çekti ve "Su elementi..." dedi. Şaşırmış gibiydi. "Seni beklemiyordum." dedi. "S-siz kimsiniz?" dedi Selin. "Ben Karanlık Kraliçe Birleşik krallığın kraliçesi ve elementlerin tek sahibi." büyük ihtimalle Selin'in kim olduğunu büyü yoluyla öğrenmişti.

Selin söylediklerine anlam verememişti elementler ona aitse neden Selin, Ateş, Toprak ve Buse deydi?

"Ne demek istediğimi anlamadığını düşünüyorum bu yüzden sana kısaca anlatim. Elementler evreni yaratan güçler bu güçler sayesinde yeni bir dünya yaratıla bilir sınırsız güce sahip olunabilir ve dahası. Ama sizden önceki koruyucu bu gücü en iyi yönetecek kişiye yani bana vermedi şimdi eğer sende içindeki güce vermezsen sonun onun gibi olur. " Karanlık Kraliçe söylediklerinin ardından iki elini havaya kaldırdı Selin korkarak geriye doğru bir kaç adım attı, Karanlığın elleri siyah dumanlarla kaplandı daha sonra yerden iki yaratık çıkmaya başladı çıkan yaratıklar tamamen taşlardan oluşmuştu ve gözleri yeşildi iki yartıkta çok uzundu ve iri yapılıydı sırtlarında onları kambur gösteren yosunlu kayalar verdı ve karınlarının tam ortasında küçük bir ayna vardı.

4 ELEMENT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin