1 hafta sonra...
Elementler Birleşik Krallıkta yaşananlardan sonra hala şaşkınlardı ilk defa güçlerini kullanmışlardı bunu nasıl yaptıklarını bilmiyorlardı ama bu olan şeye Element savunması adını vermişlerdi.
Buse kahvaltı masasından kalktı ve Selin'e "Ellerine sağlık" dedi. Toprak ve Selin bir hafta boyunca Ateş ve Buse'nin evinde kalmıştı.
"Ben çıkıyorum. Hala eski evimde kalan eşyalarımı var onları alıcam." dedi Buse. Eski eşyaları ile kendine bahane bulmuş olsada içten içe babasının ne durumda olduğunu görmek istiyordu her ne kadar ondan nefret etsede ölmesini istiycek kadar cani değildi.
---------------------------------------------------------
Buse doğduğu, büyüdüğü, annesinin terk etti sokağa adımını atmıştı. Buse'nin babası ile kaldığı ev bu sokağın sonundaydı.Buse eve vardığında babasını göremedi evde olmadığını düşünerek anahtarı ile kapıyı açtı. Buse'nin odası içeri girdikten sonra hemen soldaydı babasının ise kapıdan girince sağdaydı.
Hemen kendi odasına doğru yol aldı.Yarım saat sonra
"Her şeyi aldığıma göre artık gide bilirim!" dedi Buse. Arkasını döndüğünde babası ona dimdik bakıyordu babasının elinde kemeri vardı her yeri buram buram alkol kokuyordu giydiği beyaz atlet artık sararmıştı saçları uzun zamandır duş almadığını en büyük kanıtıydı.
"Sen nerelerdeydin?" diye sordu Murat. Buse'nin babasının adı Murat'tı."Ben artık seninle yaşamıyorum ne halin varsa gör!" diyerek kapıya yöneldi Buse. Tam kapıyı açacakken Murat Buse'ye sert bir tokat attı ve Buse yere düştü. Daha sonra Murat elindeki kemer ile bir kaç kez Buse'ye vurdu Buse ona karşılık veremiyordu ağzı burnu kan içindeydi Buse'nin. Murat son bir tokat için elini havaya kaldırdığında Buse ayağa kalktı iki elinide yumruk yaparak "Yeter artık vurma bana!" dedi. Gözleri gri rengine bürünmüştü saçları havalanmayı başladı kol damarları gri renginde parlıyordu ve çığlık attı "Yeter artık!". Çığlık attığında rüzgar şiddetini arttırmış dışarıda yağmur yağmaya başlamıştı ve Murat rüzgarın gücüyle kendi odasına doğru uçtu daha sonra ise odasındaki duvarın içinden geçerek dışarı çıkmıştı.
"Umarım ölmemiştir!" dedi Buse sesindeki korku belli oluyordu. Topladığı eşyaları koyduğu çantasını aldı ve evden koşarak uzaklaştı.Eve vardığında her bir zerresi kan içindeydi. Kapıyı açtı ve içeri girdi. Kimseye görünmeden odasına gitmek istiyordu.
"Buse gelmişsin!" dedi Ateş. "E-evet geldim." dedi Buse'nin sesi titriyordu. "S-senin yüzüne n'oldu? İyi misin?" dedi Ateş. Ateş'in sesini duyan Toprak ve Selin onların yanına geldiklerinde Buse' nin yüzünün kan içinde olduğunu görünce korkmuşlardı. "Sana n'oldu?" dedi Selin."B-ben küçük yaşlarımda beri babamdan şiddet görüyorum bazen ise tecavüze kalkışıyo ama her seferinde kurtuluyorum. Haftalardır Ateş'in yanında kaldığım için kızgındı ve bana vurdu ama sonra ilk defa bu gün ona karşı çıktım istemeden güçlerini kullandım ve onu alt ettim." ağlamaya başlamıştı Ateş ve Selin ona sarılmıştı ancak Toprak onlardan uzak durmuştu.
"Hey! Çocuklar şuna bakın" Toprak'ın bağırması ile hepsi ona döndü. Çiçeğin yaprakları parlıyordu ve hepsi çiçeğe baktığında geçit açıldı.
"Neden geçit açıldı?" diye sordu Selin merakla. "Bence geçitin içinden geçmeliyiz." Toprak'ın sesi oldukça soğuk kanlı çıkmıştı. "Olur hadi girelim." dedi Ateş
"Neden hiç bir şey olmamış gibi davranıyor sunuz?" dedi Selin.Ve geçitten geçtiler.
Geldikleri yer karanlık bir yerdi küçük bir oda gibiydi hiç bir şey görünmüyordu sadece görünen şey yerde duran defter di.
"Şurda bir defter var." Buse ürkmüştü ve kötü bir şey olucağına emindi. Toprak defteri eline aldı ve okumaya başladı. Günlükte sadece 4 sayfa vardı.Günlük sahibi Asahi
1.sayfa
Karanlık Kraliçe uzun zamandır beni tehtit ediyo. Beni öldürmeden önce elementlere yeni koruyucular bulmalıyım aslında aklımda bir kaç kişi var ama hala emin değilim.
2.sayfa
Artık eminim elementleri aklımdaki dört kişiye göndericem ayrıca çiçeğe komut vericem ve bu günlüğe onları getirmesini sağlıycam.
3.sayfa
Hayvanlar ve ben bir an önce buradan gitmeliyiz ölmem bu dünyanın yararına olmaz... Karanlık Kraliçe geldi elementler eğer bu sayfaları okuyorsanız bir sonraki sayfaya gidin ve canınız pahasına elementleri koruyun güçlerinizi insanlıktan saklayın elementleri isteyen bir çok düşman her zaman size engel olucak, dikkat edin! Elementler varken güven kelimesi yok oluyor.
4.sayfa
Elementler yardımcı olmaları için hayvanlar yarattı. Ateş elementinin hayvanı bir kızıl tilki koruyucuya kalkan gücü verir, Su elementinin hayvanı bir kuş koruyucuya suda nefes alma ve uçma gücü verirler,toprak elementinin hayvanı bir köpek koruyucuya hız gücü veririm ve hava elementinin hayvanı bir kedi koruyucuya keskin pençeler ve çok yükseklere zıplama gücü verir.Elementlerin her biri koruyucuya özel güçler verir her şeyden önce koruyucuya 24 saat boyunca bir test yapar ve testin sonunda kişilik özelliğine göre kişisel güç adında bir güç verir. Elementlerin özel kostümleri vardır. Bütünleşme adında zor durumlarda kullanılan 5 güç vardır. Bunların yanında iksirler, rozetler ve kader bileklikleri vardır. Elementler Element birleşimi dediğinde iki güç birleşir birlikte kullanılır,element dağılımı denildiğinde sınırsız güce ulaşırsınız ancak bu sizi öldürür, element fedası dediğinizde bir dilek dileme hakkınız olur ama bu sizin anılarınızı siler zamandaki kayıtlarınızı siler ve siz ölürsünüz. Size bu şeyler detaylı anlatmak isterdim ama yeterince vaktim yok merak etmeyin her şey zamanla olucak ve şunu unutmayın: Siz 1ken 4sünüz...
Elementler aslında okuduklarından hiç bir şey anlamamışlardı şaşkınca bir birlerine bakıyolardı. Daha sonra Toprak "Defteri aldım şimdi eve geri gidelim" dedi.
Ateş, Toprak, Selin ve Buse nasıl bir şeyin içindeydi ellerindeki gücün sınırları var mıydı? Ellerindeki gücü neden bu kadar fazla istiyorlardı? Hepsinin aklında çok fazla soru vardı ama cevaplar için zaman gerekliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 ELEMENT
FantasyDoğanın 5 elementi olan Ateş, Su, Hava, Toprak ve Doğa'nın son koruyucusu olan Asahi'nin elementleri devretmesiyle 007 boyutundaki yeni koruyucularının yeni güçlerine alışması ve hayat amacı 5 elemente hükmetmek olan Karanlık Kraliçe ile olan savaşl...