Karakter Tanıtım

63 9 3
                                    

"Ateş"
Ateş Elementi'nin 7. koruyucusu, ailesi onun öz ailesi değil o bir yaşında evlat edinilmiş. Arasının sanki öz kardeşmiş gibi olduğu bir üvey ablası var.
Dış görünüşü:
Uzun boylu, fazla kilolu olmayan hatta kası var denilecek kiloda, kumral saçlı, kahverengi gözlü.
Kişilik özellikleri:
Komik yerli yersiz bazen komik bazen miğde bulandırıcı soğuk espriler yapar. Sevdiği insanlara karşı fazla korumacıdır.
Okulun ve sınıfın komik çocuğudur.

"Selin"
Su Elementi'nin 7. koruyucusu, normal bir aileye sahip ailesi ne çok zengin nede çok fakir tek kardeş,olmak istediği meslek için derslerine çok önem veriyor bu yüzden okul öğrencileri tarafından okulun ineği olarak lakaplandırıldı.
Dış görünüşü:
Normal bir boya sahip, zayıf, kıvırcık kahverengi saçlı, esmer, kahverengi gözlü.
Kişilik özellikleri:
Çalışkan, korumacı, kaptan ruhlu, zeki.

"Buse"
Annesi onu ve öz babasını terk etti. Babası alkol bağımlısı, Buse her gün babası tarafından şiddete maruz kalıyor. Buse okulun popüler kızıydı ve popüler kız gurubunun lideriydi daha sonra gruplarından biri olan Alev bir insana ciddi anlamda zarar vermek istediği için guruptan ayrıldı.
(Vericeği zarar ve kavga sebebi dizide anlatılacaktır.)
Dış görünüşü:
Kısa boylu, kızıl saçlı, mavi gözlü, zayı.
Kişilik özellikleri:
Kendiyle barışık, tercihlerde her zaman iki şık arasında kalan (kararsız), sözünden dönmeyen, konuştuklarını arkasında duran, konuşunca net konuşan.

"Toprak"
Annesi o henüz 10 yaşındayken öldü o babası ile yaşamak zorunda kaldı babası ona çocukluğu boyunca hep iyi davrandı sanki dünyada tek o varmış gibi, daha sonra 15 yaşındayken babasıda vefat etti ve Toprak yalnız kaldı. Onun annesi öldüğünde giden hayat sevinci ve neşesi babası öldüğünde geri dönmiycek şekilde dipsiz bir kuyuya atıldı. (Babası ile annesi aynı hastalıktan öldü.)
O okulun sessiz ve gizemli kızı. Diğer öğrenciler onunla tanışmak yerine uğraşmayı tercih ediyor.
Dış görünüşü:
Siyah saçlı, kahverengi düz saçlı, Buse'den uzun, ve zayıf.
Kişilik özellikleri:
Her zaman en kötüsünü düşünen,çok gerekmedikçe konuşmayan, siyah aşığı,ailesi gibi görüp sevdiği kişilere karşı fedakar.

Her Element koruyucusu 16 yaşında.
Lise 2'ye gitmekte.

4 ELEMENT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin