Najima liep vermoeid de deur van haar huis binnen na een lange dag werken in de kapsalon. Ze was blij om thuis te zijn en verlangde naar een rustige avond om te ontspannen. Maar toen ze de woonkamer binnenliep, hoorde ze geluiden van gelach en gebabbel.
Ze herkende de stemmen van haar nieuwe huisgenoten, Sabrina en Esmee. Nieuwsgierig en verrast door de vrolijke stemming, sloop ze naar de deur en luisterde naar hun gesprek.
Tot haar ontzetting hoorde Najima dat Sabrina openhartig praatte over haar werk als prostitué. Ze vertelde over de verschillende klanten die ze had gehad en sommige van hen wilden dat ze iets in hun 'reet' stopte. Najima kon haar oren niet geloven, hoe kon ze dit nou zomaar aan Esmee vertellen
Esmee barstte in lachen uit en vertelde dat ze alleen maar saaie mannen had gehad die het nog geen 5 minuten vol konden houden. Najima schudde haar hoofd en was teleurgesteld in Esmee. Ze had nog zo gezegd dat ze niet te veel met Sabrina moest optrekken.
Plotseling hoorde Sabrina Najima's voetstappen en zei: "Hé Najima, je bent thuis! We hadden het niet over jou, hoor." Najima zuchtte opgelucht en opende de deur. Ze wist niet zo goed wat ze moest zeggen, dus ze keek beide vriendinnen met een boze en geïrriteerde blik aan.
"Wat is er nou weer?" Vraagt Sabrina. "Er is helemaal niks schat, alles gaat perfect!" Zegt Najima op een sarcastische toon. Sabrina weet al meteen wat er aan de hand is en verteld "Esmee zat me net te vertellen dat ze ook wel geïnteresseerd is in een baantje, dus ik vertelde haar mijn werkervaring."
Esmee schrok en zei snel "Nou euh... ja ik dacht misschien kan ik wel wat bijverdienen, en zo erg kan het toch ook niet zijn? Het lijkt me na al deze verhalen eigenlijk best wel leuk!" En ze wachtte op de reactie van Najima.
"Sabrina kan ik je even spreken in de gang, nu meteen?!" Zei Najima en Sabrina stond op en liep met haar naar de gang toe. "Luister Sabrien, Esmee lijkt misschien zelfverzekerd maar dit is ze totaal niet. Ze is hier alleen om even weg te zijn van haar ouders en niet om sekswerker te worden. Dus alsjeblieft laat haar met rust want ze is totaal niet zoals jij... ze is anders." Legt Najima uit.
Sabrina zegt "Nou ze kunnen daar wel een blondje gebruiken, en bovendien krijg ik extra money als ik iemand binnenhaal. Laat me nou alsjeblieft, ze heeft al ja gezegd."
Najima antwoord "Tyf op met je smerige gedoe, ik weet hoe jij bent en ik heb je zo geaccepteerd maar ga geen spelletjes met haar spelen want Sabrina, zij is niet zoals ik. Zij komt niet voor haarzelf op als ze iets niet wilt, die gasten gebruiken haar binnen no time!"
"Najima luister het is haar keuze en accepteer dat dan ook gewoon, ik zorg wel dat ze haar niet gebruiken het komt echt wel goed." Zegt Sabrina. Diep van binnen weet Sabrina dat ze niks kan tegenhouden maar ze wilt zo graag die loonsverhoging, en ze weet dat ze veel aan haar gaan hebben dus dat wordt dubbele winst voor haar.
Najima schudt haar hoofd en loopt terug te woonkamer in. "Lieveschat luister het is jouw eigen keuze maar neem van mij aan dat als je hier aan begint dat je er niet meer uitkomt. Ik heb veel vriendinnen kapot zien gaan hier door en die hebben nu helemaal niks meer. Ik kan je niks verbieden maar het is mijn advies." Zegt ze tegen Esmee. Esmee begrijpt haar maar snel geld klinkt als muziek in haar oren. "Sorry Najima, ik hou van je maar ik heb echt het geld nodig, en misschien kan ik dan wel binnenkort mijn eigen huisje huren. Wanneer ik dat kan dan beloof ik dat ik er mee ga stoppen." Zegt ze. "Zweer het?" Zegt Najima en Esmee antwoord "ik zweer het op mijn oma's hangtieten" en alle drie de meiden schieten in de lach.
2 uur later nam Sabrina Esmee mee naar een plek om de manager van het illegale bedrijf waar Sabrina voor werkt te ontmoeten. Dit is niet de echte baas, want die laat zich liever niet zien in het openbaar met de meisjes. En ontmoetingen doen ze nooit op locatie, maar altijd ergens anders om te voorkomen dat het misschien een undercoveragent is.
JE LEEST
De prijs van de nacht [18+]
RomanceDISCLAIMER: Dit is een erotisch boek en bevat zeer gedetailleerde seksscènes. Esmee is gevlucht uit haar benauwde thuissituatie en vindt haar toevlucht bij haar vriendin Najima. Samen roken ze graag een jointje op hun bankje. Maar als Esmee Sabrina...