Diego zit weer in de auto en brengt Esmee terug naar het huis van Najima.
"Dus, morgen is het zondag dan ben je vrij. Vind je het goed als we de planning nu even doornemen voor volgende week?" Zei Diego. Esmee zei dat ze dat goed vond en pakte haar telefoon er bij om notities te maken.
Diego begon haar planning te door te nemen. Hij vertelde dat ze maandag tot en met vrijdag op locatie moet werken, en op zaterdag moet ze zelf inplannen waar ze werkt. Dit kan zijn thuis, in een hotel of bij de klant zelf. Hij vertelde ook dat er op locatie niet veel plek is om om te kleden omdat de baas wilt dat het netjes blijft in de kamers, en niet dat er overal kleding ligt. Esmee begrijpt dat, en knikt.
Even later zijn ze aangekomen bij het huis van Najima, Diego zet haar af en rijdt weg. Esmee kijkt op haar telefoon, daar ziet ze 6 gemiste oproepen van haar vader en ze ziet dat het al 01:00 is. Ze is niet van plan om haar vader terug te bellen.
Ze doet de deur open met de huissleutel die ze van Najima heeft gekregen. Ze merkt dat Najima ook nog wakker is.
"Hoi Najima, ik ben weer terug," zegt ze terwijl ze haar jas uittrekt en op de kapstok hangt.
"Hey Esmee, hoe was het met Sabrina?" vraagt Najima terwijl ze opstaat van de bank en naar haar vriendin toe loopt.
"Het was echt geweldig," antwoordt Esmee enthousiast. "De baas van het bedrijf waar Sabrina werkt is echt super knap. En hij heeft een hele lieve manager genaamd Diego."
Najima kijkt Esmee verbaasd aan. "Knappe baas en lieve manager? Dat klinkt te mooi om waar te zijn."
"Maar het is wel waar," zegt Esmee terwijl ze op de bank gaat zitten. "Ze hebben me zelfs gevraagd om een lapdance te geven aan een prostitué om te laten zien of ik het werk aankon."
"Wat?!" roept Najima uit. "En jij hebt dat gedaan?"
"Ja, ik heb het gedaan," zegt Esmee trots. "Ik moest al mijn kleding uitdoen, maar het ging super goed. Het meisje was wel heel arrogant maar ik liet haar even zien wat ik kon."
Najima kijkt bedenkelijk. "Ik weet niet of ik dit werk wel goed vind, Esmee. Het voelt niet goed om mensen te laten betalen voor seks."
"Ik snap wat je bedoelt, Najima," zegt Esmee begripvol. "Maar ik heb geld nodig en ik denk dat dit een goede manier is om het te verdienen. En jij steunt me toch wel, toch?"
Najima zucht diep. "Natuurlijk steun ik je, Esmee. Ik vind het gewoon lastig om te begrijpen waarom je dit wilt doen. Maar ik zal er voor je zijn als je me nodig hebt."
"Dankjewel, Najima. Dat betekent veel voor me," zegt Esmee terwijl ze opstaat en Najima een knuffel geeft. "Ik weet dat het niet makkelijk is, maar ik denk dat dit de beste keuze is voor mij op dit moment. En wie weet wat voor deuren het in de toekomst kan openen."
Najima glimlacht en knuffelt Esmee terug. "Ik begrijp het, Esmee. Ik zal er voor je zijn, wat er ook gebeurt."
Esmee glimlacht terug en kijkt naar Najima. "Dankjewel, Najima. Je bent de beste vriendin die ik me kan wensen."
Najima lacht. "En jij bent de meest avontuurlijke vriendin die ik ken. Laten we hopen dat dit avontuur goed afloopt."
Esmee knikt. "Dat hoop ik ook. Maar ik ben er klaar voor. Bring on the lapdances!"
Najima lacht en schudt haar hoofd. "Je bent gek, Esmee. Maar ik hou van je."
Esmee lacht terug. "Ik hou ook van jou, Najima."
De twee vriendinnen gaan zitten op de bank en praten nog even door over Esmee's plannen voor de toekomst. Hoewel Najima het niet eens is met Esmee's keuze om te werken in de prostitutie, blijft ze haar steunen en haar beste vriendin. Uiteindelijk weten ze dat ze elkaar altijd zullen steunen, wat er ook gebeurt.
JE LEEST
De prijs van de nacht [18+]
RomanceDISCLAIMER: Dit is een erotisch boek en bevat zeer gedetailleerde seksscènes. Esmee is gevlucht uit haar benauwde thuissituatie en vindt haar toevlucht bij haar vriendin Najima. Samen roken ze graag een jointje op hun bankje. Maar als Esmee Sabrina...