Şimdi sevgili okurlarım noktalama gibi yada yazım yanlışları varsa çok özür dilerim.
Kitabıma şans verdiğin için çok tsk ederim.💗❤️Ha bu arada Talhanın boyu 1.78
Asafın boyu ise 1.80
Bilin istedim.Neysem.
İyi okumalar.🤓
Odanın kapısı pat diye açıldı iceriye asaf girdi. Kesin okul için uyandırmaya geldi pis nolcak.
Asaf benim Yatağa bi göz atıp bana bakmaya başladı.
Tabi beni uyanık görmesi onu şaşırttı.Üstümü giyiniyordum yani ne var bundaki.
Yüzüme mal mal bakıp geri çıktı.
Ben ise arkasında göz devirip arkasında çıktım.Salona girdiğimde kahvaltı masası hazırdı.
Yeminlen gözlerimde kalp şekli çıkartıyordur.
Koşarak masaya oturdum ve yemeye başladım,Asafta gelip oturdu ve yemeye başladı.
Allahim abim olmasa yavşardım yeminlen,O biraz zor olur Talha.
İç ses konuşunca göz devirdim ve dudak büktüm.
Sanane iç ses Allah Allah belki şaka yapıyorum.
Öyle bisey olmaz zaten tamam eşcinsel biriyim ama asafa kaldırmam amk.Sende haklısın galiba sen beni takma ben öylesine uğramıştım.
Peki iç ses. zaten aşk diye bir duygu yok bana göre sence.
Kesin konusmicam Talha varmi yokmu bilemiyorum?
Of tamam ya sen zaten bensiz kendimle sohbet ediyorum.
Düşüncelerimden arınıp asafa bi bakış attım.
Gözleri beni izliyordu. Bi an affalladım.
Benim bakışlarımı farkedince kocaman gülümseyip çapkınca göz kırpıp ayağa kalktı ve bana bakıp " hadi oyalanma talha okula geç kalmayalım." Dedi.
Bana bakmasını rafa kaldırıp. Kafamı olumlu anlamda salladım.ayaga kalkıp odaya gidip çantamı aldığım gibi asafın yanına vardım.Evden beraber çıktık ve okula gitmeye başladık.
Şimdi size sıkıcı okulumu anlatmak istiyorum lise üçüm ben Asaf ise üniversite okuyor.Asaf beni bırakıp kendi okuluna gidiyor.sanki dünyayı yıkıcakmışım gibi davranıyor.
Mal nolcak.Haklı ama okulun ebesini sikmediğin kalmıştı.
İyi olmuş iç ses az bile yaptım bu okula benim çapımda buna eğlenmek deniyor tatlım.
Hem Müdüre gıcığım ben ayrımcılık yapıyor keltoş kafa zenginlere yağ çeker burslulara geldimmi ağzımıza sıcıyor.Öf peki ya sende haklısın ozaman sik anam okulun ebesini yapanıda sik tamammı talha.
İç sesin dediklerine içten içe sırıttım ve yoluma devam ettim.
Kafamı kaldırıp güneşe baktım.Niye bukadar sıcakki bu istanbul ya diye sızladım.
Okula vardığımızda Asaf beni durdurup kaşlarını catarak " sakın şu müdürü sinirlendirme talha yoksa cidden seni attıracak bak bu okuldan. Bu son olsun abicim tamam mı şikayet istemiyorum."dedi.
" ama Asaf müdür ve bazı hocalar bana gıcık olduğu için yapıyorlar. Hem onlar gayırıyorlar bizi hih." Dedim.
Asaf kaşlarını catarak " tamam sakin ol talha ama yinede şikayet yok seninle ilgili tm mı?" Dedi.
Kafamı salladım ve kollarımı açtım.
Asaf beni anlamış gibi kollarına alıp sıkıca sarıldı.Bende kollarımı asafın beline sardım.
Canım kankim.Geri çekilip gülümsedim ve koşarak okula giriş yaptım.
Bakalım bu gün neler olacak.Devam edecek.
Evet bölüm nasıldı?
Anlatım biçimim güzelmi?
Zaten aklımda yazmak vardı. Eeee beyendinizmi bu kitabımı?
Sorunuz varsa buraya yazın seve seve cevaplarım.👉👉👉
Neysem
Yeni bölüm ne zaman gelir bilmiyorum ama devam ettricem bu kitabı yarım bırakmam.
Fazla konuştum galiba neyse sizi Cook seviyorum.❤️💗
Yeni bölümde görüşmek üzere kendinize dikkat edin.
Oy 5
Yorum 7
Zorlama yok siz bilirsiniz ben yinede yazarim.😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIĞA DOGAN IŞIK ( BXBXb ) // Bxb // || bxb ||
RandomTalha 17 yaşında yaramaz, uslanmaz, yalancı, çıkarcı, masum rolü yapan, biriydi yinede hayatını yaşayıp öğremiş biriydi kendisi. Tabi bir yandan ikizi ise hayatı mahvolmuş bir şekilde yapayalnızdı. Babası ve annesi, onlar yüzünden çok kötü bir haya...