Umarım seveceğiniz bir bölüm olur beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
KALP KALP KALP
BELİNAY
Eflin'in yanından ayrıldıktan sonra arka koltuğa geçtim.Aslında Selin'le otururdum ancak valizleri ona yıkıp ortadan kaçtığım için şuanda onun yanında bulunmayı canım açısından sağlıklı bulmuyorum.
Sona kalanlarda servise bindikten sonra araç harekete geçti.Camdan dışarıya bakarken yanıma biri -daha doğrusu ayı gibi biri-koltuğa kendini bıraktı.
Hatta öyle bir bıraktı ki Eflin'in yanına oturmak üzere olan çocuk yanımdaki öküz yüzünden yanlışlıkla biricik arkadaşımın üzerine düştü.
Normalde bu duruma gülerdim ancak öküz olan sırık çocuk dizime çok sert çarptığı için gülemiyordum.
Acıyla yüzümü buruşturdum ve yanımdakine dönerek "Çüş be Allah'ın arabı napıyon öyle."dediğimde yüzündeki ifadeyi görmek için kafamı kaldırdım çünkü çocuk neredeyse iki metreydi.
Gözlerimiz birleşince duvar gibi suratıyla "Yani."dedi.
Ne yani ne dizimi kopardın resmen bide gelmiş bana yani diyor.
"Üste çıkmayacaksın dimi? Hem suçlu hem güçlü."isyanıma karşılık "Sence de çok abartmadın mı sincap."dedi.
"Birincisi hiç abartmıyorum,ikincisi ise sincaba benzer halim mi var?"
"Birincisi abartıyorsun,ikincisi çok ortak yönünüz var."
"Sen ne kadar kaba bir varlıksın.İnsan bir özür diler."
"Bende öyle bir varlığım demek ki.Varlık olduğum için özür dilememe gerekte yok." benim söylediğim sözlere aynı şekilde karşılık vererek beni haksız duruma düşürüyordu.
Daha fazla dayanamayıp koluna yumruğumu geçirdim.Ancak kaslı kolunun benim yaptığımdan etkilenmediği acıkça ortadaydı.
Dudakları hareketime karşılık kıvrıldı.Ama bu davranışı alaydan başka bir duygu barındırmıyordu.
Sakin kalmaya çalışarak ilgimi ondan ayırdım.Neyle uğraşacağımı bilemediğimden camdan dışarıyı izlemeye başladım.
Tam sakinleştiğimi düşününce yanımdaki sırık dirseğini bildiğin koluma geçirdi.Sabır dilenircesine kafamı kaldırıp birkaç saniye bekledim ardından kafamı ona doğru çevirip "Canıma kastın mı var senin? Varsa söyle de bileyim."diye sordum.
Hayır yani bir derdi varsa söylesindi. Canımı acıtmasına bence hiç gerek yoktu.
"Var belki kim bilir."diye açık uçlu şekilde cevap verdi.Yatışan sinirlerim geri gelmeye başlamıştı.
"Sorunlu musun oğlum bas git yoluna." söylediğime cevap bile vermeye tenezzül etmeden başını arkaya yaslayarak gözlerini kapattı.
Ben ne yapmıştım da böyle bir sırık başıma bela olmuştu.
SELİN
Sonunda kamp yapacağımız yere gelebilmiştik.Aslında tam olarak kamp yaptığımız söylenemezdi çünkü belirli gruplar halinde bungalovlarda kalacaktık.
Yanımda ki çocuk aceleci olmayan tavırla eşyalarını topladı.Arkada oturanların hepsi sırayla indiler.Ben bu sırada yanımdakinin keyfini bekliyordum.