Tanışalım mı?

9 5 0
                                    


Selammm.Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayalım.


EFLİN

Selin'in ne ara yanımızdan ayrıldığından haberimiz bile yoktu. Çünkü Belin'le o kadar odaklı şekilde tartışıyoruz ki dünyadan pek bir haber alamıyoruz.Nihayet saçlarım Belin'in elinden kurtuldu.Bunu kavganın son bulması diye de kabul edebiliriz.

Saçlarımı adam akıllı bir şekle sokup Belin'le beraber evden ayrıldık.Erkekler erkenden gittiği için evde sadece biz kalmıştık.Hızlı adımlarla yürürken arkamdan gelen şahısı takmamaya çalışıyordum.

Zaten onun yüzünden yemeğe geç kalmıştım bide onun yavaş yürümesini çekecek değildim. Önden yürürken Belin bir anda bana yetişti ve kolumdan çektiği gibi ağaçların olduğu yere çekti.

Ağzımı açıp konuşacaktım ki bana susmamı işaret ederek ileriyi gösterdi.Söylediklerini ikiletmeden dediği yere baktım.

Karşı tarafta ağaçların olduğu yerde Selin ve star boy duruyordu.Ne olduğunu anlamak ister gibi sorgulayıcı ifadeyle ikisini de süzdüm.

Bunların burada tek başına ne işi vardı ki?

Tekrardan Beline döndüğümde kulağıma yaklaşarak "Onların yanına gidelim bence." dedi. Selin'i tek bırakmak istemediğimden kafamı sallayarak kabul ettim.

Beraber onların yanına doğru yürürken bir yandan da gerçekten yalnız başlarına ne yaptıklarını merak ediyordum.

Selin bizi farkettiğinde rahatlamış bir ifadeyle derin bir nefes verdi.Ne yani bunlar isteyerek konuşmuyor muydu? Anlaşılana göre star boy arkadaşımızı rahatsız ediyordu.

Açıklama bekler gibi baktığımda Selin konuşmaya başladı "Burada hiç iyi şeyler olmuyor."dedi ve ardından devam etti "Az önce istemeden çok kötü bir şeye tanıklık ettim."

Bu kadar korkunç olan neydi gerçekten meraka bakarken star boy söze girdi "Burda konuşmasak daha iyi, güvenli bir yere geçelim anlatacağım her şeyi." ne kadar söylediğini içimden yapmak gelmese de bizim kızlara uyup onu takip ettim.

İnsanların olduğu yerlere geldiğimizde çok kişinin bulunmadığı köşelere geçtik.Artık açıklama yapma zamanları gelmişti.Sorgulayıcı yüz ifadem ikisinin arasında gidip gelirken Selin söze girdi "Bu akşam yemek yiyen çocukların başı belada."dediğinde hiçbir şey anlamadım.

"Evden çıktıktan sonra lokantaya giderken ağaçların arasında bir hareketlilik gördüm.Yanlarına yaklaşıp yaklaşmama konusunda teredütlüydüm.Sonra ani bir karar verip orda olanların ne yaptığını merak ettim ve bir işler çeviren iki kıza rastladım."dedi.

Derin bir nefes aldıktan sonra devam etti."Yemeklere uyku ilacı katılacak.Herkes derin bir uykudayken bunları kiralayan kişi insanları soyacak.Bildiğin göz göre göre hırsızlık yapılacak."dedi.

Belinay'la olayı anladığımızda korkuyla yutkunduk.Çünkü biliyorduk ki şu saate kadar çoğu kişinin o yemekleri yediğiydi.Star boy "Birşeyler yapmamız lazım ama siz bu olaydan uzak duracaksınız.Ben halledeceğim."dedi.

Alayla "Süper zeka nasıl tek başına halletmeyi düşünüyorsun?"diye sordum.Gözlerini benimkilerle birleştirip "Tek başıma yapacağımı sana düşündüren nedir aptal kız?"dedi.

Kaşlarımı sinirle çatıp "Ne halt yersen ye."dedim ve bizimkilere bakmadan arkamı dönüp eve doğru ilerledim.Karnımdan her ne kadar acıktığını dair sesler gelse de o yemekleri yiyemezdim. Aslında yesem sorun olmazdı ne de olsa uyku ilacıydı sonuçta yemekteki.Her hangi bir etki yaratmazdı değil mi?

DREİLİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin