Merhaba Ben reyna haven. Eris adlı bir gezegende doğdum. bir kraliçenin kızı olarak Ben özel bir kızım hep diğerlerinden farkli olduğumu düşünürdüm ve gerçekten de öyleymiş kısa zaman once keşfettiğim süper güçlerim var. Güçlerim dört element olan hava, su, toprak ve ateşi kontrol etmek. Bu güçler doğa tarafindan bana bahşedilmiş bir hediye bir süper kahraman değildim. Kötü adamda ama bildim bileli hep iyilerin tarafından olmuşumdur.
Ben güçlerimi hala kontrol etmeyi öğrenememiştim. Ama varlığı biliyordum. Güçlerimi keşfettiğim zaman çok felaket şeyler olmuştu uzun hikaye neyse.
Bu gün, onu ölümden kurtarmamla arkadaş olduğumuz kızın anlattığı yere gidecektim. Hiç arkadaşım yoktu. Ama nedensizce bu kizla fazla samimi olmuştuk ona guveniyordum bir gün ona Güçlerimden bahsetmiştim o da felçli bir tanıdığını anlatmıştı. Nasıl iyileştiğini
Ruhsal öğretilerin yapıldığı nepalde bir merkez.
Bana yardımcı olabileceklerini soyledi. Mantıklı gelmişti felçli bir adamı iyileştirebildilerse bana da yardim edebilirlerdi.Doğrusu heyecenlanmistim güçlerim vardı ve kullanamiyordum çünkü insanlara zarar vermekten korkuyordum. Daha doğrusu yine kacmak zorunda kalmaktan. Buraya ilk geldigim zamanlar fazla duygu karışıklığı yaşıyordum bi keresinde nerdeyse mahallenin yarısını ateş gücümle yakmistim sonra o ulkeden kaçtım su an eminimki beni dunyanin dort bir yaninda arıyorlardır. Bu sık sık oluyordu bu yüzden hep sehir yada ülke değiştirmek zorunda kaldim.
Güçlerim ya çok sirlendigim de ya da çok üzüldüğümde ortaya çıkıyordu. Uzun zamandır odamda kendim çalışmalar yapıyordum ama başaramıyordum. umarım artık güçlerimi kullanmayı öğrenirim.
Biz kraliyet soyundan gelen bir aileydik. Annem gezegeninin kraliçesiydi. Ben ve kız kardeşim prensesleriydik. Babam uzun zaman önce öldü. kardeşim 2 yaşındayken. Doğrusu annem beni pek sevmezdi hatta hiç, güçlerim olduğunu bilseydi bana neler yapardı kim bilir sadece o değil halkimizda aynı şekilde bizim gezegende büyüculuk hakimdi. Duyduğuma göre bu güçlere sahip olmayanlar yani benim gibiler cadı ilan edilerek yakılıp öldürülüyormuş.
İşte bende güçlerim ortaya çıktı zaman buraya midgarda yerleştim. Aslında daha çok kaçmak gibi oldu.Neyse odamdan paltomu alıp görevliye ciktigimi söyleyip kaldığım otelin merdivenlerinden aşağı indim. taksi çağırmıştım o da gelince Merkeze doğru yola koyuldum.
Uzun bir yolculuğun ardından. Kapıya geldiğimde biraz bekledim tedirgindim acaba bana gerçekten yardim edebileceklermiydi. Sonra tum bu düşüncelerden kurtularak kapıyı çaldım.
beni bir adam karşıladı.yeşil kıyafetli siyahi bir adamdi bana yolu gösterdi. yolda kısa bir şekilde sohbet ederken adının baron mordo olduğunu öğrendim. Sonra içeriye geçtik iki kişi paltomu aldı ve bir kiz elime bir çay tutuşturdu biraz ilerledim karşıma kel, beyaz elbiseli bir kadın geldi ancient one.
Onu nereden tanıdığımı sorabilirsiniz. Kapıda bana eşlik eden adam anlatmıştı.
Kadın diğerlerine teşekkür ettikten sonra bana döndü "hosgeldin Reyna" dedi bende "dur bir dakika ismimi nereden biliyorsun" soruma cevap vermeyerek "güçlerin için buradasın degilmi onları kontrol etmek istiyorsun " dedi. Bunları nerden bildiğini bilmiyordum bana yardım eden arkadaşım dışında kimseye bahsetmiştim. Ama tek bir bildiğim varsa o da bu kadının benim sorunumun çözümünü bildiği dır.Sonra nereden bildiğini sorgulamayarak sordum " hiç felçli bir adamı iyileştirdin mi?" Dedim. Doğrusu büyünun var olduğunu biliyordum ama midgard gibi bir yerde hiç rastlamamıştım. Bunu büyüden başka bir şekilde yapamazdı.
cevap verdi "bir bakıma" sonra "tekrar yürümesini sağladın" dedim. Aklımdaki soru işaretlerini gidermeye çalışarak "Evet" Diye cevap verdi. Nasil başardığını anlayamayarak "bunu nasıl yaptın onu nasil düzeltin" Diye sordum.
"Düzeltmedim" Diye cevap verdi hiç bir şey anlamıyordum sonra "onu yapabileceğine inandırdım" dedi."Anlayamıyorum " dedim sonra cevap verdi "kendini her türlü şekilde bir araya getirmeye ikna edebileceğini söylesem" anlamaz gözlerle bakınca "ruhu nasıl yeniden yönlendirebiliceğimi biliyorum" dedi
Bende "bedeni iyileştiren ruh mu" Diye sordum "evet" artık adamın nasıl iyileştiğini biliyordum ama nasıl yapmıştı?
"bunu nasıl yaparız" dedim. Artık sıkılmıştım. kitabı masanın üstünden aldı bir sayfasını açtı ve bana gösterdi. Sayfada bağdaş kurmuş bir insan resmi vardı çok anlayamadım."haritayı beğenmedin mi" Diye sordu "hayır sadece daha önce hediyelik eşya dükkanında görmüştüm" Diye yanıtladım. Kadın güldü sonra başka bir resim gösterdi. Bu sefer bir büyük bir de küçük bir adamın resmi vardı "harika" dedim "evet" dedi.
aynı şekilde bir kaç tane daha gösterdi. Sonra söze başladı "bu haritaların her biri, kısmen görebilen ama tamamını göremeyen birileri tarafından çizildi. " dedi. Ama hala kafamda soru işaretleri vardı fakat sanırım güçlerimi kullanmayı öğrenmemin tek yolu buydu. Sanırım kadına güvenmiştim. bende hemen "lütfen öğret bana" dedim.
Sonra kadın benim gözlerimin içine bakarak sıcak bir tebessüm etti ve "merak etme reyna sana yardım edeceğiz" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘍𝘌𝘋𝘈𝘒𝘈𝘙 ♤𝘚𝘵𝘦𝘱𝘩𝘦𝘯 𝘚𝘵𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦♤
FanfictionReyna ya kamar taj'da sadece güçlerini kullanmayı değil, aşkı da öğrettiler . . . . . . . . . . Bu sadece içinde aşk barındıran sıradan bir kitap değil dostluğu,arkadaşlarlığı,güveni,sevgiyi,özlemi anlatan bir kitaptır. tüm hakları Stephen'ın peler...