Stephen'ı yere sermemden sonra eğitim bitmişti. Bizde yerleşkelere dağılmıştık. Biraz hava almak için terasta korkuluklardan ayaklarımı sarkıtmış oturuyordum. Hava neredeyse kararmıştı.
"Burada ne arıyorsun" Diye bir ses duydum. daha arkama dönmeden o etkileyici sesin sahibini tanımıştım. "Sen ne arıyorsun" dedim. Stephen çekici bir insandı ondan hoşlanmıstım doğrusu. Geldiğini hissediyordum. adım sesleri kulaklarımı doldururken gelip yanıma oturdu.
"Hava almaya gelmiştim" dedi Stephen. "Bende" dedim sadece. Sonra benim gibi gökyüzüne baktı "harika değil mi?" Geldiğinden beri ilk defa gözlerine baktım ve "evet öyle" dedim.
Bi süre böyle oturup gökyüzünü izledik. Sessizliği bozan o oldu. "Bana hiç kendinden bahsetmedin neden buradasın?" Dedi. "Güçlerim yüzünden" dedim. Bana anlamaz gözlerle bakınca anlatmaya karar verdim. Ona nedensizce çok güveniyorum."kullanmadığım süper güçlerim var dört element olan hava, su, toprak ve ateş. Güçlerim ya çok sirlendigim de ya da çok üzüldüğümde ortaya çıkıyor. Sadece onları kontrol altına almak istiyorum." Dedim.
Cevap vermeyince yere sabitlediğim gözlerimi onunkilerle buluşturdum. bana sıcak bir tebessüm etti. Bende gülümsedim."Gece gece ne yapıyorsunuz burada." Diye bir ses duydum Hafifçe irkildim. Arkamı döndüm. Mordoyu gördüm. Onu beklemiyordum. Tam açıklama yapacağım sırada yağmur yağmaya başladı. Bende"artık Bende kalkayım görüşürüz Stephen" dedim ve gittim.
...
Gece kütüphanede gizli gizli wong'un bana okumama izin vermediği kitaplara bakıyordum. Sonra bir takım sesler duydum. O tarafa gittiğimde Stephen'ı boynunda agamotto'nun gözüyle gördüm ve "dur! süreklilik olasılıklarını kurcalamak yasaktır" Diye bağırdım. Hemen arkamdan wong ve mordo geldi.
"Kitapta ne yazıyorsa onu yapıyordum" dedi Stephen. Sonra wong "kitap bir ritüeli gerçekleştirmenin tehlikeleri hakkında ne diyordu?" Dedi. "Bilmiyorum daha o kısıma gelmedim" Diye yanıtladı Stephen. Mordo "zamanda manipülasyonlar zaman içinde dallar oluşturabilir. Kararsız boyutsal açlıklar, Mekansal paradokslar, zaman döngüleri sonsuza kadar aynı anı tekrar mi yaşamak istiyorsun yoksa hic var olmamak mı?"dedi.
"Gerçekten uyarılar büyünun önüne konulmalı" Dedi Stephen. "Merakın seni öldürebilirdi" Diye öne atıldım. Sonra wong "uzay zaman sürekliliğini manipüle etmiyordun onu bozuyordun. Doğa kanunlarına müdahale etmeyiz onu koruruz" dedi ve Stephen'ın elinden kitabı aldı.
Mordo anlamaz bir şekilde "bunu nasıl yaptın onu anlamak için gereken büyülerin nakaratını nereden öğrendin." Dedi. Benimde kafam karışmıştı. Stephen"fotoğrafik bir hafızam var M.D ve Ph.D. derecelerimi bu şekilde aldım aynı zamanda" mordo sözünü böldü. "Az önce yaptığın iyi bir hafızadan fazlasını ister. Mistik sanatlar için doğdun"
Stephen " ama hâla ellerim titriyor." Dedi wong "şimdilik evet" Diye yanıtladı. Mordo"Biz peygamber değiliz bizim"Stephen sözünü böldü "bizim ne olduğumuzu ne zaman söyleyeceksin?diye isyan etti. Ve wong söze başladı.
"Avengers gibi kahramanlar dünyayı fiziksel tehlikelerden korurken biz büyücüler onu mistik tehlikelere karşı koruyoruz. Ancient one, binlerce yıl öncesine, mistik sanatların babasına, kudretli agamotto'ya kadar giden yüce büyücülerin en sonuncusudur. Pervasızca ödünç aldığın gözü yapan."
Biraz nefes alıp devam etti "agamotto, su anda büyük şehirlerin bulunduğu güçlü yerlerde üç mabet inşa etti." Sonra 1. Kapıyı gösterip "o kapı Hong Kong mabetine açılıyor"dedi. 2. Kapıyı gösterip "New york mabetine açılan o" son kapıyı göstererek de "o da londraya açılan." Dedi.
"Mabet ler dünyamızın etrafında koruyucu bir kalkan oluşturuyor" Diye devam etti wong. Mordo"mabetler dünyayı korur ve biz büyücüler mabetleri koruruz" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘍𝘌𝘋𝘈𝘒𝘈𝘙 ♤𝘚𝘵𝘦𝘱𝘩𝘦𝘯 𝘚𝘵𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦♤
FanfictionReyna ya kamar taj'da sadece güçlerini kullanmayı değil, aşkı da öğrettiler . . . . . . . . . . Bu sadece içinde aşk barındıran sıradan bir kitap değil dostluğu,arkadaşlarlığı,güveni,sevgiyi,özlemi anlatan bir kitaptır. tüm hakları Stephen'ın peler...