hâkim bakış açısı*
Stephen endişeli bir şekilde aşağı indi. Erelina hemen onu fark etti ve yanına geldi "günaydın Stephen" sonra, Stephen'ın endişeli halini fark etti "hey, ne oluyor?" Stephen, erelina'ya döndü "reyna kayıp" erelina şaşırmıştı. Sonuçta reyna çocuk değildi, nasıl kaybolabilirdi ki?
"Ne? ne demek kayıp?" Erelina, Stephen'ın dalga geçtiğini düşündü ama Stephen gayet ciddiydi. Stephen "odasında yok. Tüm sarayı gezdim, sarayda da yok. Aynı zamanda sarayın görevlilerine de sordum kimse görmemiş" diye yanıtladı. Reyna için çok endişeleniyordu.
O sırada, eris ordularının komutanı Vittorion, nişanlısını görmek için saraya gelmişti. Yavaşça büyük salonun kapısından içeri girdi. Gözleri direkt olarak erelina'yı aradı. Erelina bir adamla konuşuyordu. İkisinde çok endişeli görünüyordu.
Vittorion hemen onlara doğru ilerledi. Yanlarına gelince, bu yabancı adamı baştan aşağı süzdü. Erelina endişeli bir şekilde Vittorion'a yaklaştı ve ona sıkıca sarıldı. Vittorion ne olduğunu anlamıyordu. Stephen ise, Vittorion'un ona olan garip bakışlarından rahatsız olmuştu.
Vittorion yavaşça erelina'dan ayrıldı ve sordu "aşkım bu adam kim?" Erelina tam ağızını açacakken Stephen sözünü böldü "ben doktor Stephen Strange. Mistik sanatlar ustasıyım" Vittorion kendinden emin bir şekilde kılıcını çekti ve "ne için buradasın?!" Diye sordu. Bir erisli'ye benzemiyordu ve Vittorion yabancılardan pek hoşlanmazdı.
Erelina hemen Vittorion'a kılıcını indirmesini emretti. Vittorion istemeyerek de olsa kılıcı indirdi.
Erelina Vittorion'a döndü ve "bay strange reyna'nın arkadaşı. Düğünümüz için buradalar" Vittorion şaşkınlıkla erelina'ya döndü "reyna da mı burada?"Stephen ifadesiz bir şekilde arkasını döndü ve büyük kapıya doğru yürümeye başladı. Giderken "artık değil" diye cevap verdi. Erelina, Stephen'ın peşinden koştu ve önüne geçti. Erelina "nereye gidiyorsun?" Diye sordu. Stephen "sarayın kapısındaki görevlilere soracağım. Gittiğini tahmin ettiğim bir yer var" dedi ve erelina'nın yanından geçip ilerlemeye devam etti.
Çok hızlı davranıyordu. Erelina, Stephen'ın peşinden gitmeye devam etti. Vittorion hızlıca geldi ve erelina'yı kolundan tutarak durdurdu "artık bana ne olduğunu anlatacak mısınız?" Stephen birden Durdu. Nedensize Vittorion'dan hiç hoşlanmamıştı. Erelina sakin bir ses tonuyla "Reyna dün akşamdan beri kayıp" dedi.
Vittorion birden sinirlendi "ne? Benim bundan neden haberim yok!" Diye bağırdı ikisine. Stephen onu takamdan yürümeye devam etti. O sırada Vittorion "hey dur orda! Kimsin bilmiyorum ve senden hiç haz etmiyorum. Gitmek için neden bu kadar acelecisin?" Diye bağırdı ve kılıcını tekrar çekti.
Stephen derin bir nefes aldı ve Vittorion'un üzerine yürümeye başladı "bana bak, seninle uğraşacak zamanım yok. Reyna nerede bilmiyorum. Hayatta mı bilmiyorum ve senin gibi boş boş duracağıma bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Şimdi neden biraz beynini kullanıp, askerlerine ülkeyi arama emri vererek yardımcı olmuyorsun?!"
Vittorion, Stephen'ın sözleri üzerine sinirlenmişti ama belli etmemeye çalıştı. Çünkü, en az Stephen kadar o da reyna'ya değer veriyordu. Derin bir nefes aldı ve taht odasına doğru yöneldi. Stephen da derin bir nefes aldı ve yanlarındaki sandalyeye oturup düşünmeye başladı. Erelina da aynı şekilde kardeşini düşünüyordu.
Vittorion "ilk önce kraliçe'ye bildirmeliyiz. Onun emrinde çalışıyorum. Habersiz bir şey yapamam" dedi, açıklama gereği duyarak. Stephen başı ile onayladı ve Vittorion salondan ayrıldı.
Büyük ve ihtişamlı kapıya geldiğinde, Vittorion derin bir nefes aldı ve kapıyı açtı. Tam konuşacaktı ki bir şey fark etti. Kraliçe orada yoktu. İlk kez vazife başında değildi. Vittorion şaşılıkla kapıyı geri kapattı. Şimdi daha çok endişelenmeye başlamıştı.
Umutsuzca büyük salona doğru yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘍𝘌𝘋𝘈𝘒𝘈𝘙 ♤𝘚𝘵𝘦𝘱𝘩𝘦𝘯 𝘚𝘵𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦♤
FanfictionReyna ya kamar taj'da sadece güçlerini kullanmayı değil, aşkı da öğrettiler . . . . . . . . . . Bu sadece içinde aşk barındıran sıradan bir kitap değil dostluğu,arkadaşlarlığı,güveni,sevgiyi,özlemi anlatan bir kitaptır. tüm hakları Stephen'ın peler...