Multimedya: Mavi'nin (Clara) kıyafeti
Zarfı koltuğa bırakıp kutuyu kucakladığım gibi giyinme odasına girdim.İçim birden umutla dolmuştu.Şu aptal oyun diye neyden bahsediyorsa belki ona katılıp sonra çaktırmadan sıvışabilirdim.
Ahh evet onu polise verirken gerçekten büyük zevk alacaktım.Tam bir kaçık, ama çok yakışıklı bir kaçık.
Hızla giyinme odasını geçip banyoya girdim.Güzel bir duş aldıktan sonra hemen üstüme bornozu geçirip saçlarımı havluya sardım.Giyinmek için giysi odasına geri döndüm.
İç çamaşırı çekmecesini bulup açtığımda alt dudağıma bir ısırık geçirdim.Hepsi son derece seksi şeylerdi.Beyaz giyeceğim için gözükmeyecek renkteki bir iç çamaşırı takımını seçtim.
Dolaptan bir de ince çorap bulup giyinmeye başladım.
Sonunda hazır olduğumda boy aynasına yaklaşıp kendimi bir süzdüm.Etek dizimin üstünde bitiyordu ve vücudumun her kıvrımını belli edercesine dardı.Üstümün dekoltesi ise kışkırtıcı şekilde kendini belli ediyordu.
Tarzım gerçekten bu değildi ama buradan kurtulmanın tek yolu diyip banyoya geçtim.Uzun saçlarımı kurutup maşaladım.Gözlerimi ortaya çıkaran bir makyaj yaptıktan sonra kırmızı rujumu sürüp banyodan çıktım.Son olarakta giyinme odasının bir köşesine dizilmiş parfümlere bakıp hoşuma gideni üstüme boca ettim.
İşim bitince odaya girmiştim ki birinin konuşmasıyla irkildim.
"Geç kaldın." kollarını birleştirmiş kapıya yaslanmıştı.
"Daha erken kaldırsaydın o zaman."
"Neyse takip et beni bugün işimiz çok."
"Artık tamamen bir kaçık olduğunu düşünüyorum."
Sessiz kaldı bende onu arabaya kadar takip ettim.Arabaya bindiğimizde yine beni sinir edici sessizliğe bürünmüştü.
En sonunda bir yerde durduk.Etrafıma bakındığımda işlek bir caddedeydik.Onun odaklandığı yere baktığım.Takım elbiseli fena sayılmayacak yakışıklıktaki bir adam iş yeri diye tahmin ettiğim küçük ama modern bir binaya girdi.
"O adamı tavlamanı istiyorum."
"Ne!" gerçekten fazla olmaya başlamıştı artık.Kendini ne sanıyordu bu!
"Doğru duydun tam bir haftan var."
"Neden böyle bir şey yapayım."
"Nedeni birazdan o binadan çıkacak."dedi gözlerini oraya çevirerek.
Merakla oraya bakarken kapıdan babamın çıktığını gördüm.Yanlış mı gördüm diye bir daha baktım ama oydu yanlış görmemiştim.Babamın böyle küçük bir iş yerinde ne işi vardı.O büyük şirketle anlaşmalarına bile çalışanlarını yollardı.Ben şaşkınlığımı üstümden atamamışken o tekrar konuştu.
"Şaşırdın değil mi?Ahh Mavi bilmediğin ve salak yerine konduğun o kadar çok şey var ki."
"Sen ne demeye çalışıyorsun!" dedim sinirle ona dönerek.
"Hiç sadece kabul etmeyeceğini bildiğim için sana bir anlaşmayla geliyorum.Oyunumu sürdür bende sana ailenin gizli taraflarını anlatayım."
Ne yani babamı saçma bir yerde gördüm diye şu herifin yalanlarına mı kanacaktım?Ah tabiki hayır ama onun bunu bilmesine gerek yok.Sen uyanıksan ben daha fazlasıyım bay O.
"Tamam kabul ediyorum.Peki neden bir hafta bu kısa bir süre."
"Çünkü adamın nişanlısının 1 haftaya izni bitiyor, işe geri dönecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O'NUN MAVİSİ
Romance"BU HİKAYEDE İYİ KARAKTER YOKTUR.KÖTÜLERİN SAVAŞINA HOŞGELDİNİZ" Ben Clara Mavi SOYLU. Her zaman sinir olunan, arkadan iş çeviren, dost değil sadece düşman olabileceğin, karanlığın içinde yalnız kalan, onu oraya hapsedense yine kendisi olan kız. Ben...