O'nun ağzından
"Bence anladın.Narin diyorum çok güzel bir kadın değil mi Mavi, en az senin kadar güzel." Dedim sinirlerini bozmaya çalışarak.
"İltifat mı ettin bana şimdi bak valla şaşırtıyorsun beni." dedi kahkaha atarak.
Ne güzel onun yerine ben sinirlenmeye başlamıştım.Ama ona değil kendime.Ne demek en az senin kadar güzel sik beyinli!
Bir şey demeden odayı terk edip kendi odama yöneldim.Kendimi tutamayarak odamdaki kilitli bölüme girdim.
Mavi'nin arşiviydi burası yani ben öyle diyordum.Onun yaşamı hakkındaki en ufak bir ayrıntıyı bile atlamayan bir sürü bilginin bulunduğu yer olarak bu ismi hakediyordu.
7 yıl önce ilk yüz yüze tanıştığımız gün çektiğim resmi aldım elime.
"Güzel, masum, temiz, saf Mavi...Büyülemiştin beni, bütün planları değiştirmek zorunda kalacak kadar.Bu sefer olmaz Mavi, bu sefer plan sabit kalacak.Sende benim kalbimden uzak duracaksın!"diye konuştum elimdeki yatakta masumca uyuyan Mavi'nin fotoğrafıyla.
Mavi'nin ağzından
"Deli ya valla zır deli!Ben niye bu manyağa uyuyosam acaba gitseydim babama bugün baba beni manyağın teki alıkoyuyor deseydim ya!"diye sinirle söylenirken kafama dank etti.
Ben bugün babama güvenmeyi değil O'na güvenmeyi seçmiştim, tanımadığım tehlikeli bir manyağa!
Böyle düşünüp kafayı yerken telefonum çalmaya başladı.
Kuzey'in aradığını görünce ona telefon numaramı verdiğim için kendime küfrettim.Şimdi manyak benim Kuzey'le konuşmamı dinleyecekti off off.
"Efendim?"dedim utanmış bir ses tonuna bürünerek.
"Mavi, bugün için gerçekten asıl ben özür dilerim.Bizi yanlış anlayan nişanlımdı.Kötü oldu ama ben açıkladım olayı Narin'e o da senden özür dilemek istiyomuş, yarın tanıştırayım mı sizi?"
Aaaha bir bu eksikti.Tamam ayrılmalarını beklemiyordum ama Narin'le tanışmakta çok fazlaydı bu olay üstüne.Şimdi işin yoksa kıskanç nişanlıyla uğraş!
"Gerçekten mi!Çok sevindim Kuzey.Bugün gerçekten çok üzüldüm ve utandım ne yapacağımı bilemedim.Yarın için sabırsızlanıyorum."dedim sevinçli bir ses tonu takınarak.
"Tamam o zaman yarın görüşürüz Mavi."
"Görüşürüz."
Telefonu kapatıp yatağın üstüne atmamla aynı anda kulağıma midemin çıkardığı sesler geldi.Gerçekten kurt gibi açtım.
Mutfağa gidip ufak bir şeyler hazırlamalarını istedim ve yemek odasına geçtim.
...
Yemeğimi yiyip içkiyle cila yaptıktan sonra odama çıkmak için kapıya yöneldim.Açtığım an O'nunla burun buruna geldim.
Önce ellerini belime yerleştirdi sonra burnunu boynuma doğru yaklaştırdı.Bir dakika kokumu içine mi çekti o!
Ben içkinin verdiği mayhoşlukla olanları yavaş idrak ediyordum ama kokusundan onunda içtiğini anlamıştım.Yani ne yaptığının farkında olmayacak kadar içti heralde bu manyak.
"Sürekli planların içine sıçıyorsun."diye kulağıma doğru fısıldadı.Bu gülümsememe neden olmuştu.
Ben sırıtırken o bana sıkıca sarıldı.Yaptığı davranışlar hiç tutarlı değildi ve bu beni ona doğru çekiyordu.Uzaklaşmam lazımken bende ona sarıldım.
Beni kaçıran, babam hakkında salak salak şeyler söyleyen ve beni aptal planlarına alet eden biriyle yatmıştım şimdi de ona sarılıyordum.Bana gerçekten neler oluyordu!
Burnunu boynuma dayamış hiç kımıldamıyordu.Beş on dakika böyle kaldıktan sonra burnunu burnuma dayadı.Kalbim yerinden çıkacak gibi atarken beni öpmeye başladı.Soluklandığımızda kulağına doğru fısıldadım.
"Bazı şeylerin çok tanıdık geliyor."
Bu cümleyle bir anda benden uzaklaştı.
"Beni tanısaydın unutamazdın fahişe!"dedi ve sinirle yanımdan uzaklaştı.
"Sadece bana benziyorsun diyecektim."diye fısıldadım kendi kendime donmuş bir şekilde.
Yine neye sinirlendi bu manyak?
Aklımda bu sorudan çok sen niye bu davranışına kırıldın Clara? sorusu vardı.İnsan sadece önemsediklerine kırılmaz değil mi ya, yani ben bu manyağı önemsiyor olamam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O'NUN MAVİSİ
Любовные романы"BU HİKAYEDE İYİ KARAKTER YOKTUR.KÖTÜLERİN SAVAŞINA HOŞGELDİNİZ" Ben Clara Mavi SOYLU. Her zaman sinir olunan, arkadan iş çeviren, dost değil sadece düşman olabileceğin, karanlığın içinde yalnız kalan, onu oraya hapsedense yine kendisi olan kız. Ben...