Multimedya "O"
Arabanın camından dışarıyı izlerlerken aynı anda derin nefesler alarak sinirimi bastırmaya çalışıyordum.O ise yüzüme bir kere bile bakmadan dikkatini yola vermişti.Kim olduğunu benden ne istediğini gerçekten merak ediyordum ve bu durum beni sıkmaya başlamıştı.
Ben özgür ruhlu bir kızdım.Babam bile tüm ısrarlarına rağmen beni evde tutmayı başaramazdı.Sürekli bir yerde kalmak boğardı beni.Ama babamın ricasını kıramadığım için ayda bir kere eve uğrardım.
Sonunda sessizliği bozmaya cesaret edip konuştum.
"Bir adın yok mu senin?"
Sessizlik...
"Mesela benim iki ismim var ama Clara'yı annem koy-" arabanın freniyle öne fırladım ve son anda elimi koyarak kafamı darbeden korudum.
"Bak fahişe inan dediklerin ilgimi çekmiyor beni kızdırmaktan başka bir boka yaramıyorsun.Sana tavsiye o güzel çeneni kapa yoksa ben sende kapayacak çene bırakmam!" dedi ateş saçan gözleriyle.
Sonra arabayı sürmeye devam etti.Bende yerime pısarak susmaya karar verdim.
***
Araba durduğunda etrafı detaylı incelemeye başladım.Bir barın kapısının önünde durmuştuk.Hiç tekin bir yere benzemiyordu.
Severdim gece hayatını.Ama genelde daha nezih yerlerde takılırdık arkadaşlarla.
Arabadan inince onu takip ettim.Kapıdaki adam korku ve saygı dolu gözlerle ona bakarken bizi içeri geçirdi.Herkes onun peşinde pervane olmuştu bir anda.
İçerisi gerçekten fena dumanaltıydı.Alışılmıştan fazla gelince yüzümü ekşitmeden duramadım.Buranın özel ayrılmış köşesine oturduk.Yanında oturmama rağmen mesafe koymaya çalışıyordum.Arabadaki bakışlarından sonra ondan ciddi anlamda korkmaya başlamıştım.
Garson kız gelip ona sırnaşarak ne almak istediğini sordu.
O ise sadece küçük bir göz işareti yaptı.Kız ise telaşla kafa sallayarak uzaklaştı.Dakikalar sonra önümüz bir sürü shot bardaklarıyla dolmuştu.O ise beni baştan aşağıya süzüyordu.Derin yırtmacımdan abartısız, siyah dantelli iç çamaşırım gözüküyordu.Ama onun kapatacak bir harekette bulunmadım.
"Evet şimdi masadaki tüm içkileri içmeni istiyorum."
Ağzım açık bir şekilde "Komaya falan girmemi istiyorsun herhalde." dedim korkuyla.
"Senin alışkın olduğunu gayet iyi biliyorum fahişe şimdi onların hepsini içmeye başla.İnan bana ihtiycın olacak."
"Tamam içeceğim ama senden bir şey isteyeceğim.Lütfen bana fahişe demekten vazgeç kendimi kötü hissediyorum."
"Zaten hissetmelisin, benden bir şey isteyecek halde değilsin şimdi ben kızmaya başlamadan içmeye başla ve o lanet ismini ağzımdan duymayı unut."dedi son sözleri tükürürcesine.
Ondan gözlerimi ayırmayarak bir shot bardağını alarak kafama diktim.Yoğun sıvı boğazımı yakıp geçerken iyi hissettirmişti.Bardağı masaya çarparken "Mavi" dedim sakince.
"Ne?" dedi anlamaya çalışır gibi.
"İsmimden nefret ediyorsun belli.Mavi benim diğer adım sonuçta babam türk o istemiş.Ama pek kullanmam, genelde yurtdışında olduğum için diğerine alışmışım."dedim beni ilk defa dinlemesine şaşırarak.
"Pekala Mavi dediğin gibi olsun yeterki çeneni kapa."dedi yine beni deli eden o ses tonuyla.
Masadakileri teker teker kafaya dikerken o da bir sigara yaktı.Masanın neredeyse hepsini mideme indirmiştim hafif çakırkeyif olmuştum.Bu kadarı bana bile fazlaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O'NUN MAVİSİ
Romance"BU HİKAYEDE İYİ KARAKTER YOKTUR.KÖTÜLERİN SAVAŞINA HOŞGELDİNİZ" Ben Clara Mavi SOYLU. Her zaman sinir olunan, arkadan iş çeviren, dost değil sadece düşman olabileceğin, karanlığın içinde yalnız kalan, onu oraya hapsedense yine kendisi olan kız. Ben...