Odama çıktığımda hızlıca giysi seçtim.Siyah mini bir elbise ve topukluları giyindiğimde güzel bir makyaj yapıp saça geçtim.Fazla abartmak istemiyordum.Kuzey'i tanıma amaçlı incelememiştim.O ara kafam kaçış planındaydı.Aslında bir kere konuşma bir kere bakışmayla insanların karakterlerini zevklerini anlayabilirdim.Bir yetenek gibi bir şeydi bu, ya da tecrübe.
Tahminlerime göre Kuzey tatlı kendi halinde kızlardan hoşlanıyordu.Bu iyiydi çünkü istediğim zaman çok tatlı bir kıza dönüşebilirim.Tatlı bir şeytan, ahh nasılda uydu.Kendi kendime küçük bir kahkaha atarken maşayla elimi yaktım.Küfür ede ede elimi suya tuttum.
Leo küfür ettiğimde dudaklarımı parmaklarıyla sıkardı."Clara küfür hiç bir ağza yakışmaz ama sana ayrı bir yakışmıyor." derdi.
Benim neyimi sevdi, benimle yakın olmayı ısrarla neden istedi diye düşünmeden edemiyorum.
Kafamı sallayıp düşüncelerden ayrıldım.Topuklularımın eşliğinde Faruk'un yanına gittim.
Elinde camdan kapla beni bekliyordu.Keklerin kokusu gerçekten cezbediyordu.Elinden kabı alıp içinden bir dilim aldım.Kendimi yemeğe kaptırmıştım ki onun sesi kulaklarıma hücum etti.
"Kendini kek yerine işine versen diyorum."
"İşime karışılmasını sevmem görevi yapamayacağımı düşünüyorsan başka biriyle anlaşabilirsin." dedim ama ağzım dolu konuştuğum için sesim boğuk çıktı.
Kahkaha atıp uzaklaştı ama "Başkası işime yaramaz." diye mırıldandığına yemin edebilirim.
Biz Faruk'la arabaya geçtiğimizde kucağımda kekle planımı düşünüyordum.En sonunda amann doğaçlama en güzeli diyip Faruk'a döndüm.
"Onun adı ne?Yani ona sordum ama beni öldürmekle tehtit etti." dedim gözlerimi devirerek.
"Bilmiyorum bilmekte istemem hem bilende söylemeye cesaret edemez." dedi yoldan gözünü ayırmayarak.
"Nasıl yani, bu adamın ismiyle derdi ne?"
"Küçük hanım O'nun kim olduğunu bilmiyorsunuz gerçekten değil mi?"
"Bir hafta önce Miami'de güneşleniyordum ben, yıllardır burada toplasan bir ay kalmamışımdır nerden bileceğim isimsiz bir psikopatı?!"
"O ismiyle tanınan büyük bir mafyadır.Genelde konuşulan değil kaçılan isimdir çünkü acıması hiç yoktur bunu herkes bilir."
"Şaka mı ediyorsun!Aynı kişiden mi bahsediyoruz?Tanrım ne işlere bulaştım ben?"dedim kızgınlıkla.
"Küçük hanım onunla fazla terleşmeyin sadece küçük bir tavsiye."
"Faruk ne küçük hanımı?25 yaşında bir kadınım ben."
"Pek öyle göstermiyorsunuz."
"Genelde bunu bana söylemeye cesaret edemezler ama burada bazı şeyleri sineye çekmeyi öğrendim malesef.Clara veya Mavi dersen daha mutlu olurum."
O sırada şirketin önünde durduk.
"Küçük hanım size bu telefonu vermem söylendi." diyip bana cebinden çıkardığı telefonu uzattı.
"İçinde benim numaram kayıtlı işiniz bitince arayın." diye devam etti.
Tam elime aldığımda "Başka yerleri arayacak olursanız -ki aranan kişiler O'nda gözüküyor- anlaşma bozulurmuş ve sizi gördüğü yerde vurdurmak zorunda kalırmış." diye ekledi.
Bir şey demeden arabadan indim ve şirkete doğru yürüdüm.Öğle saatine oluyordu bu güzeldi belki arada bir yerlere gidebiliriz diye düşündüm.
Şirkete girdiğimde danışmaya Kuzey'i sordum, odasını tarif ettiler.
Odasının önüne gelip kapıyı tıklattım.Gel sesini duyunca içeri yavaşça mahçup bir surat ifadesi takınarak girdim.
"Mavi?"
"Şeyy merhaba ben rahatsız etmek istememiştim ama geçen gün için teşekkür etmek istedim ve"
"Ve?"
"Ve sana kek yaptım!"dedim tebessüm ederek.
"Böyle teşekküre ne denir ki valla geç otur lütfen." diye masasının önündeki koltuğu gösterdi.
Kek kabını ona uzatıp koltuğa oturdum.O ise direk keke gömülmüş beğeni dolu sesler çıkartıyordu.
"Mavi seni sordurdum iş için başvurmamışsın."dedi dolu ağızla.
SİKTİR!
"Evet başvuramadım çünkü tam başvuruya giderken sevgilim aradı ve sonrasını biliyorsun."dedim gözlerimi yaşlarla doldurarak.
"Şeyy çok pardon ben o konuyu açmak istememiştim ama ben senin için bir iş ayarlayabilirim şirkette o yüzden demiştim."dedi ve kalkıp yanımdaki koltuğa oturdu.
"Ben bilemiyorum."dedim gerçekten ne işi için aradıklarını bilmiyordum.
"Psikoloji mezunusun değil mi tabi aslında sormama gerek yok başvurduğuna göre."
Ohhh şimdi rahatlamıştım gerçektende psikoloji mezunuydum.Tesadüfe içimden bir teşekkür edip ona döndüm.
"Gerçekten bunu benim için yapar mısın?" dedim minnettar bir tebessümle.
"Tabiki Mavi ben bu şirketin en önemli avukatıyım beni kıramazlar." dedi kibirle.
Bok.Kesin en iyisisindir.
"Öyle mi?" dedim 'i'leri uzatıp ona doğru biraz daha yaklaşarak.
Yüzüme düşen saçımı kulağımın arkasına atarak "Kesinlikle." diyip gülümsedi.
Sazan.Düştün oltaya.
"Yarın cv ile gelirsen iş tamadır yeni danışmanımız." dedi elimin üstüne elini koyarak.
"Tamam o zaman şey o zaman ben gideyim yarın gelirim." dedim yavaşca ayağa kalkarak.
"Mavi." dediğinde ona doğru döndüm.
"Hayatımda yediğim en güzel limonlu kekti.Favorimdir." dedi sırıtarak.
"Bildiğim iyi oldu." diyip utanmış gibi yapıp kafamı yere eğdim ve kapıdan çıktım.
Hadi bakalım Clara kızım ilk işin hayırlı olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O'NUN MAVİSİ
Romance"BU HİKAYEDE İYİ KARAKTER YOKTUR.KÖTÜLERİN SAVAŞINA HOŞGELDİNİZ" Ben Clara Mavi SOYLU. Her zaman sinir olunan, arkadan iş çeviren, dost değil sadece düşman olabileceğin, karanlığın içinde yalnız kalan, onu oraya hapsedense yine kendisi olan kız. Ben...