6

399 19 12
                                    

Obudziłam się o 9. Wow, dość wcześnie. Janek leżał przeglądając Instagrama. Postanowiłam poudawać, że śpię, bo czemu nie? Chociaż wypadało by wstawić coś na ig. Dobra trudno. Odwróciłam się tyłem do chłopaka i wzięłam telefon. Janek spojrzał na mnie, ale chyba pomyślał, że dalej śpie.

Alani_

🤍 Polubione przez olifka_ , jann_music_ i 197 innych

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


🤍 Polubione przez olifka_ , jann_music_ i 197 innych

Komentarze 16

olifka_: kiedy to było? 😐

Alani_: ach nie ważne. Nie było cię

   jann_music_: hej, a ty przypadkiem nie             |     śpisz?🧐
|    
|     Alani_: śpię😴

  gladiatorkajanka: CO JEST?
 
  olifka_: też chciałabym wiedzieć😩

Odłożyłam szybko telefon. Chłopak się nie ruszał więc odwróciłam się. Trochę się przestraszyłam gdy okazało się, że leży on z głową podpartą ręką i patrzy się na mnie. Był tak blisko mnie, że prawie dotknęłam swoim nosem jego.

-No cześć- powiedział z uśmiechem.

-Weź- położyłam swoją dłoń na jego twarzy i lekko go odsunęłam.

-Hej!- powiedział śmiejąc się.

Wstałam szybko i przeciągnęłam się. Oparłam się o barierkę od balkonu i spojrzałam na miasto. Była sobota, więc ludzie nie biegli do pracy. Odsunęłam się i wpadłam na chłopaka.

-Co ty na to, że zrobimy live'a na Instagramie?

-Takkk- wyjęłam dyskretnie chłopakowi telefon i wbiegłam do mieszkania. Przy okazji zamknęłam go na balkonie.

-Alaniiii!- krzyczał stukając w szybę.

Podeszłam do klamki i udawałam, że próbuje otworzyć.

-Nie mam tyle siłyyy.

Chłopak sięgnął do kieszeni.

-Ala? Gdzie mój telefon?

Podniosłam jego urządzenie i pokazałam mu.

-Och, przypadkiem jest w moich rękach, a jak wiesz... Nie dam rady otworzyć drzwi.

-No Alaaa.

Odblokowałam telefon, weszłam na Instagrama. Niestety musiałam zablokować na chwilę Oliwię, żeby mnie nie wydała, i zaczęłam live.

(Aut: Tekst pisany właśnie tak to będzie chat)

-Hejo wszyscyyy- w kilka sekund na live było ponad 300 osób.

Gladiatorkajanka: Kim ty jesteś?

-Przyjaciółka waszego idola.

Janek_thebest: Gdzie Jann?

Nobody is perfect, but you are preety close/ Jann x ocOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz