8

397 17 5
                                    

-To wy jesteście razem!?

-Nie nie- powiedział chłopak -Po prostu Alani beze mnie nie wytrzyma, więc jedzie ze mną.

-Tak tak.

-No a nie?

Wywróciłam oczami z uśmiechem.

-Alani chodź na słówko- Oliwka pociągnęła mnie za ramię. Spojrzałam szybko na chłopaka który był tak zdziwiony jak ja. Po chwili razem z dziewczyną byłyśmy w łazience.

-No co?- zapytałam opierając się o umywalkę.

-Jak to co!? Wiesz, że on mi się podoba!

-Wiem przecież.

-A teraz sobie z nim jedziesz na dwa miesiące!?

-Oliwka spokojnie.

-Co spokojnie!? Odbijasz mi chłopaka!

Przyznaję. Głupio wyszło, i możecie teraz o mnie myśleć co chcecie. Ale co ja na to poradzę, że zaprzyjaźniłam się z chłopakiem? Nie odbijam jej go. On jej nawet nie zna!

-Nie krzycz.

-Co nie krzycz!? Na prawdę Alani. Zawiodłam się na tobie.

Wyminełam dziewczynę i wyszłam z łazienki. Ona serio myśli, że mnie i Janka coś łączy. Wzięłam szybko torebkę z krzesła i skierowałam się do wyjścia.

-Alani!- krzyknął brunet podbiegając do mnie -Gdzie idziesz?

-Napisz do mnie później, okej?

-Coś się stało?

-Nie, po prostu...- podeszłam do kelnerki j dałam jej 100 złotych -Dobra chodź ze mną.

-Jasne, a gdzie Oliwia?- wywróciłam tylko oczami i wyszłam z restauracji.

~~~~

-I wtedy ona nagle krzyknęła"Odbijasz mi chłopaka!"

-Co jest?

-Nie wiem. No trudno.

-Mam pomysł.

-Hm?

-Zrobimy sobie masę zdjęć na poprawę humoru.

-Takk!

jann_music_

❤️ Polubione przez Alani_ i 76 457 innych

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❤️ Polubione przez Alani_ i 76 457 innych

Kochammm!!!💖⛓️

Komentarze 23 234

met_the_godjann: to ta dziewczyna z live!

lookatjann: na 100% są razem

olifka_: LUDZIE! Proszę was, aż tak jesteście głupi!? Przecież to jest @Raya !!!!

uwugladiator: Na pewno? Ta dziewczyna nie pokazuje twarzy na Instagramie, więc może to nie być ona

olifka_: znam ją! Wiem przecież jak wygląda!

uwugladiator: nie uwierzę póki ona albo Janek się nie wypowiedzą

Nobody is perfect, but you are preety close/ Jann x ocOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz