Joshua:Fernando kapitány lassan becsukta az ajtót. Ez nagyon nem tetszik nekem.
-Fernando kapitány...mit akar tőlem...?
-Joshua...már nem bírom titkolni...
-Mégis mi a fenéről beszél...?
Joshua:
Fernando kapitány lassan elkezdett közeledni hozzám...próbáltam hátrálni, de egyszer csak a falnál találtam magam. Lefagytam. Miért mindig velem történik minden?! Elegem van már ebből az egészből!
-Joshua. Szeretem teljes szívemből...nem tudok nélküle élni...annyi ideje el akartam már mondani, de nem mertem. Kérem ne mondja el senkinek ami most fog történni...
-Mégis mit akar-
Joshua:
Azzal a mozdulattal félbeszakított és megcsókolt. Nem tudtam elmenekülni, Fernando még Robertonál is erősebb. Nagyon erősen odaszorított a falhoz. Már nem kaptam levegőt se. Ezután rám nézett egy olyan tekintettel amit még sosem láttam tőle. Itt már kezdtem nagyon parázni.
-Hagyja abba azonnal! Ezt nem szabadna csinálnia! Azonnal engedjen el vagy rossz vége lesz. Sajnálom, de nem viszonzom az érzéseit, mert-
-Mert miért? Azért mert Robertoval Cooperrel van együtt?-szakított félbe újra.
-M-micsoda? Dehogy! Semmi sem történt köztem és Roberto között! Mit képzelt?!
-Tudom, hogy mi történt. Tegnap elbeszélgettem Robertoval és elmondott mindent. Nem fogom hagyni, hogy ő szerezzen meg. Nem egy bűnöző szerelmét érdemli meg. Sok esélye nem is lenne, mert a fogdában van. Ja és kérem többet ne menjen oda, ki tudja, hogy mi lesz a következő lépése!
-De ez akkor sem a megoldás! Én nem tudom barátként többnél szeretni! Most kérem engedjen el és hadd menjek haza!
-Ha nem tud úgy szeretni, akkor majd teszek róla, hogy igen...
Joshua:
Fogta és letepert az asztalra. Lefogta a kezeimet és elkezdte az ingemet kigombolni. Olyan mániákus tekintettel szemlélte végig a hasamat, hogy azt nem lehet leírni.
-Hmm...nem is rossz főhadnagy...
Ezután megpróbálta a nadrágomat lehúzni. Na itt már próbáltam szabadulni, de nagyon erősen leszorított. Ordítani tudtam volna, ha nem fogja be a számat. Újból lepergett előttem az életem, nem akartam elhinni, hogy ez nem egy álom...de egyszer csak...
-Fernando kapitány! Odabent van?-szűrődött be egy hang kintről.
-Francba, pont ilyenkor kell valakinek jönnie.
Joshua:
Láttam, hogy elengedett és az ajtó felé megy. Gyorsan összeszedtem magam és megpróbáltam természetesen viselkedni. El sem hiszem, hogy megúsztam. Köszönöm Istenem!
Elindultam az irodából kifele miután Fernando kapitány befejezte a beszélgetést az egyik társammal. Azonban megragadta a karomat és magához húzott.-Most megúsztad, de nehogy azt hidd, hogy legközelebb nem fog semmi sem történni.-suttogta.
Elengedett és bezárta az ajtót. Sarkon fordultam és hazasiettem. Roberto elmondta neki múltkorit? Este el kell mennem és beszélnem kell vele. Talán most tudok vele normálisan kommunikálni...
Fernando:
Nem igaz, hogy valakinek éppen a legjobbkor kellett megzavarnia. Akkor sem fogom hagyni, hogy Robertoé legyen. Csak várj Joshua...a legváratlanabbkor fogok lecsapni rád...
ESTÁS LEYENDO
Mr. Policeman~~ (HUN BL)
RomanceEgy hétköznapi rendőr egy átlagos napja váratlan fordulatot vesz. Az unalmas, eseménytelen kisvárosban végre valami izgalom is történtik. Azon a napon főszereplőnk élete a feje tetejére áll. Vajon képes lesz minden a normális kerékvágásba visszatérn...