10. A nagy kérdés... (VÉGE)

135 4 1
                                    

Leszállt az este. Roberto megérkezett arra a helyre ahova Marcus hívta. Persze nem volt egyedül. Fernando és az egész rendőrség ott volt vele, ők persze el voltak rejtőzve. A tervük részletesen ki volt dolgozva szóval semmi sem szakíthatja félbe a műveletet. Roberto kint állt a fényes telihold alatt és várt, kezében a táska amiben a pénz volt.

Roberto körülnézett, de egy lelket sem látott. Biztos, hogy Marcus jó címet adott meg, vagy csak Robertoval szórakozott?

-Hol a francban vagy Marcus??-beszélt magában Roberto miközben kezdett ideges lenni.

Pár perc várakozás után fogta magát és besétált az elhagyatott épületbe.

Elkezdett bent körülnézni. Miután azt hitte, hogy ez az egész csak egy nagy kamu volt hirtelen meglátta...őt.

-Joshua!-kerekedett ki Roberto szeme.

-Roberto...MÖGÖTTED!

A fiú gyorsan hátranézett és azonnal a földön találta magát.

-Üdv, Roberto-szólalt meg az ismerős hang.

-Marcus...-nézett fel Roberto.

-Milyen jó látni téged! Azt hittem többet nem fogunk találkozni miután elkaptak!-mondta Marcus szarkasztikusan.

Mielőtt Roberto válaszolni tudott volna Marcus hirtelen belerúgott a hátába, Robertot arra késztetve, hogy fájdalmasan felkiáltson.

-Kis rohadék. Azt hitted, hogy csak elhozod a pénzt és minden rendben lesz? Jaj, dehogy! Először megkapod azt amit érdemelsz, aztán TALÁN kvittek leszünk.

A férfi megragadta Roberto gallérját és maga felé húzta.

-Könnyebb lett volna ha kussban maradsz és ez mind nem történik meg. Tudtad, hogy ez fog következni ha nem maradsz csöndben, mégis elárultál minket. Gondolom a kis szerelmed gyengített meg. Nem is ismerek rád. Azt hittem, hogy egy komoly és kemény ember vagy, helyette beálltál rendőrnek és a kis Joshuadat hemperegsz. Undorító egy ember vált belőled, Roberto Cooper.

-Ne merd még egyszer Joshua nevét a szádra venni te rohadék!

Roberto letaszította a férfit a földre. Az öklével ütött egyet-kettőt Marcus arcára. Hirtelen Marcus bandájának többi tagja berohant a szobába és lefogták Robertot. A férfi felállt és az orrából kicsorduló vért letörölte felsőjének ujjával.

-Látom ha a kis barátodról van szó nem szarozol megvédeni. Milyen kár lenne ha valami szörnyű történne vele...

Marcus odasétált, felvett onnan egy kést és a megkötözött Joshua felé kezdett sétálni. Roberto erre minden erejével próbált kiszabadulni a többi férfi karjai közül és végül sikerült neki. A banda többi tagját egytől egyig a földre küldte, megúszva egy-két karcolással. Ezután Marcus felé vette az irányt.

-EZT NEM ÚSZOD MEG TE FASZFEJ!

Roberto nekivetette magát Marcusnak és egy brutális verekedés vette kezdetét. Marcus a késsel próbálta megszúrni Robertot aki pedig fegyvertelenné próbálta tenni őt. Marcusnak majdnem sikerült beledöfnie a kést a másik hasába, de szerencsére Roberto gyorsan reagált. Eközben Joshua próbálta eloldozni magát, de sajnos nem sikerült neki. Túl szoros volt a kötés, de nem adta fel. Tovább próbálkozott, nem nézhette tétlenül ahogy a szerelme az életéért küzd, hogy megmentse őt.

Mr. Policeman~~ (HUN BL)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant