Riki
Yol boyu ikimizde konuşmadık. O konuşmak istiyor gibiydi ama, benim gibi susmayı tercih etmişti. Evimin önüne gelince, kavga eden SunWon ikilisini görmeyi beklemiyordum. Sesleri sokağın başından beri geliyordu.
Sunoo'nun beni görmesiyle üzerime atlaması bir oldu.
"Yah! Rik yardım et! Jungwon beni ısırmaya çalıştı, hem sen neredesin kaç saatir?"
Yanımda duran Sunghoon'u yeni fark etmiş olucaktı ki, gözleri aniden açıldı.
"Bu ego yığını niye yanında? YOKSA SENİ TEHTİD Mİ ETTİ!"
Hoon'a doğru vurmaya başlayınca onları ayırmaya çalıştım, en sonunda ayırınca SunWon'a açıklamaya başladım.
"Kafe'de telefonumu ve kitabımı unutmuşum. Jake de Sunghoon'u göndermiş, bu kadar. Hava çok karanlık olunca da o beni bırakmak istedi. Başka bir şey yoksa eve giriyoruz artık, görüşürz Sunghoon."
Başka bir şey demeden eve doğru ilerledim. Kapıyı sertçe açıp, SunWon'un içeri girmesini bekledim, onlarda içeri girince kapıyı sertçe kapatıp odama doğru geçtim.
Olanları idrak etmeye çalışıyordum, ama aklım almıyordu. Kafede bana hakaret edip, orada yardım ediyor. Ne yapmaya çalışıyorsun Park Sunghoon?
Üstümdekileri çıkarıp rahat kıyafetler giydim, elimi yüzümü yıkayıp yatağıma yattım, yorganı kendi etrafıma sardım ve sararken yeri boyladım.
"SİKERİM SENİ PARK SUNGHOON!"
Onun yüzünden kafam karışmaktan başka hiç bir sik yapamıyor. Orospu Sung, piç kurusu Hoon, ego yığını sikik. Ego yığınına söverek ayağa kalktım ve yorganımı yatağıma fırlatıp SunWon ikilisinin yanına indim.
"Ya Jungwon, ben bu filmi izlemek istiyorum çok güzel hadi yaa."
"Sunoo, bu filmi zaten daha önce izlemişsin, bırakta hepimizin ilk kez izleyeceği bir film izleyelim."
Ayağımı yere vura vura onların yanına doğru ilerledim.
"Hâlâ seçemediniz mi ya?"
"Seçmiş gibi mi duruyoruz Rik?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ρяσנє¢т'нσσηкι
FanfictionMüdür: 10. sınıflar için büyük bir proje ödevi planladık. Sınıflar karışık bir şekilde, 2'li takımlara ayrılacak. "Hay amk! Bu ne şimdi?"