²theme park'¹⁴

224 28 18
                                    

"Burası çok güzel" 

"Evet aynı senin gibi riki-ah"

Gülümseyip tekrar önümde duran lunaparka doğru baktım. Her türlü oyuncaklar vardı. Genel olarak etrafta  sevgililer vardı. Ego yığınının kolundan çekiştirmeye başlayıp en çok binmek istediğim aletin oraya koşturdum. 

"Yah Riki-ah yavaş ol daha çok zamanımız var acele etme aaa."

"Hadi yaa!!" 

Gülümseyip korku treni için bilet alıp trene doğru koşmaya başladık. Bileti verip en arka koltuğa(?)binip  başlamasını beklemeye başladık.  

"Korkarsan bana sarıl seni kaslı kollarımla korurum."

"Kim korkucak onu başlarken görücez paşam."

Hafiften çalışmaya başlamıştı ılk başlarda hiç korkutucu değildi ama ayaklarımza bırılerının dokunmasıyla her şey değişti.

"ANANI SIKIYIM! AYAGIMA BIRISI DOKUNUYOR!"

"KİM DOKUNUYOR LAN ONUN ELLERİNİ KIRARIM!"

"AAAAAAAAAAAAAA!"

Önüme bir korku karakterinin çıkmasıyla kendimi hoonun kolları arasında buldum.

Kokusu..

Çok güzel.

"İyimisin? Bir şey yok korkma."

"Hı..iyiyim"

Kollarını belime sarıp beni kendisine daha çok çekmişti. Hayır bisi yok bisi yok sakin olalım. 

YA DA OLMAYALIM OLCEM SANIRM O ÇEKİŞ NASIL ÇEKİŞTİR LAN!

Tren en sonunda durmuştu. Geri çekilip trenden inmiştim. Az önceki şeyler hiç olmamış gibi davranmaya çalışıyordum. Ama çok zordu..

"Hangi alete binmek istersin?"

"Hmm..Şuan birazcık korktum. Ondan yicek bir şeyler alalımm!!"

"Hmm olur gel." 

Elimi tutup seyyar(?) satıcıların oraya doğru ilerlemeye başladık. Çeşit çeşit yemekler, takılar, peluş oyuncakların satıldığı bir sürü şeyler vardı. Yemeklerim olduğu kısma geçip tezgahların üstünde ki yemeklere bakıyordum. Çeşit çeşit yemekler vardı. 

"Hangisini istersin?"

"Nerdeyse hepsi favorim seçemiyorum.."

"O zaman hepsini alırım." 

"Hı şey o zaman..Tteokbokki ve corn dog"

"Sipariş alındı hemenn." 

Tteobokki'nin satıldığı kısma gidip satın almıştı. ardından bana verip corn dog'un olduğu  kısma gidip ondanda satın almıştı. Tteokbokkiyi yerken ağzım acayip yanıyordu. Biz ise bu sıcakta okuldan kaçmıştık ah aptal kafam ah! 

"Ahg! Ağzım acayip yanıyor içecek niye almadık biz?" 

"İstememeiştin güzelim. Bekle burada alıp geliyorum. Şu kafe varya orada bekle beni."

Kafeyi eliyle gösterip tekrar satıcıların oraya gitmişti. Aptal kafeden alabilirdik.. Kafeye geçip en ferah olan yere oturup onu beklemeye başladım. Bir yandan tteokbokkiyi yemeye devam ediyordum.

 Bir yandan tteokbokkiyi yemeye devam ediyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ρяσנє¢т'нσσηкιHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin