5.One week!

383 9 0
                                    

Zašel do svoji šatny a já do koupelny kde jsem se převlékla.

Když jsem se vrátila do pokoje Parker už seděl na posteli a něco dělal na telefonu, ani si mě nevšiml.

Proto jsem zavřela dveře koupelny aby si mě všimnul.

,,už jsi" přikývla jsem. ,,tak jdeme, ještě jednou ti připomínám nesnaž se utéct nepovede se ti to!"Znova jsem kývla.

Odemkl dveře od pokoje a vyšli jsme na velkou chodbu. Pak jsme šli po krásné bílých zatočených schodech které vedly přímo do obýváku.

Měl to tu vážně krásně zařízené, na to že je to únosce tak má dobrý vkus na domy.

,,Joshi?!" Zavolal na celý dum. Po chvíli se Josh objevil u nás. ,,pojedeme s Maddison do obchodu potřebuje věci",,jo tak to asi nepůjde máš tu návštěvu",,koho?",,tvojeho otce",,cože?!?!"Řekl tak nahlas že se z kuchyně vynořil postarší muž, který byl hodně podobný Parkerovi takže je to ten otec.

,,o-otče, co tady děláš?",,přišel jsem s tebou něco probrat,ale teď mě spíš zajímá kdo je ta holka" znervozněla jsem a dostala jsem strach. Určitě mám mít z čeho strach, protože jde vidět že i Parker má že svého otce respekt.

,,jo no ona-",,znáš přece pravidla, žádná holka do naší práce nepatří jediné ta která ti bude přidělena a kterou si vezmeš!",,já vím ale ona není-",,pojď do kuchyně a vysvětlíš mi to!",,jo, Joshi pohlidej prosím na chvíli Maddison" pak se podíval na mě a já doufala že mi vysvětli co se tady sakra děje. Vůbec nic nechápu, nechápu proč jsem tady, nechápu kdo je Parker, nechápu kdo je jeho otec a proč se ho boji i Parker.

,,počkej chvíli s Joshem v obýváku za chvíli se vrátím, nesnaž se utéct ne teď" řekl zoufale. Už se mi chce zase brečet, chci domů.

,,tak pojď aspoň si popovídáme" zasmál se Josh aby odlehčil situaci.

Jenže já jsem byla pořád myšlenkami jinam, bojím se.

Sedli jsme si a hned jsme slyšeli řev.

,,tak dělej vysvětluj kdo to je a co tady dělá!!??"

,,zapnu televizi snad tam bude něco dobrého" usmál se Josh, je vážně milý, sice ho moc neznám ale zatím je fajn třeba to bude jediný člověk se kterým se tady budu bavit. Pokud mě otec Nicka nezabije.

Josh teda zapnul televizi a dal tam nějaký pořád ale já to pořád slyšela.

,,něco slyšela",,cože? Co to meleš"neco slyšela"",,byl jsem s jedním mým mužem v Kalifornii, asi v 11 večer. Ona šla zrovna okolo a já jsem na něj zrovna řval protože pokazil předávku zbraní a obrali ho o peníze. Taky jsem říkal že mu už nikdy nedám na práci nic těžšího třeba jako zabíjení někoho, no a ona to slyšela",,bože ty snad vážně nejsi můj syn, neumíš si dávat pozor?!! Máš být dalším Bossem ale neumíš se o svoji práci postarat ani teď, co si myslíš že budeš dělat až budeš Boss ležet si někde v kresilku a koukat na televizi??!!" Nešlo to přeslechnout protože na sebe křičeli.

,,ne, ale-",,jsem z tebe zklamaný"boze co to je za otce.

,,jak vás teda slyšela?",,noo, asi když něco zaslechla tak ji to zajímalo a tak poslouchala dal, ale pak se prozradila a já ji nachytal",,proč si ji hned na místě neodstřelil??" Naběhla mi husí kůže, mohla jsem být mrtvá.

,,nemohl jsem zabít někoho nevinného nemůže za to že šla zrovna okolo!!",,to jsi vážně taková sračka, jsi měkký jak tvoje matka všechno si zdědil po ní, chováš se jak ženská a ne jak muž!!" Je mi ho docela líto.

,,máš na výběr ze dvou možnosti!",,j-jakych??",,buď ji zabiješ ty! Nebo to udělám sám, ohrožuje nám všem životy",,nemůžu ji zabít nemůže za to!!",,tak to udělám já, pokud neumře uteče ti a nahlásí nás policajtům to chceš??",,ne!",,takže? Já nebo ty?",,dobře udělám to já",,tak se mi to líbí, máš na to týden!",,jo"

Ne prosím já nechci umřít. Chci domů za rodičema. Doufám že mě hledají a najdou mě i Bianca.

Stekla mi jedna slza ale já ji hned setřela aby nešlo poznat že jsem brečela.

Parker přišel k nám do obýváku a já se narovnala.

,,můžeme jet" pomalu jsem se postavila a šla k Nickovi.

Ve dveřích jsme ještě potkali jeho otce. Podíval se na Nicka a prohlásil,,týden!!"Nick kyvnul ale nic k tomu neřekl ani se na mě nepodíval.

Nasedli jsme do auta, oprava do drahého auta, pořád nemůžu přijít na to co dělá za práci, možná něco jako nájemný vrah?

Nedalo mi to a po pár minutách tiché jízdy jsem promluvila.

,,z-zabiješ mě?",,cože??!",,zabiješ mě?",,slyšelas to?",,j-jo všechno, zabiješ mě nebo ne?" Promnul si celý obličej ale neodpověděl jenom se venoval řízení.

Dorazili jsme před velké nákupní centrum, Nick vypl motor a podíval se na mě.

,,prosím...nesnaz se utéct nedělej mi to ještě těžší"přikývla jsem.

Dneska neuteču.

Třeba si tím u něho získám důvěru, bude mi věřit a dovolí mi se volně pohybovat teprve pak uteču.

-------------
Názory?

SHE HEARD SOMETHING!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat