3.No questions!!!

456 8 0
                                    

Zašla jsem do jeho šatny a vzala si tam nějaké tričko a i trenky jelikož nemám vůbec nic.

Jak to tu mám přežít.

V koupelně jsem se celá svlékla a pořádně se osprchovala teplou vodou.

Ve sprše jsem byla chvíli jelikož jsem tam nechtěla být hodinu.

Oblékla jsem se a trochu si prohrábla vlasy, protože tu není ani žádný hřeben.

Vyšla jsem z koupelny a v tu samou chvíli do pokoje přišla nějaká starší paní.

,,dobrý den slečno, jsem Maria pan Parker mi rekl že vám mám udělat nějaké jídlo, určitě máte hlad tak se najeste" usmála se na me.

,,dobrý den"septla jsem.

Už se chystala odejít ale já ji zastavila.

,,počkejte!" Rychle se na mě otočila. ,,ano?",,nemůžete mi pomoct se od sud nějak dostat já ani nevím proč tu jsem",,bohužel nemůžu",,ale určitě to tu přeci znáte jen mi řekněte kam mám jít",,vážně se omlouvám ale musím plnit příkazy pana Parkera",,nikdo se nedozví že jste mi pomohla, prosím já chci domu nevím proč mě unesl, určitě mi chce ublížit" už jsem se rozbrecela.

,,vážně nemůžu pan Parker má lidi na každém rohu a kdyby se dozvěděl že jsem vám pomohla, popravil by mě, ale nebojte on pan Parker není zas tak zlý jen ho musíte více poznat, určitě vám nic neudělá nebojte" Znova se usmála a já jen přikývla.

Já to tu nepřežiju zabije mě.

Ale aspoň už vím že se jmenuje Parker ještě musím zjistit jméno.

Maria odešla a já se podívala na to jídlo které mi udělala.

Bylo to nějaké maso s bramborem a zeleninou.

Normálně bych to snědla ale teď nemám vůbec hlad.

Vůbec nevím co mám dělat.

Rozbrecela jsem se a vůbec to nešlo zastavit. Musím vymyslet jak se od sud dostat.

******
Je devět hodin a já už ležím v posteli a snažím se usnout jenže to nejde.

Pořád přemýšlím jestli se o mě třeba B boji.

V přemýšlení mě přerušil klapnutí dveří.

Podívám se tim směrem a vidím Parkera. Zrovna toho jsem vidět nechtěla ale tak je to jeho pokoj je jasné že tu bude chodit se převléct a další věci.

,,jdu se osprchovat" nic jsem mu neodpověděla.

Po pár minutách se vrátí i s mokrýma vlasama a jenom ručníkem okolo pasu.

Asi jsem se roztekla. Má pořádně vypracované břicho a s těma vlasama mu to sluší ještě více než se suchýma.

Nad čím to přemýšlím unesl mě. Maddison unesl tě! Unesl tě!

,,nic jsi nesnedla" jo jako bych to sama nevěděla.

Neodpověděla jsem mu jen jsem na něj dále nezaujate hleděla.

,,mluv se mnou!",,nemám potřebu mluvit s člověkem který mě unesl!!" Vyprskla jsem na něj.

Jen si povzdechl a lehl si ke mně na postel?!!

,,c-co děláš???!",,jdu spát?" Coze ne nebudu s nim spát v jedné posteli.

,,nebudu s tebou spát ve jedné posteli!!!",,budeš muset",,nemůžu spát někde na gauči??",,na gauči v obýváku tě určitě spát nenechám ještě bys zdrhla",,ale určitě máš nějaký pokoj pro hosty ne?",,tam je můj kamos",,tak budu spat na zemi",,prostě si lehni není to nic složitého, neboj neznásilním tě...zatím" cože.

Vystrasene jsem se na něho podívala jestli to myslí vážně.

Nic na to neřekl.

Bohužel jsem si musela lehnout teda vedle něj a snažila jsem se co nejrychleji usnout.

Ale nedalo mi to a musela jsem se zeptat.

,,c-co jsi zač??",,to tě nemusí zajímat",,musí jelikož jsi mě unesl a zabíjíš lidi",,i tak tě to nemusí zajímat",,musi me to zajimat unesl si me",,Maddison prostě spí nedovolil jsem se tě na něco ptát!!!jsi drzá a moc si dovolujes vůbec nevíš čeho jsem schopný" Zařval.

,,o-omlouvam se",,už mlč já si nevybral tě tady mít",,tak p-proc mě nepustíš nikomu nic neřeknu prosím" už mi stekaly slzy.

Neodpověděl.

---------------
Zatím to je nudné💍💋💐

SHE HEARD SOMETHING!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat