Už je jsou to další dva týdny od toho co tu byla Cassie.
Tak nějak pomalu se začínám smiřovat s tím, že jsem potratila.
Říkám si, že to tak asi mělo být, miminko budeme mít navždy v srdci I když budeme mi další děti.
Do budoucnosti se stane určitě ještě hodně krásných věci.
Sešla jsem schody a vešla do kuchyně kde pro mě Maria připravovala snídani.
Tentokrát míchané vajíčka.
,,dobré ráno Mario"
,,dobré Maddie" usmála se na mě.
,,tady máš" podala mi talíř s vajíčky.
Hned jsem si dala do pusy.
,,hmmm výborné jako vždy" mlaskla jsem.
,,to jsem ráda, vidím, že už ti je lépe" usmála se.
,,ano je mi trochu lépe, a to hlavně díky Nickovi" usmála jsem se.
Nick byl přes noc pryč.
Říkal že má práci někde v klubu.
A já mu to věřím.
Věřím že by mne nepodvedl, vím že mají v klubech různá předávání.
Ale nějak se o to nezajímám, nechci se do Mafie nějak více zapojovat stačí mi že s mafianem chodím.
Samozřejmě já chodím s tou hodnější stránkou Mafiána.
Když jsem dojedla a Maria talíř uklidila, bouchly vchodové dveře.
Doufám že je to Nick, nikdy nemůžu vědět kdy se tu bude chtít někdo vloupat.
,,ahoj lásko" přišel do kuchyně Nick
,,ahoj" usmála jsem se a políbila ho.
,,jak jsi to tu zvládla beze mě přes tu noc" ,,špatně se mi spalo lepší je to s tebou" objala jsem ho.
,,neboj dnes už mě budeš mít u sebe"
,,chtěla jsem se tě zeptat" hned jak mě uslyšel tak zpozornel.
,,dlouho už tu nebyl Josh docela mi chybí, stalo se mu něco nebo už bydlí sám?"
,,Josh je v pořádku, myslím, že i víc než to",,jak to myslíš?",,našel si nějakého nabíječe" zasmál se.
,,vážně tak to mu přeji" taky jsem se zasmála.
,,jsem rád že se směješ po tak dlouhé době"
Pohladil mě po tváři.
,,to jen díky tobě" políbila jsem ho.
,,pokud chceš můžu mu napsat jestli se za tebou nestaví" ,,to by si byl skvělý" ,,ale nevím jestli vydrží sám bez svého nabíječe" uchechtl se.
,,a oni spolu chodí?",,nejspíš jo podle toho co mi po telefonu říkal"
,,tak to by mohl přijít i s ním a představit nám ho" usmála jsem se.
,,mohl, zavolám mu ano?"
,,dobře"
Neznámá osoba
,,co potřebuješ Parkere?!" Řekl jsem nepříjemně nemám na něho náladu.
Nemám náladu vlastně na nic.
,,co by si říkal na to že by sis vzal takovou pěknou mladou kočku?" Ušklíbl se.
,,jak jako vzít"
,,no vzít jakože vzít za ženu, slyšel jsem že hledáš nějakou ženu která ti dá potomka tak bych ti chtěl jednu nabídnout"
Dobře tak to mě zajímá.
,,no to hledám no, ale kdo je ta kočka?"
,,přítelkyně mého syna"
,,co to meleš to bych si měl jako vzít nějakou přítelkyní tvého syna ses zbláznil ne?!"
,,čekej poslouchej" řekl stále klidně, nechápu co tady mele o nějaké holce jeho syna.
,,takže jmenuje se Maddison Clark je ji 20, je to holka mého syna ale kazí nám plány takže bych se jí potřeboval zbavit a proto ti ji nabízím za ženu"
,,a co tvůj syn"
,,ten o tom neví ale neboj vše mám promyšlené bude se jí snažit zachránit ale nepodaří se mu to" zase se Ušklíbl začíná se mi to líbit.
,,takže to bude něco za něco já ti pomůžu se jí zbavit aby vám nedělala problémy a ty mi pomůžeš najít manželku" ,,přesně tak" kývl hlavou.
,,beru",,fajn jsem rád že jsme se dohodli"
,,předpokládám že panna není že?",,ne to není je v tom problém",,není je jí jen 20 je to ještě mladounka kočička"
,,a ještě za jak dlouho by se to mohlo vše uskutečnit?"
,,dejme tomu ještě takový měsíc aby všechno ulehlo a oni si mysleli že mají klid",, dobře ani o den více přímo v den únosu jí chci mít u oltáře nechci to prodlužovat"
Kývl.
,,tak to by ses měl pustit do přípravy svatby" zasmál se a já s ním.
,,jsem rád že jsme se dohodli Smithe"
Kývl jsem a on odešel.
Tohle bude zábava.
------------------------------
Další kapitolka😍
ČTEŠ
SHE HEARD SOMETHING!!!
Romancedívka jménem Maddison slyšela něco co neměla, od té doby se pohřešuje.