6.never runaway from me!

376 8 0
                                    

Vrátili jsme se z obchodu a jako první jsme šli do pokoje.

Když jsme vešli tak mě překvapilo že Parker nezamknul.

,,udělám ti místo v šatně ty si běž dát věci do koupelny" řekl bez jakýchkoliv emocí.

Radši jsem udělala co řekl, nevím jakou má teď náladu a nebudu riskovat, že mě zabije zrovna tady a teď.

Vyskládala jsem si různou hygienu na políčku nad umyvadlem a do sprchy jsem si dala sprcháč a šampón.

Vytáhla si hřeben a všelijaké věci.

Když už jsem to všechno uklidila tak jsem šla zpátky do pokoje.

Nick seděl na posteli a hlavu měl v dlaních.

,,c-co se děje?" Zeptala jsem se opatrně. ,,určitě si všechno slyšela tak se tak blbě neptej!" Zvýšil na mě hlas.,,promiň" šeptla jsem už se slzami v očích a znova si vzpomněla na rodinu a Biancu.

Zvedl se z postele a otočil se na mě. Rychle jsem si utřela slzy, které mi stekly, aby neviděl že brečím.

Bohužel.

,,ty pláčeš?" Rozešel se ke mně a slzy mi utřel. ,,nechtěl jsem na tebe křičet, ale teď toho je hodně, a já nevím co mám dělat" opřel si svoje čelo o to mé.

Co to dělá proč se chová takhle divně.

Zavřel oči ale já se na něj se strachem pořád dívám.

,,nechci tě zabít, ale pokud to neudělám tak tě zabije můj otec a ten to udělá hodně bolestivě",,z-zabijes mě?!!" Strašně se bojím nechci zemřít, nejsem připravená. Rozbrečela jsem se ještě více.

,,rozhodně ne! Nemůžeš za to že jsi slyšela něco co jsi slyšet neměla, budu to muset nějak zatajit a skrýt tě před ním",,ř-řeknes mi prosím c-co děláš za práci a kdo jsi?",,...dobře"

Oba dva jsme si sedli na postel a já čekala až začne mluvit.

,,jsem mafián..." vystrašeně jsem se nadechla.,,celá moje rodina byla a je zapletená v mafii a já jsem neměl na výběr, musím jít po stopách otce a našich předků, proto otec říkal že budu další Boss, teďkom je ještě on ale za chvíli budu Boss já, budu náš celý gang řídit, vést a zařizovat různé předávky a nějaké akce" domluvil a já jsem přestala dýchat.

,,ty si Boss mafie??",,no ještě ne ale ano budu"

,,už chápu proč tady jsem..." ale chci být doma.

,,ale kdybych ti slíbila že to vážně nikomu neřeknu, mohl bys mě pustit",,nechápeš to..." zašeptal.

,,prosím slibuji že to vážně nikomu neřeknu, jen chci být doma" Znova jsem se rozbrečela.

,,nemůžu tě pustit, prostě to pochop prosím nemůžu nic riskovat!" Chtěla jsem ještě něco říct ale on si mě za boky přitáhl k sobě na klín a rychle mě umlčel polibkem.

Začal mě pomalu líbat jako by čekal jestli mi to nevadí.

Překvapivě jsem s ním spolupracovala.

Jednou rukou si mě přitáhl blíž za krk a druhou za pás až jsem cítila jeho erkci. Potichu jsem zavzdychala a on do polibku zavrčel.

Přetočili jsme se tak, že já jsem ležela pod ním a on nade mnou klečel.

Jeho teplými rukami mi zajel pod tričko až mi naskočila husí kůže. Na chvíli se odtáhl a podíval se mi do očí jako by se mě ptal jestli může.

Kývla jsem a on mi s radostí sundal tričko a znova mě políbil.

Taky jsem mu vysvlékla tričko, jenže se odtáhl a zvedl se.

Zmateně jsem se na něj podívala, on došel ke dveřím a zamkl.

,,aby nás nikdo nevyrušil" oba dva jsme se zasmáli a vrátili se k předchozí aktivitě.

Oba dva už jsme byli jen ve spodním prádle. Nick mi sáhl za zapínání od podprsenky a rozepnul ji. Já jsem si ji z reflexu chytila.

,,neboj určitě jsi krásná" celá jsem po této větě zčervenala, on se na mě jen usmíval.

Sundala jsem si teda ruce i s podprsenkou z hrudi a Nickovi se rozzářily oči.

,,bože si krásná" políbil mě na jedno prso a druhé mačkal v ruce.

Postupně se dostával níž a níž až se dostal k lemu kalhotek.

,,můžu?" Chvíli jsem váhala ale nakonec jsem kývla.

Pomalu mi sundal kalhotky a já přitiskla nohy k sobě.

On mi je ale roztáhl a lehl si mezi ně, sklonil se ke mně a políbil mě. ,,v pohodě?",,jo" oba dva jsme šeptali.

Pak si i Nick sundal poslední kousek oblečení a byli jsme oba kompletně nazí.

Znova jsme se začali líbat a všude možně osahávat. Pořád mi opakoval jak jsem krásná a nemusím se za nic stydět.

Podívala jsem se dolů a když jsem ho uviděla dostala jsem strach.

,,jsi připravená nebo mám počkat?",,můžeš",,nejsi panna že?",,nejsem" pak už jsem cítila jak do mě zajel, oba dva jsme naráz zavzdychali a on přidával na rychlosti.

********
Svalil se vedle mě a oba dva jsme těžce dýchali.

Položila jsem si hlavu na jeho hruď a on mě hladil ve vlasech.

,,nikdy mi nesmíš utéct!",,neuteču" lež!,,slib mi to!",,slibuji" další lež!
----------------
Jujjjjjkyyy

SHE HEARD SOMETHING!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat