14.happy journey

246 6 0
                                    

Nick
Celý den a noc jsem přemýšlel jen nad Maddie, včera když jsem tam byl ještě před odjezdem tak se se mnou moc nebavila a vypadala smutně, i když se jí nedivím já jsem s ní taky moc nemluvil a navíc je nemocná.

Vůbec nevím co mám dělat.

Miluju ji, ale jde vidět že já ji nepřitahuju tak jako ona mě.

Nevím jestli má cenu se ještě snažit.

Právě se chystám zpátky domů, včera jsme měli pár porad ohledně předávání drog a zbraní.

Nasedl jsem do auta a vyjel směr domov.

Normálně bych tady ještě zůstal ale potřebuju Maddie něco říct, dám jí možnost aby odešla zpátky za rodinou. Už nemá cenu ji držet jsem si jistý že na nás nic neřekne a bude to tak lepší pro nás oba dva.

**********
Odemkl jsem dveře od domu a vešel dovnitř.

Zamířil jsem rovnou do pokoje kde by měla být Maddie.

Když jsem vešel byla tam sama a sladce spala.

Nechtěl jsem ji budit, proto jsem si jen sedl na postel a začal přemýšlet o tom co a jak ji řeknu.

,,N-Nicku?" Začala se pomalu probouzet.

,,co tady děláš neměl jsi přijet až zítra?",,jo ale potřeboval jsem ti něco říct",,a co??"

Povzdechl jsem si a dal hlavu do dlaní.

,,děje se něco?" Vyptávala se Maddie.

,,víš že tě miluju?" Překvapeně se na mě podívala nejspíš nečekala že to řeknu takhle přímo, ale to ani já.

,,miluju tě a hodně...jenže vidím že ty mě ne a já tě tady nechci trápit",,cože? Ale-" nenechal jsem ji domluvit.

,,chci ti tím říct že máš možnost odejít, tady máš peníze na letenku zpátky do Kalifornie" Podal jsem ji peníze,,nemá smysl tě tady držet, když oba víme že to mezi námi úplně nefunguje" dořekl jsem a čekala na její reakci.

Nic neřekla.

,,nemusíš nic říkat, věřím že nikomu nic neřekneš, v odchodu ti nikdo stát nebude dnes mají všichni volno, všechny věci odtud si můžeš vzít, já musím ještě zpátky odjet do práce a nejspíš se už neuvidíme, doufám že budeš mít dobrou cestu měj se" ještě před odchodem jsem v jejich očích viděl slzy ale věřím že bude šťastná mezi námi to nemá smysl.

Došel jsem do auta a hned jak jsem za sebou Zavřel dveře, jsem se rozbrečel jak malé děcko.

Tak moc ji miluju.

Proč nemůžu mít štěstí v lásce.

Nastartoval jsem auto, utřel si všechny slzy a rozjel jsem se zpátky.

Maddie
Nick mě totálně zaskočil.

Hned jak odešel jsem se rozbrečela a dostala jsem panický záchvat.

Právě mi řekl že můžu odejít můžu být zpátky u rodiny.

Nemůžu ale odejít čekám s Nickem dítě, chtěla jsem mu to říct ale nenechal mě domluvit.

V ruce jsem stiskla peníze co mi dal Nick na letadlo.

Nemůžu odejít! Nechci odejít! Miluju ho!

Zůstanu tu a počkám až přijede z práce, všechno mu řeknu a třeba to bude lepší.

Ale co když mě po tom co mu řeknu že jsem těhotná donutí odejít??

Co když mě tu těhotnou chtít nebude?? Co když mě těhotnou nebude milovat??

--------------------
Názory??

SHE HEARD SOMETHING!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat