Přišel jsem k němu blíž a klekl si k němu.
,,ještě jednou ji ublížíš nebo se o to jen pokusíš, nedělá mi problém tě zabít!",,to nemůžeš jsem Boss" řekl sebevědomě.
,,proč bych nemohl, stejně budu za chvíli Boss já" odpověděl jsem mu,,můžu se ale postarat o to aby si nebyl SYNÁČKU"
,,moc dobře víš že to nemůžeš, jde to podle generace, to bys měl vědět OTČE" oplatil jsem mu stejným tónem.
Otočil jsem se k němu zády a podíval se na Maddie a Joshe.
Teď ji nechám být ale doma si s ní musím promluvit, vážně.
Přešel jsem k nim,,jsi v pořádku Maddie?" Zeptal jsem se jí a dlaní ji zvedl hlavu jelikož se dívala do země.
Podívala se mi do očí a rychle přikývla.
,,pojedeme domů" oznámil jsem a všichni jsme si nastoupili do auta.
Já jsem řídil a Maddie s Joshem seděli vzadu.
Ostatní už jeli domů.
*********
Dojeli jsme před dům a rozešli se dovnitř.Viděl jsem na Maddie že ji není úplně nejlépe a taky ani mě nebylo. Musíme si promluvit.
,,M-Maddie pojď se mnou prosím nahoru"
Přikývla a rozešla se za mnou, od té doby co jsme ji dostali od mého otce, tak nepromluvila.
Došli jsme do pokoje a já Zavřel dveře.
,,musíme si promluvit a vážně" nic neřekla a já nevěděl jak začít.
,,štve mě že jsem dopustil aby ti udělal něco tak hnusného",,n-nemuzes za to" odpověděla mi rychle, jenže já vím že můžu.
,,ty... ty jsi nechtěla odejít?" Chvíli mlčela ale pak odpověděla.
,,ne já...chtěla jsem ti říct o tom t-tehotenstvi..." nevím jak se mám zachovat.
,,takže je to pravda" přikývla.
,,m-mas to nějak potvrzené a jak jsi to vůbec zjistila??!",,jak jsi mě vezl k doktorce, tak nebyla to žádná viróza řekla mi že jsem těhotná" sklopila hlavu.
,,je to dítě moje",,či by asi bylo" zašeptala.
,,já nevím třeba si tady s někým...",,bože co že mě děláš jsem snad nějaká děvka??!",,ne já jen že třeba ses tady do někoho zamilovala, protože to by pak dávalo smysl, nemilovala by si mě ale někoho jiného" řekl jsem rychle nechci z ní dělat devku.
,,je tvoje, a jediný člověk do kterého jsem se zamilovala jsi ty!"
Dostal jsem velký šok, ona mě miluje??! Ale tak?!?!
,,ty-ty mě miluješ??" Nemůžu tomu uvěřit!
,,jo!" Zvýšila na mě hlas.
Přešel jsem blíž k ní a ruce ji dal na tváře.
,,taky tě miluju" pousmál jsem se a jemně ji políbil.
Odtahl jsem se od ní, podíval se jí do očí a čekala na její reakci.
Usmála se! Jo!
Klekl jsem si k ní a chtěl ji vyhnout triko ale zvedla mě zpátky nahoru.
,,co se děje??" Slzely ji očí.
,,Nicku...",,ano zlato" nad oslovením zlato se trošku pousmála ale hned ji úsměv zase spadl.
,,nejspíš těhotná nejsem" Stekla ji jedna slza.
,,cože?! Jak to myslíš? Říkala si že to máš potvrzené" řekl jsem nechápavě.
,,to ano mám, ale nejspíš jsem potratila tekla mi krev když mě z-znas-",,bože, ne to, to nesmíš" začal jsem šílet a taky mi už slzely oči.
,,myslíš že to je pravda?" Chytil jsem ji za ruce.
,,nevím, ale nejspíš ano",,Kurva! Najdu je a zabiju" Vykřikl jsem až se Maddie lekla.
,,promiň lásko, zajedeme na kontrolu ano??" Přikývla.
Přísahám že jestli vážně potratila, tak si ty hajzly najdu a budu je týrat.
--------------
Tak co myslíte?? Chcete aby potratila aby byl příběh více zajímavý, nebo aby byla v pohodě a nebylo tam tak moc dramatu?? Hlasujte.
ČTEŠ
SHE HEARD SOMETHING!!!
Romancedívka jménem Maddison slyšela něco co neměla, od té doby se pohřešuje.