,,lásko pojď ještě za mnou" prosil mě Nick, který ještě ležel v posteli.
,,je 10 hodin nemůžeme tak dlouho spát, to dneska nemáš žádnou práci že spíš tak dlouho?",,dneska speciálně ne, takže budeme celý den spolu a proto pojď ještě za mnou" podlehla jsem mu a zalezla zpátky k němu pod deku.
Hned si mě přitáhl blíž k němu a začal mě pusinkovat všude po obličeji.
Pomalu se začal posouvat čím dál níž a níž.
Trochu jsem do něj zatlačila aby se ode mě odtáhl.
,,promiň zlato" hned si uvědomil že byl docela rychlý.
Nevím jestli jsem připravená na to s ním znova spát.
Celou dobu od toho co jsem potratila jsme spolu nespali.
Často jsem přemýšlela jestli mě nezačne podvádět ale věřím mu.
,,v pořádku jen jsi docela rychlý a já nevím jestli jsem připravená" vydechla jsem.
,,promiň zlato já jen dlouho jsem s neměl sex takže jsem nadržený",,N-Nicku?",,ano?",,spal si s někým, když jsem s tebou nespala já?",,co?! Zlato ne nikdy bych tě nepodvedl ty jsi nad tím vůbec přemýšlela??! Myslíš si, že bych tě dokázal podvést??!",,n-ne já jen jsi muž a určitě potřebuješ nějaké uspokojení, takže jsem někdy přemýšlela jestli sis nenašel někoho místo mě" sklopila jsem hlavu.
,,nikdy lásko stačí mi moje ruka, miluju tě a chápu že nejsi připravená, vím co se ti stalo, určitě to po tobě nebudu chtít, pokud nebudeš chtít ty, jen teď jsem si to neuvědomil"
,,moc ráda bych ti vyhověla ale bojím se, že bych na to pořád myslela",,nic se neděje lásko já to chápu, zatím mi stačí moje ruka" uchechtl se.
,,ty si blbec" praštila jsem ho po hrudi.
,,miluju tě miláčku" přitulil se ke mně najednou.
,,co tak najednou" usmála jsem se.
,,jen tě strašně moc miluju",,já tebe tak-" najednou mě vyzvedl do vzduchu a zamířil směrem ke koupelně.
,,c-co děláš Nicku?!" Začal se moc podezřele přibližovat ke sprše.
,,jen si dáme společnou sprchu" ušklebil se a strčil mě do sprchy.
,,počkej mám oblečení" Vykřikla jsem když chtěl pustit vodu, to ho ale nezastavilo a i tak ji pustil.
Začala jsem křičet protože pustil úplně ledovou vodu.
,,ty si blbec"
Začal se nahlas smát a pak odešel.
Jako vážně?! Nechal mě tu mokrou ve sprše??!!
Rychle jsem zastavila sprchu jelikož byla vážně studená.
Vylezla jsem ven, svlékla jsem ze sebe všechno mokré oblečení, osušila se a převlékla se do nového.
Rovnou jsem si udělala ranní skin Care a trochu se upravila.
Pak už jsem se rozešla směrem dolů do kuchyně.
,,tak jaká byla ranní sprcha miláčku" ušklebil se na mě Nick.
,,hahaha neboj se oplatím ti to" ironicky jsem se na něj usmála.
,,jste jako malí" zasmála se Maria, která nám podala snídani.
,,děkujeme" poděkovala jsem.
,,jdeme si to sníst do obýváku?",,jo můžeme"
Vzali jsme si naše jídlo a společně si sedli na sedačku k televizi.
Hned jak jsme si sedli tak se z televize ozvalo.
,,případ ztracené Maddison Smith je ukončen, dívka byla včera okolo deváté hodiny ráno nalezena brutálně zmlácena, znásilněna a zavražděna u místního lesu, rodičům mladé Maddison přejeme upřímnou soustrast" objevila se tam moje fotka s rodiči a pak i samotní rodiče, kteří brečí a stojí u nějakého zabaleného těla.
,,c-co jak mě mohli najít mrtvou?" Zeptala jsem se rozklepaně.
Jak je to možné, museli si mě s někým splést.
Teď si rodiče myslí že jsem mrtvá.
,,lásko",,spletli si mě s někým jiným a teď si rodiče myslí že jsem mrtvá" rozbrečela jsem se.
,,pojď sem máš mě",,ne, oni, oni mě budou brát jako mrtvou, myslí si, že už nežiju ale přitom já jsem pořád živá jen, jen s nima nemůžu být protože jsem tady a-a" začala jsem být hysterická.
,,kvůli toho že jsem tady tak je už nikdy neuvidím a mají mě za mrtvou bože" začala jsem těžce dýchat a mlžilo se mi před očima.
,,chci domů chci být s nima a říct jim že žiju, nechci být tady"
,,Maddie ale-",,ne já potřebuju být sama"
Rychle jsem utekla do pokoje a zavřela za sebou dveře.
Nick
myslela to vážně že tady nechce být? Vím že to pro ní musí být těžké, její rodiče ji považuji za mrtvou ale mě přece miluje ne? Říkala že chce být se mnou a že mě miluje, ale teď? Teď zase říkala že tady nechce být, nesnáší mě pořád za to že jsem ji unesl? Ale musí to přece chápat.Bože nevím co mám teď dělat.
Mám za ní jít?
Nebo ji mám nechat chvíli samotnou?
Rozešel jsem se směrem k naší ložnici.
Potichu zaklepal na dveře.
Když se dlouho neozývala zatáhl jsem za kliku a otevřel.
,,Madd?" Slyšel jsem a viděl že potichu brečí.
,,Maddie"
Sedl jsem si k ní na postel a Pohladil ji po zádech.
Pomalu se ke mně otočila celá ubrečená.
,,ohh lásko" přitáhl jsem si ji do objetí.
,,bude to dobrý" zakývala hlavou že ne.
,,nebude to dobrý už nikdy je neuvidím myslí si že jsem mrtvá" Znova se rozplakala.
,,Maddie?",,ano?",,m-myslela si vážně to jak jsi řekla že tady nechceš být?"
Chvíli byla potichu ale pak odpověděla.
,,já jen chybí mi rodiče a nejlepší kamarádka a můj starý život, teď si všichni myslí že jsem mrtvá a už je nikdy neuvidím, cítím se tady někdy tak uzavřeně",,ale miluješ mě že jo?" Musím se ujistit.
,,jo to jo miluju tě nejvíc na světě trávím s tebou čas ráda, ale chtěla bych žít ten normální život, představit tě rodičům a kamarádům chodit s tebou ven držet tě za ruku, jenže tohle nikdy nezažijeme, nemůžeme" vydechla.
,,lásko taky bych to chtěl, ale musíš pochopit v jaké situaci jsme, jakou mám práci a teď se nemůžeš venku jen tak ukázat, ani já policie mě zná a hledá mě",,já vím jen mě to mrzí a teď to na mě ještě více dopadlo",,slibuji ti že někdy půjdeme ven na veřejnosti jen ne v bližší době" usmál jsem se na ni.
,,tak jo",,teď si pojď dojíst tu snídani a zkus na to nemyslet miluju tě, a budeme mít krásnou budoucnost my dva " Pohladil jsem ji po tváři.
ČTEŠ
SHE HEARD SOMETHING!!!
Romancedívka jménem Maddison slyšela něco co neměla, od té doby se pohřešuje.