17.Is it true?

250 7 0
                                    

Maddie
Už asi hodinu tu sedím pořád v té tmavé místnosti.

Nikdo tu od té doby co tu byl otec Nicka nebyl, díky bohu.

Nejspíš jsem to ale zakřikla, jelikož do místnosti vešel zase otec Nicka.

,,tak co odpočinula sis" Zeptal se ale já jsem mu neodpověděla.

,,vstavej!!" Nic jsem nedělala.

Přišel ke mně a za vlasy mě vytáhl nahoru.

,,neslyšela si nebo co!!! Ty kurvo!!" Ukapla mi jedna slza ale toho si naštěstí nevšiml, protože se už otočil a táhl mě za sebou.

Vyšli jsme po nějakých schodech nahoru a tam to už vypadalo jako normální dům.

Za dveřma nás čekali nějací muži, naštěstí jiní než ti předtím.

Nickuv otec mě jim předal a oni mě oba dva chytili za ruku.

,,za mnou!" Rozkázal a oni se aji se mnou rozešli.

Došli jsme do nějaké místnosti kde byla taky tma ale pak otec Nicka rozsvítil a mě se chtělo zvracet.

Všude byly fleky od krve a různé nástroje, pistole a náboje.

Došlo mi co chce dělat.

Ti dva chlapi odešli a já jsem tam s ním zůstala sama.

,,tak nějaké moudré slova před tím než tě zabiju?",,naser si" facka!

,,nedovoluj si děvko!!"Zařval.

Nick
S několika autami jsme zastavili před domem otce. Už vůbec nevím jestli ho tak nazývat můžu.

Vystoupili jsme a já jsem se postavil vedle Joshe.

Podívali jsme se na sebe a já jsem ještě více znervozněl.

,,neboj Nicku zachráníme ji",,co když bude už pozdě" nad tímhle jsem celou dobu přemýšlel.

,,proto nesmíme plýtvat časem" má pravdu musíme jít.

,,tak jo pojďte jdeme plán znáte" pár chlapů zůstalo venku a budou hlídat a zbytek jde různými vchody do domu, jelikož jich je více.

Vešel jsem jako první a ostatní šli za mnou.

,,rozdělte se a prohledávejte pokoje pokud něco uslyšíte nebo uvidíte hlaste mi to" rozkázal jsem a oni tak udělali.

Sám jsem se vydal hledat.

Prohledal jsem asi tak pět pokojů a odněkud se ozvala střelba.

Běžel jsem tím směrem od kud to šlo a viděl moje může s otcovými.

Přidal jsem se k mým a snažil se otcovy muže porazit.

Podařilo se nám to.

Z poza rohu jsem zahlédl někoho běžet, podíval jsem se tím směrem a zahlédl otce který táhne Maddie a drží ji zbraň u hlavy.

,,Joshi tam jsou!!!" Zavolal jsem na něj a společně jsme se za nimi rozběhli.

Zastihli jsme je když chtěl otec odejít hlavními dveřmi ale my jsme ho zastavili, stejně by neutekl jelikož mám venku muže.

,,otče!" Promluvil jsem nahlas a on se pomalu otočil i s Maddie, která byla jen v tričku a kalhotkách a vypadala zničená, v očích měla strach.

Podíval jsem se jí do očí a viděl jsem v nich úlevu a aspoň trošku pocit bezpečí.

,,pusť ji!" Bylo mi jasné že to neudělá ale nic jiného mě nenapadlo nemám to vůbec promyšlené, celá tady tahle akce je na rychlo.

,,proč bych měl??!",,protože ti to říkám"jediné co udělal je že se zasmál.

,,synku ty vážně nevíš co děláš, to chceš být Boss??! Nedokážeš nic" nenávidím ho.

,,o co ti jde? Proč to děláš",,už jsem to vysvětloval tady tvoji princezně, tak ještě jednou tobě" nadechl se a já čekal.

,,kazí nám plány, kazí plány mě, kazí plány tobě, musí z tvého života pryč, máš si vzít mafianskou ženu, která ti dá syna, který bude pokračovat v mafii a co ti dá tady ta děvka??!",,není to děvka!!! Už ji tak nikdy neříkej!!" Zařval jsem.

Nic na to neřekl jen si nabil zbraň.

,,ne!!! Otče přestaň!!!" Maddie se strašně moc rozplakala a já ji teď chtěl jen obejmout a říct ať se nebojí.

,,řekni mi jeden důvod abych přestal!"chvíli jsem byl potichu ale pak jsem promluvil.

,,protože ji miluju, nejsem jako ty mám city narozdil od tebe!",,ohh jsem velmi ohromen"

,,takového jsem tě nevychoval!!!!" Zařval najednou až sebou Maddie škubla.

,,nervi děvko!" Zase!

,,ještě jedou ji tak řekneš a prostřelím ti hlavu, je mi jedno že jsi můj otec!" Namířil jsem na něj zbraň.

,,něco ti povím synku" čekal jsem co z něj zase vyleze.

,,budeš se ji takhle zastávat i po tom co ti řeknu?",,c-co?" Začal jsem se bát.

,,budeš ji milovat a bránit ji i když je těhotná??!" Coze??!! Jakože se mnou nebo??

Převrátil jsem pohled na Maddie ale ta se dívala do země.

,,notak pověz nám k tomu něco Maddie" zasmál se Otec.

A ona se mi pomalu podívala do očí.

,,je to pravda?" Zeptal jsem se.

Maddie pomalu kývla.

No doprdele.

Zase se rozplakala.

,,no..." Znova jsem čekal co řekne.

,,i když nevím jestli je pořád těhotná" co?

,,cože??",,tak dva moji muži si s ní hezky užili že ano Maddie??" Rozbrečela se ještě více.

Cože??!?! Nechal ji znásilnit?!?!?

Podíval jsem se na něj rozzuřeně.

,,ty- ty hajzle jak si to mohl dopustit??! Je těhotná a ty je necháš ji znásilnit" už jsem měl v očích slzy I já.

Vůbec nevím čím si prošla.

,,já myslím že si to Maddison moc užila že" zatlačil ji zbraní do hlavy a Maddie bolestné zakřičela.

,,jak tohle můžeš ještě říct?!?!" Najednou jsem vystřelil.

Zaskočil jsem tím i sebe.

Otec se chytil za rameno a tím pustil Maddie, která k nám rychle přiběhla a nechala se vtáhnout do Joshova objetí.

SHE HEARD SOMETHING!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat