Maddie:
Po obědě jsme se všichni přesunuli do obýváku.,,dáte si někdo něco k pití nebo kávu?" Zeptala jsem se abych nebyla neslušná.
,,ne díky" odpověděli oba dva naráz.
Nicka se neptám ten si dokáže sám udělat pití.
Chtěla jsem se posadit na sedačku, jenže Nick měl asi jiné plány.
Svýma rukama si mě stáhl na klín.
Jsem na to už zvyklá.
Sedím na něm docela často a vůbec mi to nevadí aspoň ho mám nablízku.
Přitulila jsem se k němu.
,,tak nám řekněte jak jste se poznali" zeptala jsem se jich.
Oba dva dostali záchvat smíchu.
Taky jsem se trochu zasmála jelikož spolu byli hezcí.
,,t-to radši nechceš vědět" vysoukal že sebe Josh.
,,chci" usmála jsem se.
Podíval se na Erica a ten kývl.
,,noo, to je docela vtipný příběh" podíval že na mě.
,,prostě jsem si jednou zašel do gay klubu a Eric tam zrovna byl, no a já se trochu opil",,opil?! Ty ses doslova ozral jak pes" skočil mu dotoho Eric a začal se smát.
,,nenee jen jsem to trochu přehnal",,no Jasně" zasmála se Eric ale byl radši zticha.
,,no tak prostě Eric tam seděl a já když jsem ho viděl...no tak jsem za ním šel a...to nemůžu říct to je trapn-",,Zeptal se mě jestli mi může olizat koule" dostal záchvat smíchu Eric.
Nick se zacal taky chlamat ale já jsem se jen trochu zasmála věděla jsem že to Joshovi není příjemné ale i tak se snaží smát.
,,bože s kým já se to bavím" zasmal se znova Nick.
,,a vy spolu teda jste?" Zeptala jsem se abych situaci trochu zklidnila.
,,jo jsme spolu teď skoro pořád, vlastně u Erica tak trochu bydlím" usmál se na Erica Josh.
Jsou spolu hezcí.
,,sluší vám to spolu"
,,děkujeme Maddie"
******************
*o měsíc později*
,,tak se zase setkáváme Smithe"
,,ano doufám že naše dohoda platí",,ano zítra je ten osudový den, zítra už si budeš v tuhle dobu moct užívat se svojí manželkou",,moc se na to těším je to mladounka kočička"
,,jak to teda bude?",,no máme s chlapama plán, zítra totiž syn nebude doma a Maddison bude mít jen dva bodyguardy a ty my v pohodě zabijeme a ji jednoduše unesem",,a pak mi ji odnesete k oltáři" usmál se.
,,přesně tak, doufám že máš připravenou svatbu",,mám neboj, ale nechci ji dělat příliš dlouhou abych si Maddison mohl co nejdříve užít"
,,to chápu"
-----------------------
Omlouvám se že tak dlouho nic nevyšlo ale nemohla jsem se dokopat k tomu něco sepsat, nápady mám skvěle ale nemůžu to nějak napsat aby to bylo srozumitelne.Více jsem se věnovala mému druhému příběhu a ten bude za pár dílů končit takže si ho určitě běžte přečíst.
Taky tohle není nějak dlouhá část takže se omlouvám.
ČTEŠ
SHE HEARD SOMETHING!!!
Romancedívka jménem Maddison slyšela něco co neměla, od té doby se pohřešuje.