4.Shoping

435 8 0
                                    

Ráno jsem vstala sama od sebe.

Strašně se bojím co se bude dít dále a jak to se mnou dopadne. Chci zpátky za Biancou a za rodičema.

Otevřely se dveře a do nich vešel tentokrát Parker se snídaní nejspíš pro mě.

Trochu jsem se na posteli skrčila jelikož mi hlavou pořád běží to co řekl, má pravdu nevím čeho je schopný ale určitě je to něco strašného.

,,dneska ti snídani nesu já a pohlidam si tě že to sníš, včera na večeři jsi nesnedla vůbec nic" položil to přede mně na postel. Míchané vajíčka a houska s rajčaty.

,,nechci to" řekla jsem potichu. ,,musíš něco sníst, jinak umřeš na podvíživení" usmál se na mě, proč je dneska tak milý.

Nakonec jsem to přece jenom snědla, Parker tu se mnou celou dobu seděl a pozoroval mě.

,,vidíš že to šlo",,bylo to dobré",,to jsem rád dneska je to specialita ode mne jinak vaří Maria tu už znáš",,jo" šeptla jsem.

,,m-muzu si půjčit ještě nějaké oblečení?",,jasně, asi bys potřebovala nějaké svoje osobní věci ze?",,d-docela jo",,tak já řeknu Marie, po obědě za tebou přijde tak ji řekni co všechno potřebuješ a ona to koupí",,a nemůžu jít s ní??",,ne! A dopředu ti říkám ať se ani nesnažíš utéct nemáš šanci!!"

,,já neuteču prosím jen potřebuju na čerstvý vzduch",,řekl jsem ne! Možná se mnou budeš moct jít na zahradu ale to jen pokud si u mne získáš důvěru!",,dobře..." takže první nápad na útěk asi nepůjde musím vymyslet něco jiného.

********
Je 1 hodina odpoledne a já se totálně nudím. Sice vymýšlím nějaký nápad na útěk ale nic mě nenapadá. Nevím jak vypadá zbytek domu nevím kam můžu jít, kudy můžu odejít nevím vůbec nic.

Rychle se otevřely dveře a do pokoje vešel nějaký kluk.

Vystrasene jsem nadskočila.

,,ale Nick mi neřekl že tu má nějaký nový úlovek" zasmál se. Je Nick jakože Parker? Je to jeho jméno?

,,k-kdo jsi?",,jsem Josh kámoš a pracuju s Nickem bydlím tu, teda dočasně" v tu chvíli došel i Nick? Jestli to je jeho jméno.

,,co tu děláš Joshi?!",,chtěl jsem si půjčit nějakou košili, neřekl jsi mi že máš nějakou novou kočku",,není žádná moje kočka a vypadni nemáš tu co dělat",,takže ty ses konečně uvazal" nahlas se zasmál.

,,neuvazal ani to není moje kočka nemusí tě zajímat kdo to je",,jak se jmenuješ?",,M-Maddison",,hmm pěkně jméno, nepůjčí mi ji někdy?",,co to meleš?"Dělal jako bych tam nebyla a jak to jako myslel.

,,nepůjčíš mi ji však víš do postele ne?",,ty si debil" zasmál se Parker.

A Josh se taky začal smát, čemu se smějou.

,,promiň Maddie, neboj je to gej nevlez by s tebou do postele"zasmal se znova Nick.

Já jsem se taky trochu usmála.

,,doufám že nemáš problém s Gejema jinak by jsme nemohli být kámoši",,ne nemam" usmála jsem se.

,,kdo ti dovolil kamarádit se s ní",,promiň ta je tvoje tak si to užijte já jdu, díky za košili"

Podívala jsem se nechápavě na Parkera, nejsem jeho a co si chce užít?

,,neboj nemyslel to tak, nemám s tebou v plánu něco nekalneho",,jinak jsem ti přišel říct že na ten nákup jdu teda já bohužel, jindy nechodím ale Maria onemocněla takže musím, tím pádem bys se mnou jít mohla a dokázala bys mi tím jestli ti můžu věřit",,ale víš že mě všichni poznají určitě mě hledají, moji rodiče a Bianca" nahnaly se mi slzy do očí.

,,to se nestane jelikož jsme asi 6 hodin od města kde jsi žila",,cože",,slyšela jsi"

,,Tak se obleč v koupelně máš vyprané ty věci ve kterých jsi přišla",,já jsem nepřišla tys mě unesl!!" Neodpověděl.

--------------
Omajgattt😻😻

SHE HEARD SOMETHING!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat