21.Sister

231 6 1
                                    

Po tom co jsme si to s Nickem vyříkali jsme se vrátili zpátky dolů.

Já nechtěla ale Nick mě přemluvil.

,,je všechno v pořádku"zeptala se Cassie když nás uviděla.

,,jo jen jsme si potřebovali promluvit" usmál se na mě Nick.

,,je tady něco o čem nevím?" Ozvala se Cassie a přitom se nám dívala na naše spojené ruce.

,,no...vlastně jo" odpověděl ji Nick.

Zvědavě se na nás podívala a tím vyzvala Nicka aby mluvil dal.

,,nechtěl jsem ti to říkat protože jsem věděl že bys to všem vyslepičila ale Maddie je moje přítelkyně" přemístil jsem pohled z Cassie na Madds a usmál jsem se na ni. Ona mi to opětovala.

,,moc vám to preju sluší vám to spolu jsem ráda že se můj malý bráška uvazal" usmála se Cassie na Madds.

S Maddie jsme si sedli na křeslo vedle sedačky.

Já jsem si sedl, ji si stáhl na sebe.

Jde vidět že je více klidnější když ví že je to moje sestra, ale cítím že je pořád napjatá.

Políbil jsem ji do vlasů a rukou ji Pohladil po boku, hned se více uvolnila a lépe se na mě uvelebila.

,,tak řekneš nám proč jsi tady přijela?" Zeptal jsem se.

Cassie je o 2 roky starší a bydlí sama s jejím nemafianskym přítelem.

Je jediná z naší rodiny která se postavila otci a odešla od něj, měla si totiž jako Mafiánská žena vzít někoho koho ji otec vybral.

Ona se ale proti němu postavila odmítla si kohokoliv brát odešla z našeho domu když ji bylo čerstvé 18.

Odstěhovala se sama do domu a našla si přítele se kterým má 5 ročního chlapečka Thea. Před 3 lety se vzali a jsou svoji z naší rodiny jsem byl jediný na jejich svatbě s rodiči se nebaví otec ji úplně odstřihl a dělá ze nikdy dceru neměl. Jediný já se s ní vídám ale to se otec nikdy nesmí dovědět.

Jenže já jsem na výběr neměl v Mafii jsem pokračovat musel jsem totiž muž a je mi zakázáno jakkoliv odstoupit od mafie pokud tedy nemám 50 let a nemám syna který by po mě mafii převzal.

,,nooo...." odpověděla Cass.

,,jsem těhotná!" Vykřikla šťastně.

,,vážně? Moc gratuluji Cass" usmál jsem trošku jsem posunul Maddie, vstal a šel ji obejmout,,gratuluji sestřičko" usmála jsem se na ni.

Na chvíli jsem si vzpomnel na naše dítě s Maddie ale hned to vyhnal z hlavy nebudu Cassie kazit náladu.

Otočil jsem se zpátky k Maddie a chtěl si sednout ale viděl jsem jak ji z očí tečou slzy.

Rychle jsem k ní přispěchal.

,,lásko copak se děje" setřel jsem ji slzy.

,,jen-jen jsem si vzpomněla na naše dítě" zašeptala tak abych to slyšel jen já a tiše se rozplakala.

Ahh...doufám že se tím nebude ještě dlouho trápit.

Taky mě to mrzí ale snažím se být silný pro Madds.

Objal jsem ji vlepil několik malých pusinek do vlasů.

,,taky na něj myslím ale neboj tam nahoře se má lépe" zašeptal jsem ji do ucha.

Pevně mě objala a políbila na rty.

Pomalu se postavila a přešla ke Cassie.

,,moc gratuluji" usmála se na ni i přes všechnu bolest která na ni šla vidět.

,,dekuju" odpověděla pořád trochu zaskocene Cass.

Po té Maddi vyšla schody a šla nejspíš do ložnice.

SHE HEARD SOMETHING!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat