~eighteen~

100 11 73
                                    

of BİRİLERİ beni yeni bölüm yazayım tehdit ediyor 😭😭😭

neyse HEHEH ÖYLE BİŞEY YOKİ ŞAKA YAPTIM YANİ ÖYLEDİR UMARIM

_______________________________________________

chuuya ve dazai bara gittikleri zaman çok eğleniyorlardı. Jouno ve tecchou ise ps oynayarak eğlencelerinin devamını getiriyorlardı.

akutagawa ve atsushi yatıyordu ve odada sinema izliyorlardı.

Fakat atsushi yemek yiyordu nasıl olsa her zaman açtı.

ranpo ve poe ise salonda film izleyerek birşeyler atıştırıyorlardı.

ve tam o sırada kapı çaldı saat 9du ve herkes Fyodor ve Gogol'un veya dazai ve chuuya'nın gelmeyeceğini biliyordu.

kimse kapıyı açmaya gitmeyince jouno tecchou'yu beklemesi için uyardı.

jouno kapıya doğru biraz tedirgin ilerledi çünkü hava yağmurluydu ve saat geç olmuştu...

jouno kapıyı açınca gözüne biraz tanıdık gelmişti ve sonradan hatırlamıştı..

"bir dakika.... SEN ben_anormalim DEĞİL MİSİN?? "

"he evet öyleyim"

"görmeyeli uzun zaman olmuş ya.. "

"dimi dimi"

(Salondan jouno'ya seslenen ranpo)
"kim gelmiş jouno? "

"kendin gör"

ranpo kağıya , jouno'ya doğru ilerledi. Poe ve Karl da ranpo'nun peşinden geldi.

tecchou da herkesin kapıya gittiğini görünce o da kalkıp gitti.

kunikida ve kenji uyuyordu. Ve yosano ve kouyou'da odalarında takılıyordu.

(ranpo)
"AA bu anormal-chan değil mi"

"evet öyle de-"

"götüm dondu içeri alın beni "

"he doğru ya"

ben_anormalim ve diğerleri salona geçince, jouno konuşmak için anormal-chan'a yöneldi.

(isim iyi mi bari kfshsndbmd)

"hey, bu arada bu havada neden geldin? "

"gelmese miydim demeye çalışıyosun ibiş! "

"hayır yani- normalde gelmezdin o yüzden. "

"öylesine ısrar ettim ve geldim"

"kime ısra-"

"çok soru sormayın"

"lan bari lafımı bitirseydim."

tecchou lafını tamamlayamadığı için sinirlenmişti. jouno hala ne olduğunu anlayamadan ranpo konuşmaya başladı.

"oh.anlıyorum.. neden geldiğini kime ısrar ettiğini ve nasıl geldiğini biliyorum. "

"senden beklendik bir haraket, ranpo"

"tabi ki, beklemelisin. "

"neyse uzatmadan anlat bize, anormal-chan"

"anlatayım da -... "

"ne oldu "

"pek bir olay yok aslında"

"tamam o zaman söyle, olsun"

"tamam."

ben_anormalim herşeyi anlatmaya başlarken içerden bir ses geldi ve herkes durakladı.

"pardon benim hatam özür dilerim! sadece su alacakken bardak kırıldı! "

kenji bardak kırınca hiç kimse şaşırmamıştı ve ranpo ona tekrar seslenmişti.

"sorun yok kenji, bişey olmaz. sen suyunu iç ve uyu! "

"tamamdır ranpo-san! "

konu iyice başka yerlere geliyordu ve ranpo tekrardan sordu.

"hadi ama konu iyice uzuyor zaten.. kısaca söyle ki bitsin"

"tamam sakin olun, şimdi ben evde sıkılmıştım sonra sizin buraya geldiğinizi duydum.. "

"nerden duydun acaba. Bizim okulda bile değilsin ki ! "

"bu hiç birşeyi değiştirmiyor malesef"

"evet dediğin gibi olay kısaymış"

"he bu arada SİZİ GÖRMEYE GELDİM BEN "

"kimi? "

"JOUNO VE TECCHOU"

"he ayıp oluyo ama biz neyiz? "

"siz başkasınız, sizin yeriniz bende başka"

"he iyi o zaman"

hep beraber bir kaç saat konuştuktan sonra kapı birkez daha çaldı.

"Bu sefer kim geldi ? "

"kimse bilmiyor"

bu sefer Akutagawa odadan kapıya doğru ilerlemişti. Kapıyı açtığında gogol ve Fyodor çoktan gelmişti.

"ne erken geldiniz öyle,biraz daha geç gelseydiniz"

"sus, zaten sinirliyim"

"ne oldu yine mi bir olay, her date'e çıktığınızda bir olay olmadan dönemiyorsunuz"

"Yanımdaki kişi gogol olunca bu çok normal birşey oluyo"

Fyodor ve gogol hava yağmurlu olduğu için ıslak bir şekilde eve girmişlerdi.

ilk Fyodor ve gogol banyo yapmaya gitmişti.

jouno ve tecchou saat geç olduğu için uykusu gelmişti. Bile odalarına gitmeden önce konuşmuştu.

"anormal-chan, Sen bu gün burada kal, saat geç oldu ve kapıya biri vurursa sen açma yorgunsundur ranpo açar. "

"tamam o zaman jouno ama ben nerde yatacağım"

"ah, anormal-chan bu evde 1 tane daha oda vardı çok rahat, istersen orda kal"

"nerde rahatlık orda ben bebiş"

herkes uyumak için geçmişti.

jouno ve tecchou odaya geçince jouno tecchou'ya doğru ilerleyip ona sarılmıştı.

tecchou da jouno'yu belinden tutunca bu sarılma git gide derinleşmişti, fakat bu günlük uzatmak istemiyorlardı, her ikiside. çünkü fazla yorgunlardı.

bu yüzden öpüştükten sonra pijamalarını giyip, yatağa yattıklarında sarılarak uyumuşlardı.

_____________________________________________

Senide hikayeye ekledim ben_anormalim bundan sonraki 2 bölümde de sen olacaksın yani finale kadar Jhdsndbndbsnd

ya ben galiba bu kitabı 23 bölüm yapıcam gittikçe olay geliyo aklıma of!

neyse görüşürüzz!

pek ikna olamadım // bsd School Au (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin