çok sık bölüm atan yazar geri döndü 😍😍
birileri yine tutturdu bölüm at diye.. O birileri varya o birileri 😡😡
Haha şaka yapıyorum sinirli değilim 😘😘
_____________________________________________
dazai telefonunu kapatıp işine geri dönmüştü.hastanede atsushi'ye pansuman yapıyorlardı çünkü kavgada kafası morarmıştı.
akutagawa da onu bekliyordu. Fyodor ve Nikolai neredeyse uyuyacak gibiydi. hatta Fyodor uyuyordu, ve gogol'un omzuna kafasını yaslamıştı.
O sırada dazai chuuya iyi mi diye ona bakmıştı,
Dazai chuuya'ya baktığında bütün gerginliği sanki 1 saniyede geçiyormuş gibiydi,
ve anormal-chan, sıkılıp kimseye haber vermeden eve gitmeyi planlıyordu fakat yosano onu görüp gizlice arkasından gelmişti.
Çünkü evde tecchou vardı, şuan kuduz bir köpekten farkı yoktu.(😨)
diğerleri hastanede odanın önünde beklerken, yosano ve anormal-chan eve doğru gitmeye başlamıştı.
eve gittiklerinde kapıyı çalmamıştı, çünkü tecchou her an onu öldüre bilirdi.
yosano evin anahtarını ranpo'dan aldığı için kağıyı açıp içeri girmişlerdi.
tecchou kapı sesini duyunca içeri doğru bakmıştı.
ve anormal-chan ile göz göze gelince tecchou ayağa kalkıp anormal-chan'ı öldürcek gibi bakıyordu.
tecchou o kadar da büyütmemek için sakinleşmeye çalıştı ama hala onu gebertmeye çalışıyordu.
yosano anormal-chan'ı odasına götürüp kilitlemişti.
çünkü kafası güzel olunca ne yapacağı belli olmuyordu. yosano bir kaç dakika sonra odaya girip anormal-chan'a birşeyler söylüyordu.
"anormal, kafan yerine geldi mi? İstersen bi şu falan iç yada uyu yada banyo yap ne yaparsan."
"hıhı"
"emin olamadım, bu yüzden yarın söylerim"
yosano odadan çıkmıştı ve salona geçmişti. Jouno tecchou'yu sakinleştirmek için sarılıyordu.
______________
atsushi'nin pansumanı bitmişti ve sıra akutagawa'ya gelmişti. atsushi'nin kafası biraz yerine gelmişti.
akutagawa'nın ise kolunda hafif morarıklar vardı.
akutagawa'nın pansumanı çok uzun sürmemişti. chuuya sıkılıp kenji'nin yanına gitmişti.
kunikida hala birilerine söyleniyordu.
kim olduğu umrunda değildi anlaşılan.kenji chuuya'ya gururlu bir ifadeyle bakıyordu. ve konuşmaya başladı,
"chuuya-san Birşey mi oldu? "
"hayır kenji sadece yanına geldim"
"peki öyleyse.. Um.. Uh.. sarılmak ister misiniz? "
"tch.. Olur"
kenji chuuya'ya sarılırken halinden çok memnundu.
akutagawa da çıkınca arabaya doğru ilerlediler.
arabaya binince doğruca eve gittiler ve kapıyı çaldılar. Kapıyı açan yosano idi. dazai konuşmaya başlamıştı.
"noldu yosano anormal-chan'a birşey oldumu? "
"hayır, tecchou kendini tutmasaydı. Evet, birşey olcaktı"
"iyi o zaman"
herkes salona doğru geçip konuşmaya başlamıştı.
______________________________________________
bölüm uzun değil özür dilerim 😨😨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pek ikna olamadım // bsd School Au (texting)
Fanfictiondazkiri: OHA YA OF YA BU MAL COCUK BENI BIRAKMIYO. eniyisibenim: napalim amk. cocugu surekli bize sikayet etme cocukla bi konus bak bundan olur- KHDJFBSNFNSBFNSBFNSJNFDHG dazkiri: dalga gecme ve onunla ugrasamam. sussana. gay degilim diyorum hala...