bu gün tehdit edildiğim için tekrar yazıyorum daha doğrusu bu bölümü de ben_anormalim yazdı-
ondan yardım istemek güzel 👍
ama 😨-____________________________________________
"..bunu nasıl yaparsın t-tecchou...o kız sana değer veriyordu .."
Tecchou yeniden anormal-chan'ın adını duyunca tekrar sinirlenmişti ve cevap verdi.
"o zaman jouno'yu öpmezdi seni salak"
"KIZIN KAFASI GÜZELDİ AMİP BEYİNLİMİSİN SEN"
"BEN DEĞİLİM AMA SEN OLABİLİRSİN.SEVDİĞİN BİRİ BASKAŞI TARAFINDAN ÖPÜLSE NE HİSSEDERDİN TEBRİK Mİ EDERDİN?!!"
"SAHROŞ OLAMASAYDI EVET BENDE SİNİRLİ OLURDUM AMA SAHROŞTU. "
diğerleri kavgayı ayırmaya çalşırken dazai yosano'ya döndü,
"beni ano-chan'ın kaldığını hastaneye götür yosano..."
"tamamdır.."
kapıdan çıktıkları gibi arabaya binip son gaz hasnateneye gittiler, Hastaneye vardıklarında, dazai ve yosano ano-chan'ın yanına doğru yürüdü.
"bu..kızın bu itlerden çektiği fazla artık..."
"onun için üzülüyorum ama neden bu kadar fazla içti ki o da. "
"İnan hiç bilmiyorum ama chuuya daha beterdi- 😍"
"chuuya hakkında konuşmanın sırası değil dazai-"
O sırada jouno sesten uyanır ve aşağı iner. ve salonda hala birileri kavgayı devam ettiriyordu.
"ne oldu burada, tecchou?"
"hiç bi-"
"ano-chan'ı bıçaklamış,merak etme ano-chan şuan hastane de . Tecchou bunu sadece senin için yaptı Jouno"
şok olmuş ve dehşet dolu bir yüzle tecchou'ya bakıyordu,
"sana inanamıyorum."
"herşeyi açıklaya-"
Jouno tecchouyu dinlemeden hemen hastanenin yolunu tuttu ve anormal-chan'ın yanına gitti. gittiği zaman hastanenin ikinci katına doğru koşarak ilerledi.
"jouno"
"ano-chan iyimi Dazai"
"ev-"
"BEN DOKTOR ÇAĞIRMAYA GİDİYORUM KALBİ ATMAYI DURDURDU."
ve Yosano doktor çağırdı.her yerden bı doktor panik olmamaya çalşıyordu.
"b-buna inanamıyorum"
"biliyor musun ilk başta bende inanamadım ama gerçekmiş"
dazai biraz olsun güldürmeye çalışıyordu,ama şuan kimsede o hal yoktu.
birkaç dakikadan sonra diğerleri de hastaneye gelmişti fakat tek tecchou ve jouno yoktu. herkes biliyordu ki aralarında anormal'in en sevdiği kişiler o ikisiydi.
herkes tecchou'yu tanır, evet kıskançtır ama bu kadar da değil..
herkes neden böyle birşey yaptığını anlayamamıştı.. ranpo dışında (😏)
_____________________________________________
bu bölümde burda bitti
wattpad'e bakamadığım için birilerine kalp krizi geçirttim galiba 😱😨😨😨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pek ikna olamadım // bsd School Au (texting)
Fanfictiondazkiri: OHA YA OF YA BU MAL COCUK BENI BIRAKMIYO. eniyisibenim: napalim amk. cocugu surekli bize sikayet etme cocukla bi konus bak bundan olur- KHDJFBSNFNSBFNSBFNSJNFDHG dazkiri: dalga gecme ve onunla ugrasamam. sussana. gay degilim diyorum hala...