hikaye textingden nerelere geliyor 😨😱😱
Önceki bölümden devam etcem bu arada 👍
Bide bu bölüm için ben_anormalim yardım etti sağolsun aşkım ya 😍😍😊😊
___________________________________________________
O sırada tecchou jouno'yu alıp odaya gecmişti.
"jouno sen burada uyu yorgunsundur"
"tamam zaten şoku üstümden atamadım."
"güzel..."
tecchou aşağı inmişti diğerleride neredeydin diye sordu, jouno'nun uykusu gelmiş onu götürdüm dermiş cesine bir bakış attı.
yosano şüpelenmek yerine buna inanmıştı . Tecchou yukarı doğru çıkmadan önce mutfaktan eline geçen ilk bıcağı aldı ve anormal-chan'ın odasına doğru yürüdü.
Tabi hiç kimse görmüyor ve duymuyordu çünkü anormal-chan'ın odası en üst kattaydı.
tecchou kapıyı tıklattı.anormal-chan kendisine gelmiş ve konuşmuştu.
"daha önce ne oldu"
Dedi ve olanlari hatırladı ,
"aha şimdi boku yedik"
Tecchou tekrar tıklattmıştı ve bıçagı kapıya sokmuştu. anormal-chan 1 milim ileriye gitseydi şu an beynine gelmişti bile bu yüzden geriye çekilmişti.
"bak tecchou bu büyük bir yanlış anlaşılma"
"sikimde bile değil"
Bunu öfkeli bir şekilde söylemişti.ve tekrar bıçağı kapıya saplamıştı.tabiki anormal-chan'ın şansı iyi gidermiydi, hayır.
gelen bıçağı görmediği için karnına girmişti.ve bunun etkisiyle yere düşmüstü.tecchou kapıyı zorluyordu.
anormal-chan ne yapacağını şaşırdı.tecchou kapıyı zorladıkça zorluyordu En sonunda kapı açılmıştı ve tecchou içeri girmişti.
Ve bıçağı anormal-chan a sapladı anormal-chan kan kaybederek baygınlık geçirmişti, belkide ölmemişti.
Tecchou aşağı inince Yosano onun elinde kanlı bir bıçak gördü.direk anormal-chan'ın odasına gitti gördükleri karşısında şok oldu.
biraz da tecchou'dan bunu yapacağını beklemişti,ama yapmaz diye düşünmüştü.
anormal-chan'ı sırtına alıp aşağı indi kapıyı açtı ve olları gece yarısı tekrardan hastanede sonlanmıştı, Aradan bir kaç saat geçti ve doktor odadan çıktı.
"malesef galiba.... yaşayamayacak gibi görünüyot..nabzı düşüyor"
Yosano dona kalmıştı ama yaşama ihtimali de vardı anormal-chan'ın o halini tek o gördüğü için tek o vardı.
fazla zaman kaybetmeden son bir kez daha anormal-chan'a bakıp eve gitti.
eve gidince olan biten herşeyi anlatmıştı.
herkes kas katı kesilmişti,nasıl bunu fark etmedikleri için onlara söyleniyordu.
tecchou o zaman gözü karardığı için şimdi pişman olmuştu..
_____________________________________________
texting yazmaya 2 bölüm sonra devam 😱
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pek ikna olamadım // bsd School Au (texting)
Fanficdazkiri: OHA YA OF YA BU MAL COCUK BENI BIRAKMIYO. eniyisibenim: napalim amk. cocugu surekli bize sikayet etme cocukla bi konus bak bundan olur- KHDJFBSNFNSBFNSBFNSJNFDHG dazkiri: dalga gecme ve onunla ugrasamam. sussana. gay degilim diyorum hala...