~fourteen~

94 16 29
                                    

ben_anormalim istedi diye bu bölümü suegiku ağırlıklı yapıcam hatta suegiku bölümü.

bu gidişle hikaye 20.bölümü bulacak gibi geliyor JFHSJFBSFBSBF

olsun güzeldir

neyse iyi okumalarr~
____________________________________________

herkes o üstüne düşen yorgunlukla "erkenden"uyudukları için hiçbişey fark etmemişlerdi. Herkes normal bir şekilde uyanırken jouno inat ediyor ve kalkmıyordu.

" jouno kalk hadi "

"git sen, ben uyuyorum"

"olmaz öyle. Kalk hadi"

"ya gidersin ya da kalırsın asker"

"kafan hala güzel gibi sanki? "

"sus tecchou yoksa seni kıçından tekmelerim."

"aynen yok daha neler"

"görmek ister misin"

tecchou biraz duraksamıştı ve jouno'ya bakmıştı. biraz aklı fesat çalışan bir arkadaş olduğu için yanlış anlamıştı.

"neyi-? "

"ebenin amını tecchou. Ebenin amını."

"o zaman istemez"

İkisi beraber gülmeye bailamıştı. Tecchou gülmeyi bırakıp hala gülmekte olan jouno'ya bakıyordu. Tecchou jouno'nun gülüşünde kaybolmuştu.

tecchou kendini tutamayıp jouno'ya sarıldı.

jouno ne olduğunu şaşırmış bir şekilde duruyordu.

"noldu tecchou"

"sarılasım geldi sorun olmazs-"

Jouno tecchou'yu biraz daha kendine doğru çekmişti, ve tecchou'nun kucağına oturmuştu. tecchou ona birşeyler söylüyordu.

"jouno burası olmaz yani anlarsın. "

"lan amına koyayım tecchou ne fesatsın. Sadece böyle sarılmak daha rahat geliyor. "

"Ah, peki ben yanlış anlamışım"

"evet"

jouno altında bir sertlik hissetmişti.

(amk yazarı neden böylesin sen 😭😭Şuan çok utanıyorum off)

"tecchou?-"

"jouno yani kucama oturuyosun. Vücudumun böyle tepki vermesi normal. "

"lan ona bişey demicektim. Kucağına oturunca bile böyle misin. Yani fazla hassassın HAHHAHAHH"

"of jouno.. "

"efendim"

tecchou jouno sussun diye dudaklarına yapışmıştı. jouno da karşılık vermişti.

ve bu olayı bozan kişi kunikida olmuştu.

"tecchou ve jouno saat 9 oldu ve hala kalkmad-"

"LAN OF YETER HERKES Bİ YİYİŞİYOR BENİM DE BİR SABRIM VAR"

pek ikna olamadım // bsd School Au (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin