~twenty~

81 11 78
                                    

Bişey dicem ölüyorum galiba of

neyse mutluyum sıkıntı yok moralim yerinde olcak umarım kfsvjfvddgdb

neyse zaten bu gün daha yazmıcaktım ama sırf ben_anormalim istedi diye yazmaya devam ediyorum

_________________________________________________

Sonunda herkesin beklediği gibi akşam olmuştu ve ranpo diğerleri unutmuştur diye seslendi.

"hadi gelin bara gidiyoruz akşam oldu ya! "

"Hangi bar?"

dazai gururla onlara doğru yönelip bağırmıştı.

"LUPİN TABİKİ DE~! "

chuuya bunu duyduğu için şaşırmamıştı. Sadece eski anıları gözünde canlanmıştı.

Jouno, chuuya'nın durgunlaştığını fark etmişti.

"iyi misin lan"

"evet."

anormal-chan yalan söylediğini anlamıştı, aslında neredeyse hepsi ne olduğunu anlamıştı. Çok belli ediyordu, duygularını saklamakta usta değildi.

"chuuya, bize ne olduğunu anlatacakmısın? "

"hayır, anormal-chan"

"peki"

herkes oturduğu yerden kalkıp arabalara doğru ilerlemişti. bu günün son gün olduğuna inanamıyorlardı.

____________

birkaç saat sonra Lupin'e varmışlardı.

dazai sakın bir şekilde ve soğuk bir surat takınarak içeriye girmişti.

eskiden olduğu gibi o tüyleri diken diken eden bakışı vardı suratında.

chuuya dazai'a bakmayı düşünmüyordu.

jouno ve tecchou arabadan çıkınca anormal-chan'a sarılmıştı. Anormal-chan heyecandan ne yapacağını şaşırmıştı.

Tecchou ve jouno anormal-chan'ı aralarına alıp yürümeye devam etmişlerdi.

anormal-chan kırmızının 140 tonuna da bürünmüştü.

içeri geçtiklerinde yosano anormal-chan ve chuuya çoktan barmenin karşısına geçip birşeyler sipariş etmişlerdi bile.

birkaç kadeh şaraptan sonra anormal-chan sarhoş olmuştu bile

fakat yosano ve chuuya hala ısrar ederek devam ediyordu.

jouno ve tecchou da.... ehm sarhoş oldukları için bir yerde uyuya kalmışlardı. -

dazai ise chuuya'ya bunun çok fazla olduğunu söylerek buna bir son vermesini söylüyordu.

chuuya ısrar edince dazai biraz sırıtıp, chuuya'yı kucağına almıştı.

fakat chuuya onu yumrukluyordu.

jouno ve tecchou uyandıklarında nedensiz yere birbirlerine bakarak gülüyorlardı.

karşılarında oturan başka bir adam onları şizofren veya deli sanıyordu.

anormal-chan sarhoş olduğu için jouno ve tecchou ya sarılıp onlara katılmıştı.

ve o sırada Fyodor ve gogol da içtikleri için gogol uyumuştu. Ve dazai ile yeni bir dil üretmeye çalışıyordu. Zavallı

akutagawa ve atsushi ise bir adama bulaşmıştı ve aniden herkes onlara dönmüştü.

"LAN TİPLERE BAĞKK"

gogol kafası güzel olduğu için baya bi gülmüştü.

atsushi adama bulaştıktan sonra adama adresini sormuştu.

"neden adresimi istiyorsun lan sen şerefsiz! "

"sen kimw köpewk jinkoma şwrefwiz derswn ha! "

akutagawa adama bir tane geçirmişti.

Anormal-chan'da dayanamayıp adamı dövmüştü.

En sonunda bu iş hastanede bitmişti.

_____________________________________________

sonraki bölümde burdan devam etcem

ve özür dilerim çok kısa oldu normalde daha uzun yazacaktım fakat anı bir şey oldu.

bu yüzden hastaneye gitmek zorunda kaldık nolur ağzıma sıçma ben_anormalim

pek ikna olamadım // bsd School Au (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin