~twenty five~

99 8 29
                                    

Nasılım ama 2 ay sonra tekrardan yazmaya başladım. 😍
________________________________________________

anormal-chan'ın durumu gittikçe kötüleşiyordu. Herkes telaşla doktorun birşey demesini bekliyordu.

ve istedikleri olmuştu, doktor yanlarına gelip konuşmaya başladı.

"hem iyi hem, kötü haberim var"

"tamam olsun"

"kötü haber çok fazla kan kaybetmiş ama tam zamanında getirmişsiniz, eğer getirmeseydiniz ölebilirdi.
şuan bıçaklanan yere dikiş attık, ama birinin kan vermesi gerekiyor, yoksa sağlıklı bir hayat süremez. "

"iyi haber ne? "

"hastaneden bundan 1 gün sonra taburcu edeceğiz, şuan durumu gayet iyi. "

"peki ano-chan'ın kan grubu neydi-"

"bilmem"

(Kan gruplarını sallıcam bu yüzden ciddiye almayın 😨)

"B rh+ olabilir" 

"neyse ne işte başımıza çok iş açıldı. biran önce evime gidip burda yaşanan şeylerin bitmesini istiyorum"

"hepsi anormalin suçu"

"hepimizin suçu."

"of amk her bir araya geldiğimizde bişey oluyo"

haklıydı.diğerleri çok yorulduğu için eve gitmişti ve sadece tecchou ve yosano kalmıştı. sonunda çevre sakinleşmişti, doktor tekrardan gelip duyuru yapmıştı. 

"kan grubunu bulduk. 1-2 gün burda kalması daha lazım."

yosano telaşla konuşmuştu,

"ama biz yarın gidiyoruz?! o kadar zamanımız yok!"

"siz buralardan değilseniz o zaman.. yapcak birşey yok burda toparlanana kadar kalması gerek."

sessizlik oluşmuştu ve kabul etmişlerdi. 1-2 dakika sonra onlarda hastaneden ayrıldı. anormal, hala ordaydı. 

__________________

yosano ve tecchou eve varmıştı ve chuuya kapıyı açıp sormuştu. 

"noldu amına koyayım. bizimle neden gelmediniz madem 5 dakika sonra gelcektiniz."

"durumlar karışık chuuya"

"herzamanki şey"

"anormalin burda 2 gün kalması lazım ama bizim o kadar zamanımız yok??"

"bişey olmaz, o anormal dediğiniz kişi kendi çaresine bakabilcek yaşta 11 yada 13 yaşında bir çocuk değil. o 16 yaşında."

 (fazla salladım ama hikayede çoğu şeyin değişik olması lazım) 

"doğru ama ihanet ediyomuş gibi oldu."

"evet ama yapcak birşey yok"

yosano ve tecchou içeriye geçmişti. chuuya dazai'ın yanına gitmişti. (ne yapıyorlar Allah bilir😨😰)

dazai ve chuuya dışında herkes  oturma odasında olduğu için kunikida konuşmaya başlamıştı.

"biliyorsunuz ki yarın gidiyoruz fakat anormal 2 gün daha hastnede kalıyor. bunun için neden bu kadar endişelendiniz? biz anormali o kadar iyi tanımıyoruz bile sadece jouno tecchou ve yosano iyi tanır. başımıza zaten çok olay açıldı, bu kel dazai yetmiyormuş gibi."

"evet kunikida haklı ama anormal bize güveniyor."

sessizlik izini sürdürüyordu. gece olduğu için ve kimse birşey söylemediği için uyumaya gittiler fakat atsushi normal bir şekilde uyumuyordu. (😱)

________________________________________________________________________________

evet artık anormalle olan bölümler bitti . çünkü nasıl olsa bsd textingdi fakat istek olduğu için bende böyle bölümler yazdım ve bitti normal bir şekilde hikayeye devam edeceğim fakat sadece hikaye yazabilirim arada hasta olduğum için. yaz tatilinde full aktif olcam.

pek ikna olamadım // bsd School Au (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin