çok sık bölüm atan yazar geldi 💪
ap1ka00 ve ben_anormalim isteği üzerine 1-2 bölüm sonra fin yapcam. SONUNDAAA
ehm neyse ciddi olmak gerekirse iyi okumalarr
ve düz yazı olarak başlıcak çok korkunç 😱😖😖
___________________________________________________en sonunda fyodor nikolay'ı ikna etmeyi başardığında, onlarda Fyodor'un arabasına binip ranpo'nun attığı konuma doğru ilerlediler.
dazai ve chuuya sıkıntı olmadan arabaya binip gidiyorlardı. Ama dazai'ın kardeşi yumeno, bunları duyunca ısrar edip gelmek istedi.
dazai ne kadar çok hayır dese bile yumeno chuuya'dan yüz bulup o cesaretle chuuya'dan rica etti.
chuuya gelmesini istedi ve chuuya'nın isteği üzerine yumeno da onlarla geldi.
ranpo çok sıkıldığı için tek Poe'yla gitmedi yosano ve kouyou'yu ikna edip beraber gittiler.
tecchou, jouno kedi gibi olduğu için onu kapıdan çıkarmakla uğraştı.
en sonunda arabaya bindiler ve aynı şekilde gittiler.
birkaç saatlik yolculuğun ardından hepsinin yolları kesiştiği için birbirlerini gördüler.
"NOLDU LAN AMK CHUUYASI"
"KES SESİNİ EMO KILIKLI"
"NE İSTİYOSUN. "
"LAN SADECE EL SALLADIM, SANKİ TEHDİT ETTİM"
"SENDEN BEKLENİR. "
(rastgele adam işte)
"BAĞIRMAYIN ŞU AMK YOLUNDAA!! ""SUSSSSS AMK KELİİ"
herkes birden bire güldü. ve atsushi neden hala arabayı onun sürdüğünü anlamadığı için kendini sorguluyordu.
2 saat sonra Poe'nun yazlığına geldiklerinde atsushi yol boyu panik yaptığı için direkt olarak suya atlamıştı.
dazai ve chuuya bir yere gitmişti, nereye gittiklerini kimse bilmiyor..
diğer kalanlar ise bir yere toplanmış şarap ve rakı içiyordu .
yumeno naptıklarını anlayamadan kenjinin yanına gitti. Çünkü tek içmeyen kişi kenjiydi.
"eee.. adın ne"
"kenji miyazawa! "
"ben yumeno. Pek memnun olmadım çok garip"
"bu moralimi bozmadı. İstersen gel gezelim! "
"yok sadece merhaba demek için gelmiştim zaten"
"peki öyleyse sanada merhaba! "
"bağırmayı bırak kardeşim"
"aah, özür dilerim .. Pekala inekleri sever misin? "
"pek sevmem"
"inekler harikadır! "
".... aynen"
"benimle aynı fikirde olduğuna sevindim yumeno-chan"
"tamam"
yosano ve fyodor yarış yaparken, kunikida herkese söylenip duruyordu. Nikolai,ranpo ve poe onları izliyordu.
jouno, tecchoı ve akutagawa denizi izliyordu ama atsushi denizden titreyerek çıktığı için akutagawa onunla beraber havlu almaya gitmişti.
dazai ve chuuya döndüğünde ise ilk ranpo onları gördü ve chuuya'nın her yerinde morluklar ve ısırık izleri vardı.
ranpo hiç birine anlam veremiyordu. neden bu kadar azgın arkadaşlara sahipti ki zaten hata onda.
"dazai! Buraya gel hemen! "
"off kunikida-kun. bari burda rahat ver"
"tch.. tamam ne halin varsa gör. "
"kunikida-kunnnn!~ ilk defa bana nazik davrandııı!~"
"fikrimi değiştirmeden sus "
"peki! Fufufufu~"
"oi, uskumru"
"efendim chibi~"
"uykum geldi amına koyayım"
"tamam chibi~ sen nasıl istersen~"
dazai ve chuuya yine ortamdan ayrılmıştı. Ve bir odaya geçmişlerdi.
yosano ve fyodor çok fazla içtikleri için eşit kalmışlardı. Nikolai Fyodor'u bu halde görünce dayanamayıp sarıldı.
kouyou yosano'yu taşıyordu.
"güzel karıcım ya neden bu kadar içtin ki"
"neey? "
"yok bişey uyu hadi karıcığım"
"tamam güzelihm"
kouyou yosano'nun bu haline gülmüştü. Akşam geç saat olduğu için herkes odalara dağılmıştı.
____________________________________
bu bölüm baya kısa oldu sanki ya..
neyse sonraki bölüm finaldir üstüne laf söyleyen kapısında beni bulur 😘
görüşürüzzz! ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pek ikna olamadım // bsd School Au (texting)
Hayran Kurgudazkiri: OHA YA OF YA BU MAL COCUK BENI BIRAKMIYO. eniyisibenim: napalim amk. cocugu surekli bize sikayet etme cocukla bi konus bak bundan olur- KHDJFBSNFNSBFNSBFNSJNFDHG dazkiri: dalga gecme ve onunla ugrasamam. sussana. gay degilim diyorum hala...