yine ben geldim
hehe benden kaçış yok anlaşılan
_____________________________________________
bu iş hastaneye kadar ilerlediği için kunikida oflayarak ve peşlerinden söylenerek gitti
kunikida neden sürekli başalrını belaya soktuklarını bilmiyordu.
____________
hemen o barın önünden bir taksiye atlayıp hastaneye yol almıştı.
birkaç dakika sonra hastanenin önüne varmıştı. Tam hastaneye girecekken dazai ordan çıkıp kunikida ya birşeyler söylüyordu.
kunikida dazai ve dediklerini duyunca daha çok sinirleri hoplamıştı.
ve dazai'ın ensesine sertçe vurmuştu.
"DAZAİ ZATEN SİNİRLERİM BOZUK DEĞİLMİŞ GİBİ BİRDE SEN VARSIN OFF"
kunikida sakinleşmeye çalışıyordu. Dazai hemen ruh halini değiştirmişti, ve kunikida ya birşeyler söylüyordu.
"diğerlerini arıyorsan hepsi 2.katta hemşirenin önünde bekliyor. tekrar kavga edecek gibiler"
kunikida şaşırmış bir yüzle dazai'a bakmıştı. Ama sonra bu kişinin dazai olduğunu hatırlayınca vaz geçti.
"peki öyleyse, yani.. ee.... sağol dazai"
"bunu senden duymak güzel kunikida-kun"
kunikida başını sallayıp yukarıya çıkmak için asansörü kullanacaktı.
fakat asansör arızalı olduğu için kapatılmıştı. hemen zaman kaybetmeden merdivenlere doğru koştu.
sesler çoktan gelmeye başlamıştı. Chuuya'nın bağırışları ve küfürleri duyuluyordu.
"HEPİNİZİN AMINA KOYAYIM BİR RAHAT DURAMADINIZ.. "
kunikida chuuya'nın arkasından gelip omzuna dokunmuştu.
"chuuya, tamam sakin ve sarhoş küpün geçmiş sanırsam"
yosano kunikida'ya dönerek seslenmişti.
"kafası hala o kadar yerinde değil kunikida. o kadar emin olmasın"
"peki öyleyse. Bu arada neyi bekliyorsunuz"
"dazai anlatmadı mı? Onu onun için aşağıya indirmiştik oysaki. "
"dazai'ı gördüm ama sadece yerinizi söyledi neyi beklediğinizi değil. "
yosano neyi beklediklerini anlatıyordu. ve anormal-chan uyanmıştı. gogol kunikida'ya seslenmişti.
"uyanmıştı, bak kunikida"
"tamam söyleyin aptalca birşey yapmasın"
chuuya hala birini dövmek istiyordu. ve bir kampanya dakikalık sessizlikten sonra dazai ortama girmişti.
"ah, chuuya gel sarıl bana "
"sen gel"
dazai oflayarak chuuya'nın yanına gidip sarılmıştı. jouno tam konuşmaya başlayacakken anormal-chan, sarhoşluktan onu öpmüştü ve tecchou sinirden alev alacak gibiydi.
yosano bunu da şakaya vurmuştu.
"tecchou çocuk elden gidiyor"
jouno biraz şaşırıp biraz sinirlenmişti, çünkü anormal-chan ondan küçüktü. ranpo anormal-chan'ı ayırmaya çalışıyordu ama çok sıkı tutmuştu anlaşılan.
tecchou sinirlendiği için jouno'yu büyük bir hızla kendine doğru çekip sarılmıştı.
"jouno nerde?-"
anormal, hala sarhoş olduğu için doğru düzgün aklı çalışnamıştı.
"bu kadar yeter, sabrımı sınama anormal-chan. Jouno'yu tek ben öpebilirim"
"yok daha neler! "
tecchou yüzündeki o sinirle anormal-chan'a bakıyordu.
yosano olayı düzeltmeye çalışır gibi tecchou'ya seslendi.
"kafası yerinde değil yanlışlıkla yapmıştır. "
"bu kadar da olmaz, benden bu kadar jouno'yla eve gidiyoruz"
chuuya onlara seslenmişti.
"tamam bizde arkanızdan geliriz"
tecchou büyük bir sinirle jouno'yu kucağına alıp gitmişti.
anormal-chan, Olduğu yerde duramıyordu, ve fyodor sadece kaosu bir kenardan izleyerek mutlu mutlu gülüyordu.
akutagawa fyodor'a dönmüştü.
"fyodor sende az şerefsiz değilsin"
"evet öyleyim, ve şimdi bana dua et"
chuuya hemen araya girip söylenmişti.
"arkadaş kendini tanrı sanıyor"
gogol da dayanamayıp söylenmişti.
"öyle değil mi zaten 😘"
büyük bir sessizlik etrafı çevrelemişti. ve bu kadar sessizlik ve durgunluk dazai'ı sıkmıştı.
"çok sıkıldım birşeyler yapalım! "
kunikida göz devirerek cevap vermişti.
"dazai. biraz ya, biraz bak fazla değil. Mantıklı konuşurmusun, hastanede ne yapabiliriz"
ranpo hak verirmişcesine konuştu.
"yalan yok, ama dazai da haklı. Bu ortam çok gergin ve sıkıcı"
"ah, tek ranpo beni anlıyor"
chuuya beklemekten ve üstüne çöken yorgunluktan dolayı uyuya kalmıştı. Ve bunu gören dazai onu kucağına yatırmıştı.
jouno'nun konusu devam ederken anormal-chan araya girdi.
"hepiniz ibişin tekisiniz ya. "
herkes biraz kıkırdamıştı, ve dazai'a mesaj gelmişti. Bu tecchou'dandı.
midesi sorunlu x dazkiri picsamu
midesisorunlu:
dazai ben daha dayanamıcam anormal-chan'ın yuzunu gormek istemiyorum.dazkiripicsamu:
lan çocugun kafası guzeldi diyoruzmidesisorunlu:
banane ben anlamam artik.bu arada ne zaman isiniz bitiyor evde sikildik sikicem sonunda az kaldı.
dazkiripicsamu:
banane amk aa naparsanız yapınmidesisorunlu:
tamam o zamandazkiripicsamu:
ve 1 saate kadar gelirizmidesisorunlu:
tamam o zaman gorusuruzdazkiripicsamu:
gorusuruz
(goruldu)dazai'a başka biri daha yazmıştı ve o kişi mori'ydi. fakat dazai sadece görüldü atmadan bakıp geçmişti.
çünkü yine aynı şekilde yarın gelmelerini söylüyordu. Dazai artık aynı şeylerin söylenmesinden bıkmıştı. Mori'yi öldürmek istiyor gibiydi.
_______________________________________________
bölüm nasıldııı
ve fikrim olmadığı için sağolsun ben_anormalim bana fikir verdi. Biraz kaos seven arkadaş
neyse görüşürüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pek ikna olamadım // bsd School Au (texting)
Fanfictiondazkiri: OHA YA OF YA BU MAL COCUK BENI BIRAKMIYO. eniyisibenim: napalim amk. cocugu surekli bize sikayet etme cocukla bi konus bak bundan olur- KHDJFBSNFNSBFNSBFNSJNFDHG dazkiri: dalga gecme ve onunla ugrasamam. sussana. gay degilim diyorum hala...