13.

811 37 31
                                    

Gwen

Po upływie kilku lekcji nadeszła godzina 15:00. Do 16:00 zazwyczaj nie było już nikogo w szkole. Sprzątaczki schodziły się do domów i uczniowie po poprawkach również opuszczali szkołę.

Gdy skończyliśmy lekcje musieliśmy poczekać godzinę do określonego czasu wyjścia. Zdecydowaliśmy że schowamy się w damskim kiblu bo czemu by nie. Tam chociaż nikt nie będzie nas szukał.

Zaczęliśmy z Niall'em rozmawiać o naszych gustach. Rozmowa się potoczyła w tą stronę. Pokazywałam chłopakowi różne zdjęcia lub tiktoki z osobami które podobają mi się z wyglądu. U mnie występowały i dziewczyny i chłopacy. Chociaż damska płeć pojawiała się częściej.
U nialla całościowo występowały dziewczyny. Głównie były to szatynki lecz po czasie powiedział mi że zastanawia się czy może nie jest biseksualny, bo czasami również inni chłopacy mu się podobają lecz nie wie czy byłby w stanie być w takim związku.

Nagle zobaczyłam że chłopak zrobił nam zdjęcie. Doskonale było widać że przesiadujemy w damskim kiblu.
Zauważyłam że skupił się na pisaniu do kogoś lecz nie wnikałam w to.

Nasza rozmowa zeszła na luźniejsze tematy i potem zaczęliśmy słuchać muzyki. Leciały nasze ulubione utwory głównie z repertuaru Lany del Rey, The weeknd, Arctic monkey oraz The neighbourhood.

Nagle Niall zaczął dziwnie na mnie zerkać z takim podejrzanym uśmieszkiem.

- Co się hahasz? - zapytałam go. Po czym zaczął uśmiechać się jeszcze intensywniej.

- Sama zobacz - po czym pokazał mi ekran swojego telefonu.

Zobaczyłam na nim chat z Ruby. W myślach przeklinałam się, po cholerę on do niej pisał a potem przeczytałam wiadomości.

Na tym zdjęciu widniałam ja w momencie gdy Niall robił mi wcześniej ukryte zdjęcie.

Ja:              *wysłano plik zdjęciowy*
- super się bawimy w budzie z twoją kochasią 😻😻😻

Ruby:
- co wy tam robicie o tej porze? już dawno szkoła jest zamknięta.

Ja:
- gwen stara się zdobyc dowody by udowodnic ci swoja racje dziewczynko

Ruby:
- jezeli ktos was zobaczy to bedziecie miec przejebane
- i nie nazywaj mnie dziewczynka bo cie jebne jak bede w szkole chlopczyku

Ja:
- ostra jestes
- widze ze gwen ma dobre gusta znaczy co 👀👀👀

Ruby:
- ze co?
- dobra nie wnikam
- uwazajcie tam na siebie
- ALE ZIOMEK CO TY ROBISZ W DAMSKIM KIBLU

Ja:
- em tak naprawde to jestem dziewczynkom
- nie no ale tutaj ladniej pachnie niz w meskim
- wiec mamy tu melanrz 💅💅
               *wysłano plik zdjęciowy*

Na zdjęciu widniał Niall z butelką wódki która wcześniej otworzyliśmy na rozgrzanie.

Ruby:
- widze ze na ostro
- nie najeb sie chlopczyku

Ja:
- pierdol się dziewczynko
* wysłano plik zdjęciowy*

Na zdjęciu pokazywał środkowego palca w stronę kamery.
Po czym Ruby odesłała to samo Niallowi.

Ruby:
* wysłano plik zdjęciowy*
- napewno nie z tobą pizdo

Ja:
*wysłano plik zdjęciowy

She is mineOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz