KEYİFLİ OKUMALAR...
1 Yıl Önce
"Çok güzel olmuş her yer!"
Sude' nin sevinçle şakımasıyla gülümsedi Araf. İlerleyip beline sarıldı arkadan.
"Beğendin mi?"
"Çok beğendim, mutfak çok güzel olmuş."
"Sevindim yavrum. Şimdi bu sevinci sevişerek kutlayabiliriz."
"Araf! Rahat durur musun aşkım."
"Hiç canım istemiyor."
Adamın haylaz ses tonuyla güldü kadın. Arkasını dönüp ellerini göğsüne yerleştirdi, parmak uçlarıyla küçük daireler çizmeye başladı. Araf' ın elleri kalçalarına indi yavaş yavaş, kavrayıp kendine yasladı. Telefonu çaldığında görmezden geldi önce, ısrarla çalan telefonla kalçasına vurup geri çekildi. Telefonun ucundaki Demir' in sözleri gerilmesine sebep oldu. Kaşları git gide daha da çatılan adama dikti gözlerini Sude, kötü bir şey mi olmuştu?
"Tamam bekleyin orada geliyorum."
Araf telefonu kapatıp kendisine dönünce meraklı bir ses tonuyla sordu:
"Bir şey mi oldu?"
"Şirkette biraz problem çıkmış, gitmem gerekiyor yavrum. Geç kalabilirim, özür dilerim, evimizdeki ilk gecede yalnız bırakıyorum seni. Beni bekleme, uyu."
Sude düşen yüzüyle kafasını salladı hafifçe.
"Önemli değil, hallolur umarım."
Yanağına yerleşen elle gülümsemeye çalıştı, aklı onda kalsın istemiyordu.
"Bir şeye ihtiyacın olursa Sergen ve Emir dışarıda. Bu geceyi telafi edeceğim, söz veriyorum."
"Tamam, görüşürüz aşkım."
"Görüşürüz bebeğim."
Alnına kondurulan öpücükle gülümseyip mutfaktan çıkan adamı takip etti. Kapıda tekrar dudağına yapışan Araf' ı gülerek ittirdi göğsünden.
"Ya hadi, gidemeyeceksin şimdi."
Adam gülerek ayrıldı evden. Sude yalnız kalınca Yaren' i aradı, kız kıza vakit geçirmeyeli uzun zaman olmuştu. Evde sıkılmak da istemiyordu.
Araf arabayı sessizce süren Sergen' e baktı dikiz aynasından.
"Ne sikim dönmüş orada?"
"Bilmiyorum abi. Mallarda eksik çıkmış, adamlar da Demir abiyi aramış hemen. Baya bir köpürmüşler anladığım kadarıyla. Biz de gittik saydık malları, eksikti gerçekten."
"Yalan söylemediklerinden emin misiniz?"
"Yok abi, kontrol ettirdik. Bizden çıkarken yapılan sayımda tam gözüküyordu. Ama tırın içinden çıkarılırken yapılan sayımda yine eksik, sayımı da bizim adamlar yaptı."
Araf alnını ovuşturdu gergin bir şekilde.
"Sikeceğim böyle işi!"
Sergen aynadan baktığı adamın gerginliğiyle sessiz kaldı. Deponun önünde durduklarında hızla indi ikisi de. Girişte Araf' ı görüp başlarını eğdi adamların hepsi. Adam sinirliyken hiç kimse gözüne görünmek istemezdi. Demir çatık kaşlarıyla ellerini göğsünde birleştirmiş, Araf' ın bekliyordu sandalyede. İçeri giren adamla ayağa kalktı.
"Anlattı mı Sergen?"
"Evet. Tırda sayım yapanlar bunlar mı?"
Depoda duvara yakın bir yerde yan yana dizilmiş korkuyla bekleyen adamlara çevirdi sert bakışlarını Araf.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAF (+18)
General FictionBAŞLANGIÇ TARİHİ: 9 MART 2023 AĞIR ŞİDDET VE CİNSELLİK İÇERMEKTEDİR. +18 -ALINTI- İnlemeleri hat safaya ulaştığında titreyerek boşaldı kadın. Kendini adamın kollarına bıraktı. Araf hareketlerini daha da sertleştirdiğinde makyaj masasının üstündeki m...