KEYİFLİ OKUMALAR...
2 Yıl Önce
Sude elindeki kalemi döndürdü durdu. Hazırdı, adamın onu aramasını bekliyordu. Altı buçukta da mesaj veya arama gelmemesiyle mutsuz bir şekilde ayaklandı, eşyalarını alıp odasından çıktı. Merdivenleri inerken çalan telefonla hızla çantasına attı elini, arıyordu. Sonunda! Açıp kulağına götürdü hemen telefonu.
"Sude?"
"Efendim?" İstemsizce soğuk çıkmıştı sesi biraz. Beşten beri aramasını bekliyordu, konumu atmıştı ama onu dahi görmemişti adam.
"Geciktim biraz üzgünüm. Çıkmadıysan eğer geleyim almaya?"
"Çıkmadım. Olur."
"Tamam, on beş dakikaya oradayım."
Lobiye ilerleyip oturdu, Yaren' e kısa bir mesajla haber verdi. Yaklaşık on dakika sonra Araf kapıda belirdi. Sude ayağa kalkınca hızla yanına adımladı.
"Çok beklettim değil mi? Üzgünüm, işlerim uzadı biraz."
"Önemli değil, çıkalım mı?"
"Çıkalım."
Araf' ait, kapıda bütün ihtişamıyla göz kamaştıran arabaya bindiler. Adam arabayı çalıştırıp ona döndü.
"Evet, nereye gidiyoruz?"
"Sen seçersin diye düşünmüştüm."
"Ne gibi yerler sevdiğini öğrenmek istiyorum önce. Gürültü ve kalabalık sevmiyorsun, o zaman nereye gidiyoruz?"
Güldü genç kız. Bütün kırgınlığı adamın yumuşacık ses tonuyla puf olup uçmuştu.
"Tamam, o zaman Maltepe sahile gidelim. Kahve alır çimlere otururuz. Yani, tabii uyarsa sana da?"
"Uysun bakalım."
Göz kırparak yola odaklandı Araf. Sahile geldiklerinde yol kenarına park etti arabasını. Bir kafeden kendisine americano, Sude' ye ise latte aldı. Küçük kız hakkında bir şeyler öğreniyor olmak hoşuna gitmişti. Kadının gösterdiği bir yere geçtiler. Sude böyle bir yere gelmeyeceğini düşündüğünden elbise gitmeyi tercih etmişti. Tabii buraya gelmekten oldukça memnundu, ama elbisesi oturmasını zorlaştırıyordu. Araf deri ceketini üstünden çıkartıp kadının bacaklarına örttü.
"Teşekkür ederim." dedi genç kız gülümseyerek. Araf baş hareketiyle onayladı, kahvesinden bir yudum aldı. Ardından merak dolu gözlerini kadına dikti.
"Bana kendini anlat."
"Ne bilmek istiyorsun?"
"Nerelisin?"
"Bursa' da ailem. Ama Artvin' liyiz aslen. Sen nerelisin?"
"Urfa. Karadeniz kızı, inatçı mısındır?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAF (+18)
General FictionBAŞLANGIÇ TARİHİ: 9 MART 2023 AĞIR ŞİDDET VE CİNSELLİK İÇERMEKTEDİR. +18 -ALINTI- İnlemeleri hat safaya ulaştığında titreyerek boşaldı kadın. Kendini adamın kollarına bıraktı. Araf hareketlerini daha da sertleştirdiğinde makyaj masasının üstündeki m...